quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En terecht dat hij niet wist wat hem overkwam... als Jaap namelijk nog nooit in de buurt van een camera was geweest dan had ze hem waarschijnlijk al genegeerd als hij een drankje bij haar wilde bestellen terwijl ze achter de bar stond.
Vanmiddag had ze het over stijl en klasse. Maar wat ze hier doet is gewoon vreselijk onbeschoft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:29 schreef wolferl het volgende:
Nadia roept weer eens Slieke.
Dat word langzamerhand ook zo eentonig.
Dat is alweer waar! Maar wat wil je nou zeggen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen enkele opvoeding bestaat alleen ujit vrije wil volgens mij.
Nadia is eentonig, ze heeft 3 varianten:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:29 schreef wolferl het volgende:
Nadia roept weer eens Slieke.
Dat word langzamerhand ook zo eentonig.
Ik ga morgen ook kanker roepen tegen mijn werkgever.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff... kanker.... notabene tegen haar WERKGEVER!![]()
en die onderkin..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:29 schreef Kinga het volgende:
Jezus, Dennis is echt lelijk. Het zijn die wenkbrauwen...![]()
"Ik ben wèl mediageil"quote:
Het dringt ook niet tot haar door dat het op het moment gewoon vrede is< gezellige beelden, verpest door Nada die weer Slieko moet roepenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag had ze het over stijl en klasse. Maar wat ze hier doet is gewoon vreselijk onbeschoft.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, ga nog ff door in je newbie zijn.....![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia is eentonig, ze heeft 3 varianten:Ik ben zielig. Ik wil graag leuk gevonden worden. Lieke is een trut.
En dat door de zonnebank vernaggelde oudemannenhoofd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:31 schreef farceman het volgende:
[..]
en die onderkin..
Hij is wel goed in verhaallijnen ontlopen
haha, je lijkt natasiaa wel, die ging ook zo prat op haar lange aanwezigheid t.o.v. de newbie'squote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, ga nog ff door in je newbie zijn.....![]()
Ze kunnen ook uitstekend gecombineerd wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia is eentonig, ze heeft 3 varianten:Ik ben zielig. Ik wil graag leuk gevonden worden. Lieke is een trut.
Dan krijg je nóg meer tijd om te streamen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook kanker roepen tegen mijn werkgever.
![]()
Dan kan je vanaf overmorgen 24/7 DGK kijken!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook kanker roepen tegen mijn werkgever.
![]()
Denk niet dat dat eerlijk is.... Haar kinderen zijn oprecht lief en beleefd een beetje credit heeft ze wel van me qua opvoeding.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar in mijn overtuiging leven die kinderen in angst voor wat moeder doet als ze het niet goed doen.
Hear hearquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben te bezopen om wijs te worden uit dit kippenhok...
En Nadia kijkt chagerijnig en plukt nog maar eens aan haar pluizebosquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:36 schreef Kinga het volgende:
OMG ze zijn hilarisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |