Yep.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
Had BB1 livestreams?
Palma heeft denk ik hetzelfde nieuws als wij hebben. Niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zei Palma dat de streams van internet gaat stoppen?
Is zooooooooooooo lang geleden weet ik niet meerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
Had BB1 livestreams?
yep, dat heeft sinatra vanmiddag gezegd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zei Palma dat de streams van internet gaat stoppen?
Ik had het nog niet gehoord of gelezen hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Palma heeft denk ik hetzelfde nieuws als wij hebben. Niet meer en niet minder.
En van wie is sinatra opeens de bijnaam?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yep, dat heeft sinatra vanmiddag gezegd.
Palma heeft alleen de verkeerde volgorde want de website stopt als RTL overneemt maar de streams NIET want die zijn te volgen bij Talpa (betaald)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Palma heeft denk ik hetzelfde nieuws als wij hebben. Niet meer en niet minder.
Streams blijven; DGK website niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gehoord of gelezen hoor![]()
Precies, maar dat schijnt niet te mogen. Belachelijk idd. Natasia is gewoon een verschrikkelijk slecht mens. Dat hebben wij 10 maanden kunnen zien en iedere streamer kan daar dus een vrij goed oordeel over hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een vooroordelen van jouw kant ineens. Mijn vermoeden baseer ik op kennis en op het maandenlang gadeslaan van Natasia. Nou, welterusten dan maar![]()
Nog eentje dan, de volgende vraag? Heeft Natasia wel de kinderen opgevoed of hebben haar zussen dat (mede) gedaan? Weet jij het? Als ze echt zo erg voor haar kinderen als gesteld, is de kinderbescherming daar aan de deur geweest? Weet jij het? Als mensen echt vinden wat ze zeggen over Natasia en haar opvoedend karakter, hebben die mensen dan hun verantwoordelijkheid genomen en de kinderbescherming gebeld of lopen ze alleen maar weer te roepen ergens op een forum? Weet jij het?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een vooroordelen van jouw kant ineens. Mijn vermoeden baseer ik op kennis en op het maandenlang gadeslaan van Natasia. Nou, welterusten dan maar![]()
haha, door die smiley moet ik alleen 'n beetje denken aan linda blair in de exorcist. Die vond ik dan wel wat minder warmbloedigquote:
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1504quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gehoord of gelezen hoor![]()
Disana, je ziet het verkeerd. Natasja was (sorry, is) een lief en goed mens, ondanks haar fouten. Begrijp dat nou eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan de aanleiding waardoor we er überhaupt op kwamen: Iedereen lijkt in die villa ineens veel meer ontspannen, en ze hebben meer lol. Zo kwam ik op de terreur van dat mens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies, maar dat schijnt niet te mogen. Belachelijk idd. Natasia is gewoon een verschrikkelijk slecht mens. Dat hebben wij 10 maanden kunnen zien en iedere streamer kan daar dus een vrij goed oordeel over hebben.
je moeder, je moeder!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En van wie is sinatra opeens de bijnaam?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Disana, je ziet het verkeerd. Natasja was (sorry, is) een lief en goed mens, ondanks haar fouten. Begrijp dat nou eens.![]()
![]()
Ja, je moest er even doorheen prikken zeg maar...achter dat gedrag van een kenau tering- en pleuriswijf ging een heel zachtmoedig vrouwtje schuil met een bijzonder lief en goed karakterquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Disana, je ziet het verkeerd. Natasja was (sorry, is) een lief en goed mens, ondanks haar fouten. Begrijp dat nou eens.![]()
![]()
Wat mij betreft zeker! Ik volg geen uitzendingen. Als er alleen uitzendingen zijn dan is het een aflopende zaak met DGK. Dat is zo'n vertekend beeld. Knippen, plakken enzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Palma heeft alleen de verkeerde volgorde want de website stopt als RTL overneemt maar de streams NIET want die zijn te volgen bij Talpa (betaald)![]()
Dus geen VV meer, geen nieuws, geen gratis filmpjes who careshet gaat om de streams.
En boven alles....een kindje van God.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, je moest er even doorheen prikken zeg maar...achter dat gedrag van een kenau tering- en pleuriswijf ging een heel zachtmoedig vrouwje schuil met een bijzonder lief en goed karakter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |