Gert: Kim is leuk. Huub en Lieke deden lelijk tegen haar.quote:
Dat was helemaal niet mijn punt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roken, drinken, sudoku's oplossen... het maakt me geen ruk uit wat ze daar wel of niet doet tijdens haar "werk" maar die kankerLieke opmerking die kan gewoon niet.
Niet echt, denk ik, hij weet van zichzelf dat hij niet zo'n persoon is.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
Jaap baalt nu dat ie Kim niet gezoend heeft?
En denk je nu eens in onder wat voor terreur haar kinderen moeten leven. Of denk je dat ze uit vrije wil zo gezeglijk en beleefd zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Valt inderdaad op dat de sfeer minder gespannen is. Kun je nagaan wat voor impact haar aanwezigheid had in de groep.
Niet dat ze nu persé dikke vrienden worden, maar ik denk wel dat ze ze zich bevrijd voelen van haar. Moet haast wel.![]()
Nietes, je overdijft!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, dan begreep ik je verkeerd....
Mooi... dan gaan wij het weer een beetje eens zijn en Mootie en ik het nog meer eens zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet mijn punt.![]()
Welke argumenten er ook verder aangevoerd worden, die kanker-opmerking kan echt niet!!!![]()
Hij schrok zich gewoon de tering...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Niet echt, denk ik, hij weet van zichzelf dat hij niet zo'n persoon is.....
Zij had dit allemaal niet toegestaan met dr schreeuwbek. Het is nog nooit zo gezellig geweest in tha cage!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Valt inderdaad op dat de sfeer minder gespannen is. Kun je nagaan wat voor impact haar aanwezigheid had in de groep.
Niet dat ze nu persé dikke vrienden worden, maar ik denk wel dat ze ze zich bevrijd voelen van haar. Moet haast wel.![]()
Pfff... kanker.... notabene tegen haar WERKGEVER!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi... dan gaan wij het weer een beetje eens zijn en Mootie en ik het nog meer eens zijn![]()
Dit is een positieve ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Klopt..... "Zo'n mooie vrouw" die mij wil kussen ???? Hij wist niet wat hem gebeurde..... Als hij de situatie kon herbeleven.....quote:
Ja, ga nog ff door in je newbie zijn.....quote:
Geen enkele opvoeding bestaat alleen ujit vrije wil volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En denk je nu eens in onder wat voor terreur haar kinderen moeten leven. Of denk je dat ze uit vrije wil zo gezeglijk en beleefd zijn.
Allebei.... Al is brian vandaag wel relaxedquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:25 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat lacht Brian ontzettend eng. Of is dat Dennix?
En terecht dat hij niet wist wat hem overkwam... als Jaap namelijk nog nooit in de buurt van een camera was geweest dan had ze hem waarschijnlijk al genegeerd als hij een drankje bij haar wilde bestellen terwijl ze achter de bar stond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt..... "Zo'n mooie vrouw" die mij wil kussen ???? Hij wist niet wat hem gebeurde..... Als hij de situatie kon herbeleven.....![]()
Nee, maar in mijn overtuiging leven die kinderen in angst voor wat moeder doet als ze het niet goed doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen enkele opvoeding bestaat alleen ujit vrije wil volgens mij.
Lieve Gert, ik had me er sowieso niet mee moeten bemoeien, ik heb de kracht er nu niet voorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff... kanker.... notabene tegen haar WERKGEVER!![]()
Hij zal het nooit toegeven maar hij weet waardoor het komt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Allebei.... Al is brian vandaag wel relaxed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |