ik weet het niet van Jaap, maar Brian in ieder geval wel, lijkt......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:47 schreef FdW het volgende:
Zouden Jaap en Brian zo bang geweest zijn voor Tas dat ze nu pas een beetje zichzelf durven zijn?
Psychologe (een hele slechte, maar toch)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:48 schreef farceman het volgende:
Wie is Anita?
Nog een! ::::: Ja hehe!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:49 schreef ikreageer het volgende:
100% sowiezo
Gewoon je ding doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:49 schreef ikreageer het volgende:
100% sowiezo
Nadia kan nooit lang boos zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef farceman het volgende:
Nee jaap we willen Nadie en Nix niet saemn zien, ruzie met die twee
Kan het mij niet herinneren dat ik dat ooit aan jou gevraagd heb. Sterker nog, in dit geval reageerde ik helemaal niet op jou. M.a.w. pleur ffies lekker op en ga jezelf vervelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:47 schreef demins het volgende:
[..]
Nou en? Daar vraag je toch ook om...?
Doet dat even lekker per pmquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan het mij niet herinneren dat ik dat ooit aan jou gevraagd heb. Sterker nog, in dit geval reageerde ik helemaal niet op jou. M.a.w. pleur ffies lekker op en ga jezelf vervelen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef Kinga het volgende:
Hinten ze nou naar Dennis exit bij de volgende ontslagronde?
Hier wordt gevraagd en ongevraagd gereageerd op je posts! Face it!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan het mij niet herinneren dat ik dat ooit aan jou gevraagd heb. Sterker nog, in dit geval reageerde ik helemaal niet op jou. M.a.w. pleur ffies lekker op en ga jezelf vervelen.
Bier is voor watjes, echte kerels drinken stierenzeik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf ik ben jarig man...
gratis bier bij de streams...
graag of niet modderfokkerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bier is voor watjes, echte kerels drinken stierenzeik.
Prima, wat wil je precies van mij en waarom?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef demins het volgende:
[..]
Hier wordt gevraagd en ongevraagd gereageerd op je posts! Face it!
als ik het goed gezien heb, vroeg kim nog een kus van Jaap.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gewoon je ding doen.
Maar heey, wou Kim nou der tong in Jaap z'n bek steken, of wilde ze hem een verjaardags zoen geven?
09-08-2001???????????????????????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf ik ben jarig man...
Jarig, maar nog niet oud om je penis-fascinatie los te laten zo te zienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf ik ben jarig man...
Ik schreef dat Natasia's kinderen volgens mij niet vrijwillig zo gezeglijk en beleefd zijn. Je kwam terug met de algemeenheid dat opvoeding niet vrijwillig is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, wat wil je precies van mij en waarom?
Ze passen wel goed bij elkaar. Nadia wil er graag morgen over praten...quote:
Wow: 'Ik heb geen problemen meer'.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef mootie het volgende:
Pieppiepsqueeksqueekjankjank...
Ze liegt zoooooooo waarom maken ze dat kind niet gewoon met de grond gelijk.quote:
Waarom een schaap?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:40 schreef Kinga het volgende:
En een opblaas schaap van Nowlive.
Mijn vraag was wat je nou precies wilde zeggen met die post. En ik had de thread gevolgd. Ik begreep het niet. Het klinkt als heel wat, vond ik, maar ik zie niet waar het op slaat. Een verzoek om uitleg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, wat wil je precies van mij en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |