Ze heeft vaak genoeg benadrukt hoezeer ze er voor ze was. Zozeer zelfs, dat ze er overspannen van werd en tijd voor haarzelf nodig had.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog eentje dan, de volgende vraag? Heeft Natasia wel de kinderen opgevoed of hebben haar zussen dat (mede) gedaan? Weet jij het? Als ze echt zo erg voor haar kinderen als gesteld, is de kinderbescherming daar aan de deur geweest? Weet jij het? Als mensen echt vinden wat ze zeggen over Natasia en haar opvoedend karakter, hebben die mensen dan hun verantwoordelijkheid genomen en de kinderbescherming gebeld of lopen ze alleen maar weer te roepen ergens op een forum? Weet jij het?
Voor JdM zijn de streams belangrijk die gaat echt z'n goudmijntje niet opgevenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zeker! Ik volg geen uitzendingen. Als er alleen uitzendingen zijn dan is het een aflopende zaak met DGK. Dat is zo'n vertekend beeld. Knippen, plakken enzo.
Waarom waren er de eerste 7 maanden dan geen betaalde streams?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:20 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Voor JdM zijn de streams belangrijk die gaat echt z'n goudmijntje niet opgeven![]()
Dat is Dennis die chips zit te etenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef ruby het volgende:
Damn, horen jullie dat gekraak ook als ze praten?
Ik hoor alleen iemand chips eten op stream 3. Oh, dat is Dennis.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef ruby het volgende:
Dat schreef ik dan ook, als laatste punt met het verzoek aan jou om alles wat daarboven stond te vergeten.......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je, ik waardeer je bijdragen over het algemeen best. Maar je moet niet te 'gereformeerd' op mij gaan reageren, want dat verdraag ik slecht omdat ik over het algemeen -inderdaad- vrij genuanceerd schrijf![]()
Ja, dat is dat mannetje die zn hand nu in een ZAK chips steekt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef ruby het volgende:
Hoeveel betalende streamers zouden er zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:20 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Voor JdM zijn de streams belangrijk die gaat echt z'n goudmijntje niet opgeven![]()
If someone really would care...sorry maar ik niet laat ze het allemaal maar lekker uitzoeken tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog eentje dan, de volgende vraag? Heeft Natasia wel de kinderen opgevoed of hebben haar zussen dat (mede) gedaan? Weet jij het? Als ze echt zo erg voor haar kinderen als gesteld, is de kinderbescherming daar aan de deur geweest? Weet jij het? Als mensen echt vinden wat ze zeggen over Natasia en haar opvoedend karakter, hebben die mensen dan hun verantwoordelijkheid genomen en de kinderbescherming gebeld of lopen ze alleen maar weer te roepen ergens op een forum? Weet jij het?
Welterusten, mijn bestequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat schreef ik dan ook, als laatste punt met het verzoek aan jou om alles wat daarboven stond te vergeten.......
En nu ben ik echt weg, trusten voor strakkies.......
Het programma bleek duurder te zijn dan ze dachten vandaar dat ze over moesten gaan op betaalde streamsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waarom waren er de eerste 7 maanden dan geen betaalde streams?
zes miljoenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel betalende streamers zouden er zijn?
Laten het er 10.000 zijn, dat is ruwweg 50.000 euro, zakgeld voor Johnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel betalende streamers zouden er zijn?
Dit lijkt mij niet haalbaar. De discrepantie tussen wat op de streams te zien zal zijn - ondanks streamlocks - en de TV uitzending is te groot. In feite krijg je 2 programma's met 1 naam.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Palma heeft alleen de verkeerde volgorde want de website stopt als RTL overneemt maar de streams NIET want die zijn te volgen bij Talpa (betaald)![]()
Dus geen VV meer, geen nieuws, geen gratis filmpjes who careshet gaat om de streams.
truste!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat schreef ik dan ook, als laatste punt met het verzoek aan jou om alles wat daarboven stond te vergeten.......
En nu ben ik echt weg, trusten voor strakkies.......
Wat een armoedzaaier is het ook die Sjon!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:23 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het programma bleek duurder te zijn dan ze dachten vandaar dat ze over moesten gaan op betaalde streams
En zeker geen goudmijn!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten het er 10.000 zijn, dat is ruwweg 50.000 euro, zakgeld voor John![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |