Ze gaat NU haar makeup eraf halen. Ze vindt het alleen vervelend omdat die ogen altijd zo lang duren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
Hoe zou Nadia eruit zien zonder die vette eyeliner... ze gaat ermee naar bed, wanneer zien we haar ooit zonder make up?
Blijkbaar heb jij geen verstand van hoe het werkt bij een kinderbescherming of een stichting voor Jeugd en Gezin of om nog maar te zwijgen van het Meldpunt Kindermishandeling. Ze constateren dingen omdat burgers hen er op wijzen, maar ze doen geen flikker.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog eentje dan, de volgende vraag? Heeft Natasia wel de kinderen opgevoed of hebben haar zussen dat (mede) gedaan? Weet jij het? Als ze echt zo erg voor haar kinderen als gesteld, is de kinderbescherming daar aan de deur geweest? Weet jij het? Als mensen echt vinden wat ze zeggen over Natasia en haar opvoedend karakter, hebben die mensen dan hun verantwoordelijkheid genomen en de kinderbescherming gebeld of lopen ze alleen maar weer te roepen ergens op een forum? Weet jij het?
Ze zegt dat ze het er nu vanaf gaat halen. Voor hetzelfde geld plempt ze er daarna weer mascara op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is het geen permanent makeup?
Hij scoorde ook zo lekker op de popoll.... Maar dat zegt natuurlijk weer niets volgens Dennis. De stemmers hebben gewoon een verkeerd beeld van hemquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef ScofieldM het volgende:
Die NIX ziet zichzelf als een sterke speler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% serieus serieus 100% komt helemaal goed![]()
7 lagen mascaraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gaat NU haar makeup eraf halen. Ze vindt het alleen vervelend omdat die ogen altijd zo lang duren.
Zometeen waarschijnlijk. Ze zei dat ze haar ogen ging schoonmaken, maar ze had er weinig zin in want het duurt zo lang.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
Hoe zou Nadia eruit zien zonder die vette eyeliner... ze gaat ermee naar bed, wanneer zien we haar ooit zonder make up?
Laat hem maar gewoon lekker in het wild rondlopen, dan kan ik hem tenminste nog eens tegenkomen in het uitgaanslevenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef FdW het volgende:
[..]
We hebben Mitch na ampel beraad DGK waardig bevonden.
Het is nu aan u dames hem over te halen vast in het programma te komen.
Neen, dat was voor mijzelve. Ik leer iedere dag iets nieuws, soms tegen mijn zin in:)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat ei is toch niet voor mij bedoeld hoop ik!![]()
De officiële voogdij over haar kinderen lag al bij haar zus! (Natas heeft dat ergens in de begintijd een keer verteld)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij geen verstand van hoe het werkt bij een kinderbescherming of een stichting voor Jeugd en Gezin of om nog maar te zwijgen van het Meldpunt Kindermishandeling. Ze constateren dingen omdat burgers hen er op wijzen, maar ze doen geen flikker.Men gaat op huisbezoekjes, maken leuke rapporten op die lijken op het rapport van een basisschool. En als ze tot de conclussie komen dat een kind mishandeld wordt dan gaat men meehelpen in de huishouding en lezen ze die kinderen 1x per week een boekje voor. Maar echt ingrijpen ho maar.
![]()
Vertel eens, ben jij een persoonlijke vriend(in) van Natasja? Waarom verdedig je haar zo in alle opzichten? Hoe kun jij nou weten of mensen wel of niet hebben ingegrepen? Het feit dat ze die kinderen nog heeft zegt niks over het feit dat er niet geklaagd is. Wat de denken van een Natasja die luid en duidelijk op tv verkondigt dat ze wel eens zo'n snotneusje van (wat was het, 4 jaar oud) de tering heeft geslagen. En dan gaat het nog niet eens over haar eigen kind.En dan zit jij zo'n mongool goed te praten, nog even af gezien van het gedreig, geterroriseer en geschreeuw in haar geliefde gouden kooi.
Ik geef toe, je hoeft haar niet af te branden maar het ophemelen wat jij doet vind ik stukken ongezonder.
Het is echt zo'n Bep en Nol stelletje.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk met Kim gedaan. Dus zit hij nu bij Jaap te klagen, en zij bij Amanda en Brian... omdat ze het helemaal niet erg vinden![]()
Dus jij gelooft haar?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Nada niet gewoon in het lege bed gaat slapen, als ze er dan toch helemaal klaar mee is.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zegt het nu al 7 dagen, eens moet ze het toch menen?![]()
Als er iemand GEEN rol speelt is het Lieke wel volgens mij. Types al Nadia en Dennis zijn wel zo fake als maar kan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef ruby het volgende:
Nadia zegt over Lieke tegen Dennis: Ach ja, het is ook wel een lieverd. Ze speelt ook maar een rol. Laten we dat maar onthouden.
Ofzoiets.
Genoeg voor JdM. Wat dat betreft is het net Dagobert Duck.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel betalende streamers zouden er zijn?
ze ben helegaar ziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Nada niet gewoon in het lege bed gaat slapen, als ze er dan toch helemaal klaar mee is.
Wat zal hij blij zijn dat hij (on stream) van Zwarte Magica af isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Genoeg voor JdM. Wat dat betreft is het net Dagobert Duck.![]()
Zou zonde zijn met jouw mooie ogenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht al... wat doe ik toch fout, ik heb nooit zulke wimpers
Ik vermoed dat haar hele vriezer volstaat met verzameld sperma.. uitgespuugd in bakjes.. naam erop.. en zijn netto inkomen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het een eng wijf die Nadia...lijkt me zo'n type vrouw als die ene die zwanger wilde raken van Boris Becker
En een etiket met het smaakjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vermoed dat haar hele vriezer volstaat met verzameld sperma.. uitgespuugd in bakjes.. naam erop.. en zijn netto inkomen.
Even een lekker momentje van zelfreflectie en buitenlucht... zouden er meer moeten doen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Day het volgende:
Hello
Wat is er met Hupert? Waarom zat hij alleen?
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf ik ben jarig man...
gratis bier bij de streams...
Nee dat heeft sloerie amandel. Nooit die wenkbrauwen bij haar gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is het geen permanent makeup?
Ja, idd, maar het was dat mokkel wel gelukt(om bezwangerd te worden in meterkast door boris, kwakkie overgeheveld na blowjob).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het een eng wijf die Nadia...lijkt me zo'n type vrouw als die ene die zwanger wilde raken van Boris Becker
En dan heb je van Boris Becker een dochter die op d'r vader lijkt... das toch zielig voor dat kind?!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ja, idd, maar het was dat mokkel wel gelukt(om bezwangerd te worden in meterkast door boris, kwakkie overgeheveld na blowjob).
Ik verdenk haar ervan dat ze alleen maar aan dit programma deelneemt om in contact te komen met John de Mol seniorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vermoed dat haar hele vriezer volstaat met verzameld sperma.. uitgespuugd in bakjes.. naam erop.. en zijn netto inkomen.
Oh oh... is de kapsalon vrij??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef wolferl het volgende:
Zijn haartjes worden nat.
Dank voor de uitleg maar duh daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ja, idd, maar het was dat mokkel wel gelukt(om bezwangerd te worden in meterkast door boris, kwakkie overgeheveld na blowjob).
Dat bakje staat al in haar vriezer hoor! ( Hoe denk je dat ze aan het appartementje in de pc Hooft komt? In dit programma zit? )quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze alleen maar aan dit programma deelneemt om in contact te komen met John de Mol senior![]()
jawel, maar het heeft wel goed en veel speelgoed.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan heb je van Boris Becker een dochter die op d'r vader lijkt... das toch zielig voor dat kind?!
Was dat niet ook een stewardess?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg maar duh daar doelde ik ook op![]()
Daar heeft ze wat aan als ze straks 25 is... dan lijkt ze nog steeds sprekend op haar vaderquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawel, maar het heeft wel goed en veel speelgoed.
Hee missy, er zijn meerdere streamertjes die dat misschien niet wisten...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg maar duh daar doelde ik ook op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |