dat seker, 100%quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, het is sowieso al te grof voor woorden om zo te reageren, maar dan nog, je bent daar niet in de kroeg... ze is aan het "werk" en voorlopig zijn Huub en Lieke wel haar "werkgevers"
Please Jij?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, het is sowieso al te grof voor woorden om zo te reageren, maar dan nog, je bent daar niet in de kroeg... ze is aan het "werk" en voorlopig zijn Huub en Lieke wel haar "werkgevers"
Kom net binnenvallen, maar wie gaan wie voeren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan hem weer voeren.... deja vu!!!
Wat?? Morgen 100% Terror van Jaap??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
DurfnietJaap houdt nix aardig uit de wind... Of eigenlijk pikt ie nix d'r verhaallijn.
[afbeelding]
De volgende ochtend..... Jaap verdwaasd door de villa dwalend met "Einstein" op zijn hoofd......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb toen zó gelachen, niet normaal.
ja hahaha dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
DurfnietJaap houdt nix aardig uit de wind... Of eigenlijk pikt ie nix d'r verhaallijn.
[afbeelding]
Roken, drinken, sudoku's oplossen... het maakt me geen ruk uit wat ze daar wel of niet doet tijdens haar "werk" maar die kankerLieke opmerking die kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Please Jij?
Prik aub even door dat butler-gedoe heen.
Het is allereerst een TV-programma.
Ik word zo simpel van mensen die beginnen te gillen als een butler rookt of wijn drinkt. "Ze doet d'r werruk niet!"![]()
"d'r' ??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roken, drinken, sudoku's oplossen... het maakt me geen ruk uit wat ze daar wel of niet doet tijdens haar "werk" maar die kankerLieke opmerking die kan gewoon niet.
Ik heb vooral keihard hardop zitten lachen tijdens die douche scene, en toen ze zijn broek uitdeden....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De volgende ochtend..... Jaap verdwaasd door de villa dwalend met "Einstein" op zijn hoofd......![]()
Als jij een grap over het niveau van Duitse humor generaliseren noemt....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Duitsers, wel iets tegen mensen die generaliseren.....![]()
Ofwel je grijpt je kans en diept de discussie Gert - mootie verder uit, ofwel je zet de SC op stelten. Je kan het!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier nu achter mn pc lekker luid de muziek aan (op het moment de stones o nee nu sonic youth) , glas whisky der bij en denk bij me zelf RELLLUHH, maar ja waarmee en hoe iemand ideeen (of is dit offtopic gebazel al genoeg)
Behalve dat, een beetje werkgever heeft respect voor z'n werknemer en dat kan ik daar ook niet ontdekken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Please Jij?
Prik aub even door dat butler-gedoe heen.
Het is allereerst een TV-programma.
Ik word zo simpel van mensen die beginnen te gillen als een butler rookt of wijn drinkt. "Ze doet d'r werruk niet!"![]()
Ok, dan begreep ik je verkeerd....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Als jij een grap over het niveau van Duitse humor generaliseren noemt....
waskebeurt ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ofwel je grijpt je kans en diept de discussie Gert - mootie verder uit, ofwel je zet de SC op stelten. Je kan het!![]()
Ik vind brrrrrian een walgelijke vent maar ik geef toe dat ik soms ook vreselijk om hem moet lachen. Zoals dat gesprek van hem in de paardestal en die keer dat mannie hem vol op de mond pakte en hij zijn gezicht begon af te vegen (nee, nee niet het pindakaas moment). De bekken die hij trok waren hilarisch.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:10 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: Jaap, ja kot..... Nee, doe maar niet......
Ik betrap me erop, dat hij toch wel een spoortje van humor heeft......
Valt inderdaad op dat de sfeer minder gespannen is. Kun je nagaan wat voor impact haar aanwezigheid had in de groep.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:16 schreef STAP01 het volgende:
Echt niet normaal dat nu Tas weg is het gewoon supergezellig is in de Kooi! Ze had er al zo veel eerder uit gemoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |