quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:25 schreef Clank het volgende:
Piepstra: Japie wil je me knuffelen.. ik hou van jou.
Dat sowieso! (pssst, ik stuur je ff een pm)quote:
Paniek! (hoe werkt dat???)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat sowieso! (pssst, ik stuur je ff een pm)
hahaha, weet ik veel!! Ik heb het geprobeerd maar ik kan 10x op versturen drukken maar lukt niet. hahahaquote:
en dan zou je Dennix pakken????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ik een man was en er zouden alleen maar vrouwen bestaan als Amanda en Nadia zou ik geheid homo worden wat een drama dat soort wijven![]()
dat dus. Heb m verstuurdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Paniek! (hoe werkt dat???)![]()
edit: zo moeilijk is het niet, ei![]()
Leuk met Kim gedaan. Dus zit hij nu bij Jaap te klagen, en zij bij Amanda en Brian... omdat ze het helemaal niet erg vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Dennis nou eigenlijk helemaal fout gedaan? Met de butler gepraat?![]()
Hij toont geen emoties en praat niet over gevoelens of wat dan ook wat hem eventueel zou kunnen rakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Dennis nou eigenlijk helemaal fout gedaan? Met de butler gepraat?![]()
We hebben Mitch na ampel beraad DGK waardig bevonden.quote:
Volgens mij al vanaf dag 1 ja. Misschien wel tripplespel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:32 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia speelt dubbelspel
Is het geen permanent makeup?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
Hoe zou Nadia eruit zien zonder die vette eyeliner... ze gaat ermee naar bed, wanneer zien we haar ooit zonder make up?
Dat ei is toch niet voor mij bedoeld hoop ik!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Paniek! (hoe werkt dat???)![]()
edit: zo moeilijk is het niet, ei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |