Als ie echt een kerel is *AHUM* dan maakt ie Nadia nu helemaal af (verbaal dan).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dennis klinkt euforisch...hij moet en zal met Nadia in gesprek blijven omdat.....het in opdracht is![]()
En dan geloof jij nog dat die kinderen voor 90% netjes opgevoed worden? Gebaseerd op wat? Niet op het bovenstaande in elk geval.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon timide ipv beleefd.
Een moeder die keer op keer zúlke enorme grofheden uitkraamt (Lieke stinkt uit haar kut, de maden lopen eruit etc), infecteert haar kinderen daarmee. De opmerking van Jairo toen hij Gordon ontwaarde ("dag homo") onderstreept dat.
Begrijp me goed: ik denk best wel dat die kinderen voor 90% "netjes" opgevoed worden. Alleen ze zien hun moeder wél zeer regelmatig uit de band springen, en denken dat dit normaal is.
Ik geloof er niets van dat Natasia bijvooorbeeld burenconflicten in alle redelijkheid oplost. Dat mondt bij haar uit in schelden en dreigen.
Zo lijkt ze wel wat meer op een vrouwquote:
Mijn punt naar is dat wij geen moer weten van die opvoeding. Totaal niets, omdat we er niet bij geweest zijn en er dus niet over mogen oordelen. Mijn punt in zijn algemeenheid is dat ik walg van alle vooroordelen die hier te berde gebracht worden en ook nog eens zeer selectief. Mijn punt is dat ik geniet van die kinderen van Natasia maar dat er altijd een reden GEZOCHT wordt bij haar en de andere zes bewoners waarom het, iets of zij niet zouden deugen. Mijn punt is dat ik graag eens wat genuanceerdheid zou zien van volwassen mensen op een grote mensen forum, maar dat helaas maar af en toe tegenkom. Mijn punt is dat velen hier denken beter te zijn dan de sommige bewoners maar de uitspraken lezend ik daar verschrikkelijk aan twijfel. Mijn één na laatste punt is dat ik in deze aan Demins vroeg wat hij van mij wilde en waarom (het is namelijk niet de eerste keer) en dat jij nu weer antwoord. En mijn laatste punt is dat ik dit nu schrijf als reactie op jou, maar dat jij (met nog een paar anderen) meestal wel redelijk genuanceerd prikt, dus vergeet al wat je hierboven gelezen hebt. En nu ga ik slapen! Trusten allemaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef dat Natasia's kinderen volgens mij niet vrijwillig zo gezeglijk en beleefd zijn. Je kwam terug met de algemeenheid dat opvoeding niet vrijwillig is.
Vrijwillig als in kunnen kiezen, en vrijwillig als in grenzen zijn noodzakelijk. Twee verschillende dingen. Demins pikte volgens mij op dat jouw opmerking niet aansloot op mijn bericht.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:01 schreef wolferl het volgende:
Nadia wat groeit je neus opeens?
Mijn hemel, wat een vooroordelen van jouw kant ineens. Mijn vermoeden baseer ik op kennis en op het maandenlang gadeslaan van Natasia. Nou, welterusten dan maarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn punt naar is dat wij geen moer weten van die opvoeding. Totaal niets, omdat we er niet bij geweest zijn en er dus niet over mogen oordelen. Mijn punt in zijn algemeenheid is dat ik walg van alle vooroordelen die hier te berde gebracht worden en ook nog eens zeer selectief. Mijn punt is dat ik geniet van die kinderen van Natasia maar dat er altijd een reden GEZOCHT wordt bij haar en de andere zes bewoners waarom het, iets of zij niet zouden deugen. Mijn punt is dat ik graag eens wat genuanceerdheid zou zien van volwassen mensen op een grote mensen forum, maar dat helaas maar af en toe tegenkom. Mijn punt is dat velen hier denken beter te zijn dan de sommige bewoners maar de uitspraken lezend ik daar verschrikkelijk aan twijfel. Mijn één na laatste punt is dat ik in deze aan Demins vroeg wat hij van mij wilde en waarom (het is namelijk niet de eerste keer) en dat jij nu weer antwoord. En mijn laatste punt is dat ik dit nu schrijf als reactie op jou, maar dat jij (met nog een paar anderen) meestal wel redelijk genuanceerd prikt, dus vergeet al wat je hierboven gelezen hebt. En nu ga ik slapen! Trusten allemaal.
goedmaak pijp.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Moooooooi ze kan hem weer sjorren vannacht![]()
Eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een vooroordelen van jouw kant ineens. Mijn vermoeden baseer ik op kennis en op het maandenlang gadeslaan van Natasia. Nou, welterusten dan maar![]()
Ik hoor haar toch niet zeggen dat ze hem een loser vindt en dat ze op hem afgeknapt is en dat ze helemaal klaar met hem is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:08 schreef ruby het volgende:
Nadia vertelt Dennis even wat hij voor haar betekent.
Dat nog net niet, maar Dennis vindt het geloof ik niet zo geslaagd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoor haar toch niet zeggen dat ze hem een loser vindt en dat ze op hem afgeknapt is en dat ze helemaal klaar met hem is.![]()
Ja, maar we weten allemaal hoe slim en betrouwbaar Palma is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zei Palma dat de stream van internet gaat stoppen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zei Palma dat de streams van internet gaat stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |