20, en ik denk dat die imposante vertoning juist voordelen voor hem gaat opleveren als keeperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm toch ?
Hoe oud is die gast wel niet ?
45 of zo ?
20quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm toch ?
45 of zo ?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:31 schreef dndiek het volgende:
Zonneveld is gehaald voor de Linksbackpositie
De teringquote:
Weet iemand hoeveel wedstrijden hij voor Elche heeft gespeeld?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef -Mo- het volgende:
Carrizo is dus verhuurd, niet verkocht.
Aanvallend is hij prima hoor.quote:
Waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef FootballPlayer het volgende:
Met wat ik lees hier en daar op fora, krijg ik steeds meer het gevoel dat Alex toch blijft. In ieder geval tot aan de winterstop.![]()
indien echt waar reden tot het openen van een klein flesje champagne.., of iig om een goed kratje bier aan te brekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef FootballPlayer het volgende:
Met wat ik lees hier en daar op fora, krijg ik steeds meer het gevoel dat Alex toch blijft. In ieder geval tot aan de winterstop.![]()
maar ik vind het toch fijn als iemand die linksback speelt ook verdedigend zn mannetje kan staan....quote:
Kromkamp kan ook niet verdedigen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik vind het toch fijn als iemand die linksback speelt ook verdedigend zn mannetje kan staan....
Het is nog geen augustus. Ik denk dat ze het voor de 31ste wel weten te regelen daar in Londen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:32 schreef PyTh het volgende:
Mocht Alex blijven dan zou dat werkelijk waar fantastisch zijn, maar ik heb er een hard hoofd in al blijft het bij Chelsea wel heel erg stil rondom zijn te verkrijgen werkvergunning.
aparte verschijning inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm toch ?
45 of zo ?
Koemans wegen zijn ondoorgrondelijk...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kromkamp op de bank? Ik dacht dat Koeman best tevreden over hem was?
Ja, in de laatste 10 minuten nog 2 tegengoalsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ze hebben zelfs met 2-1 gewonnen toch?
hij miste PSV zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zit eens vreemd te kijken naar die stand, owjah Lamey speelt bij Duisburg.
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
Nouja, meer gewoon klote voor hemzelf natuurlijk.
Achja, liever lazo en prz dan een tardelli en kluivertquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
koné EN farfan niet tegen ac milan hmm.
Vogende keer even prikje halen voordat je de rimboe opzoekt in de vakantie??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné kampt met zware malaria-aanval
![]()
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?
Ja, prik, pil allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doen![]()
Ja eigenlijk wel. Maar goed dat is onderhand een vast onderdeel in de voorbereiding van PSV.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef Jnk18 het volgende:
hehe tis maar oefenpotjes.. mja als je dat blijft zeggen kun je door blijven gaan... je hoort toch gewoon te winnen van Duisburg
Nou, dan wint er niemand, en delen we een kratje bierquote:Op zondag 29 juli 2007 01:47 schreef PinhoSouza het volgende:
En wat als ze het allebei niet worden? :p
Ik denk dat 85% van alle Afrikanen malaria heeft en als je het eenmaal hebt, kom je er niet zo gemakkelijk meer vanaf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vogende keer even prikje halen voordat je de rimboe opzoekt in de vakantie??![]()
Beterschap iig..
dat lijkt me sterk. Misschien dat 85% ooit besmet is geweest, maar met medicatie is het gewoon te genezenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat 85% van alle Afrikanen malaria heeft en als je het eenmaal hebt, kom je er niet zo gemakkelijk meer vanaf.
Alleen de trainers tot dusverquote:Op maandag 30 juli 2007 08:24 schreef Neoktheone het volgende:
Porto plukt onze jeugdafdeling leeg
Willen ze Koeman niet hebben?quote:Op maandag 30 juli 2007 08:24 schreef Neoktheone het volgende:
Porto plukt onze jeugdafdeling leeg
http://psv.netwerk.to/nie(...)naar%20Porto_rss.php
Ligt het aan mij of mis ik Koné?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
De eerste elftalfoto van het seizoen.![]()
Die heeft dus malariaquote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef noxious het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of mis ik Koné?
Gaat ie dan toch naar Rusland voor 20 miljoen?![]()
Hmm, blijkbaar was mijn poging tot flauwe humor wel erg slecht...quote:
14:21quote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef noxious het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar was mijn poging tot flauwe humor wel erg slecht...![]()
Ach, het was nog vroeg...
In de OPquote:Op maandag 30 juli 2007 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
De eerste elftalfoto van het seizoen.![]()
Ja graag!quote:
quote:
quote:Nieuwe gezichten in staf PSV Jeugdopleiding
30 juli 2007 16:15
De PSV Jeugdopleiding is het voetbalseizoen begonnen met een aantal nieuwe gezichten in de technische staf. Roland Vroomans (FC Eindhoven) wordt trainer van de A1 en zal tevens functioneren als Assistent Hoofd Opleidingen van eindverantwoordelijke Edward Sturing. Een overzicht van alle namen en elftallen.
Vier van de zes nieuwe gezichten in de staf van de PSV Jeugdopleiding. Vier van de zes nieuwe gezichten in de staf van de PSV Jeugdopleiding.
PSV
Zes nieuwe jeugdtrainers
Na het vertrek van Patrick Greveraars en Pepijn Lijnders naar FC Porto, heeft PSV in totaal zes nieuwe jeugdtrainers aan zich weten te binden. Naast Vroomans zijn dat Ron Kouwenhoven (afkomstig van de KNVB), Rudy Wetzel (FC Utrecht en Huizen), Arno Meulendijks (Helmond Sport), keeperstrainer Edwin Susebeek (De Graafschap) en voormalig PSV-speler Twan Scheepers. Een compleet overzichtje van de Jeugdopleiding - vorig seizoen nog uitgeroepen tot Beste van Nederland:
Jong PSV: Anton Jansen, assistent Jurgen Dirkx
PSV A1 Roland Vroomans, tevens Assistent Hoofd Opleidingen en Coördinator Onderbouw
PSV B1 John Heijster, assistent Twan Scheepers
PSV C1 Mart van Duren
PSV C2 Jurgen Dirkx
PSV D1 Jefta Bresser, tevens Techniektrainer en coördinator E en F-jeugd
PSV D2 Ron Kouwenhoven
PSV D3 Rudy Wetzel
PSV E1/E2 Arno Meulendijks en Chris van der Weerden
PSV F1 Bastiaan Riemersma, tevens Coördinator Jeugdplan en Masters
PSV.nl heet alle nieuwe jeugdtrainers van harte welkom bij de club en wenst Patrick en Pepijn veel succes in Portugal!
dat statement van Chelsea:quote:30/7/2007 - Alex haakt af na confrontatie met Engelse immigratiedienst
Een opmerkelijk bericht kwam vandaag vanuit Engeland. Alex had daar gisteren moeten arriveren om de laatste details van zijn overgang naar Chelsea af te ronden. De verdediger kwam gisteren ook daadwerkelijk aan op het vliegveld en werd vervolgens ondervraagd door de immigratiedienst. Tot een gesprek met Chelsea kwam het niet. Volgens een statement van Chelsea bleek na onderzoek op het vliegveld dat papierwerk van de Braziliaan in orde was, maar besloot Alex toch zelf rechtsomkeert te maken en terug naar huis te gaan. Volgens Chelsea was dat vrijwillig en keert hij terug wanneer nodig. Chelsea zegt nog in het proces voor een werkvergunning voor de Braziliaan te zitten.
Mja..weet ook niet wat ik daar me bij voor moet stellen. Vreemd dat ie niet met vertegenwoordigers van Chelsea gesproken heeft maar meteen weer naar huis gegaan is.quote:Alex was due to arrive into England yesterday to discuss personal terms.
Chelsea Football Club are in the process of applying for a work permit for the player in line with normal football and employment procedure.
At airport immigration there was a request to clarify Alex's current status. All of the paperwork for his entry was in order.
After an initial delay, he was cleared to enter the country. He chose voluntarily to fly back but will return when necessary.
voelde zich waarschijnlijk niet echt welkom...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Onderbroek het volgende:
berichtje van psv.netwerk.to over Alex:
[..]
dat statement van Chelsea:
[..]
Mja..weet ook niet wat ik daar me bij voor moet stellen. Vreemd dat ie niet met vertegenwoordigers van Chelsea gesproken heeft maar meteen weer naar huis gegaan is.
Afgelopen week naar training van PSV geweest en Vayrynen viel me in positieve zin op. Fanatiek, goede acties etc. idem voor Culina trouwensquote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Feher kan ik enigzins begrijpen.Vayrynen niet.Dat is toch wel een aardige voetballer naar mijn mening.
Meer mensen mee eens?
maarja hij komt wel heel weinig aan spelen toe en staat wel ver achteraan in de pikordequote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjah... dat is begrijpelijk maar als je in een topploeg speelt zoals PSV of wie dan ook is een basisplaats nooit gegarandeerd.Dat moet hij ook maar eens begrijpen.
*mompelt iets over fiets, brengen naar psv stadion, een strik en een doos bossche bollen*quote:Op maandag 30 juli 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
op Eindhoven Airport is hij van harte welkom
Uiteraard. Als Alex komt, dan zit hij natuurlijk op de bank. We kunnen niet om het weergaloze duo Da Costa-Addo heen.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
stel je voor Alex nog 1 jaar bij PSV
Maar met wel nummer ?
34
ik zal wel happen of één van jullie niet begrijpen, maar tlk bedoelt natuurlijk dat de eerste officiele rugnummer lijst al is vrij gegeven (voor de mensen die uiteraard t nieuwe shirt wouden), en dat 34 pas het eerste vrije nummer is zon beetjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Uiteraard. Als Alex komt, dan zit hij natuurlijk op de bank. We kunnen niet om het weergaloze duo Da Costa-Addo heen.
Dat bedoelt hij jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:53 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik zal wel happen of één van jullie niet begrijpen, maar tlk bedoelt natuurlijk dat de eerste officiele rugnummer lijst al is vrij gegeven (voor de mensen die uiteraard t nieuwe shirt wouden), en dat 34 pas het eerste vrije nummer is zon beetje
Wie/wat houdt 'm tegen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Culina zou weg willen.
naar Engeland nog wel........ met 2 miljoen voor hem ben ik tevreden!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Culina zou weg willen.
Mompelt iets over waterfiets, strik er om, pak worstenbroodjes mee en trappenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:42 schreef DennieXL het volgende:
Ik zie ook liever Culina vertrekken dan Mika.
Huh? Is toch gewoon dezelfde als vorig jaar dacht ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:23 schreef rubbereend het volgende:supporters club card binnen
vind hem niet zo bijzonder dit jaar
niet de seizoenskaart hèquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Daemician het volgende:
[..]
Huh? Is toch gewoon dezelfde als vorig jaar dacht ik?![]()
quote:Makaay praat in de nieuwe Voetbal International over De Transfer van het Jaar. Bijvoorbeeld wat de doorslag gaf om voor Feyenoord te kiezen. 'Geld speelt in mijn keuzes nauwelijks een rol, alleen moet ik wel het idee hebben dat ik serieus word genomen. Dat gevoel had ik niet bij PSV, dat zich als eerste meldde, en dan is het bij mij meteen klaar, over en sluiten.'
Dat vraag ik me ook af. Zometeen maar eens die VI halen, vreemde uitspraak (al blijft het een teasertje natuurlijk en zal het wel weer meevallen).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:57 schreef Suijk het volgende:
Maar wat bedoelt hij met serieus genomen worden?
Door wie dan? Valkx?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Het ging bij meerdere spelers fout
Denk dat dat door 1 man komt
PSV wilde Lazovic of Makaay, maar eigenlijk liever Lazovic aangezien die nog restwaarde heeft.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:57 schreef Suijk het volgende:
Maar wat bedoelt hij met serieus genomen worden?
Vond hem ook niet echt mooi, heb hem ook binnnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:23 schreef rubbereend het volgende:supporters club card binnen
vind hem niet zo bijzonder dit jaar
Ach hou die ouwe zuurpruim maar daar. Hij is al lang over z'n top heen en kan alleen nog maar slechter worden en niet beter.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
PSV legde de prioriteit bij Lazovic en maakte dus niet direct veel werk van Makaay. Dat hij dat dan zo oppikt is begrijpelijk. Hij zou wel wat meer onderbouwing mogen geven![]()
Dus geen Kone, Farfan, Perez en Vayrynen tegen Milan. Gaat een zinvol oefenpotje worden dan, met zulk een kwaliteitsverschil.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef PinhoSouza het volgende:
Perez ook al geblesseerd. Wordt morgen verder onderzocht, maar gaat niet mee naar Rusland (net zoals Väyrynen). Gaat lekker zo![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Supportersverenigingkaart?
Lekker leunen op de o zo betrouwbare verdedigingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dus geen Kone, Farfan, Perez en Vayrynen tegen Milan. Gaat een zinvol oefenpotje worden dan, met zulk een kwaliteitsverschil.
5 miljoenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel is er eigenlijk betaald voor Makaay?
Ja dat is waar, maar het zijn beide erg goede voetballers die in de basis horen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:05 schreef PinhoSouza het volgende:
Er blijven nu weinig spelers over, dus zal wel moeten
En die kunnen ze dan volledig afschrijven terwijl we als het goed is toch wel een aantal miljoen kunnen krijgen voor lazovic....quote:
Ik zou het eerder zo doen dan:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld
Afellay - Simons - Aissati
Mendez - Lazovic - Bakkal
Kan ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:37 schreef Daemician het volgende:
[..]
Ik zou het eerder zo doen dan:
Gomes
Kromkamp - da Costa - Salcido - Zonneveld
Simons - Aissati - Mendez
Afellay - Lazovic - Bakkal
Aissati aanvallend, Simons en Mendez verdedigend.
dit lijkt me lekkerder ipv van zo geforceerd 4-3-3 spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Gomes
Mendez- Afellay - Simons - Aissati
Lazovic - Bakkal
toch? Koeman heeft aangegeven dat dat prima zou moeten kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef BonJovi het volgende:
Toch Aissati en Affelay samen in de basis ?
Inderdaad. Altijd maar dat 4-3-3 terwijl het zonder Farfan,Koné,Perez gewoonweg niet kan en/of geen beste keus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit lijkt me lekkerder ipv van zo geforceerd 4-3-3 spelen
Als PSV een toernooi in Eindhoven had gehouden was er echt wel meer media-aandacht geweest. Logisch ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Volgens mij heeft men alleen aandacht voor Feye*kotst*noord en A*kotst*jax
maarja zoals gewoon speelt PSV nauwelijks thuis in de voorbereidingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als PSV een toernooi in Eindhoven had gehouden was er echt wel meer media-aandacht geweest. Logisch ook
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als PSV een toernooi in Eindhoven had gehouden was er echt wel meer media-aandacht geweest. Logisch ook
Inderdaad. Alleen de oefencampagne tegen amateurs is dan enigszins in de directe omgeving van Eindhovenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja zoals gewoon speelt PSV nauwelijks thuis in de voorbereiding
Port of Rotterdam zijn gewoon de havens van Rotterdam volgens mij http://www.portofrotterdam.com/nl/home/quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef PinhoSouza het volgende:
Je zal ook een sponsor moeten vinden die zoiets wil financieren (nu is het makkelijk om direct Philips te zeggen, maar die doen al jaren niets meer dan het jaarlijkse hoofdsponsorbedrag). Ajax heeft Sony en wie het Port of Rotterdam-tournament sponsort, kan ik zo 1-2-3 niet vinden. PSV haalt financieel uit het toernooi in Moskou meer geld dan als het een toernooi in Eindhoven zou organiseren. De voorkeur van PSV zou zelfs bij Korea (Peace Cup) liggen, maar Ronald Koeman heeft aangegeven dat absoluut niet te willen, omdat dat veel te lang reizen is.
Ajax heeft LG, geen Sonyquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef PinhoSouza het volgende:
Je zal ook een sponsor moeten vinden die zoiets wil financieren (nu is het makkelijk om direct Philips te zeggen, maar die doen al jaren niets meer dan het jaarlijkse hoofdsponsorbedrag). Ajax heeft Sony en wie het Port of Rotterdam-tournament sponsort, kan ik zo 1-2-3 niet vinden. PSV haalt financieel uit het toernooi in Moskou meer geld dan als het een toernooi in Eindhoven zou organiseren. De voorkeur van PSV zou zelfs bij Korea (Peace Cup) liggen, maar Ronald Koeman heeft aangegeven dat absoluut niet te willen, omdat dat veel te lang reizen is.
31/7/2007 - Duels PSV in Rusland niet live op tvquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:17 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wordt het nog ergens uitgezonden, dat toernooi van dit weekend?
WTFquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef cultheld het volgende:
De broer van Marcellis is vandaag overleden.
quote:Cocu stopt waarschijnlijk
In een column in Voetbal International laat Phillip Cocu weten dat hij waarschijnlijk zal stoppen met zijn actieve voetbalcarriere. 'Momenteel is het vrij rustig wat betreft de belangstelling, op de achtergrond spelen wel wat dingetjes, maar die zijn niet concreet. Ik heb nog geen definitief besluit genomen, maar de kans is vrij groot dat ik het helemaal voor gezien houd en kies voor mijn gezin.' Cocu liet daarbij weten het erg prettig te vinden dat er de zekerheid is dat hij altijd wat kan gaan doen bij PSV.
quote:PSV en VVCS boos op Joop Brand
In Voetbal International staat te lezen dat bij PSV boos is gereageerd op de kritiek die Joop Brand vorige week lanceerde in VI. Brand hekelde het beleid van PSV dat de goede jeugdspelers weg zou jagen door te weinig geld te betalen danwel onwetende ouders zover te krijgen zo'n contract te tekenen. Volgens VI heeft PSV Joop Brand inmiddels de toegang tot De Herdgang ontzegd.
Ook de VVCS hekelde in de uitgave van Voetbal International de uitlatingen en werkwijze van Brand. Volgens VVCS was het Brand die in zijn vorige functie als Hoofd Opleidingen bij PSV jeugdspelers juist dit soort contracten gaf en vond dat ze in zichzelf moesten investeren. Diezelfde Brand probeert volgens de VVCS nu in een functie als spelersmakelaar jeugdspelers van Vitesse en PSV (Olivier ter Horst wordt genoemd) weg te lokken bij de VVCS met de boodschap dat hij ze wel naar Engeland kan brengen.
Was ie ziek dan ofzo? Jeetje, dat is heftig....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef cultheld het volgende:
De broer van Marcellis is vandaag overleden.
Las ik ook, maar wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef PinhoSouza het volgende:
Vier hartaanvallen, een hersenbeschadigin en een klaplong.
wtf. Zomaar uit het niets?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef PinhoSouza het volgende:
Vier hartaanvallen, een hersenbeschadigin en een klaplong.
Volgens de geruchten:quote:
jesus, hoe kan dat ineensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:01 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Volgens de geruchten:
Schijnbaar eerst de hartaanvallen. Toen is hij in coma geraakt waardoor die een hersenbeschadiging opliep. Toen ze hem uit coma wilden halen, klapte zijn long in.
Maar ik weet er dus ook weinig van.
En dat voor een twintigjarige, vreselijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:01 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Volgens de geruchten:
Schijnbaar eerst de hartaanvallen. Toen is hij in coma geraakt waardoor die een hersenbeschadiging opliep. Toen ze hem uit coma wilden halen, klapte zijn long in.
Maar ik weet er dus ook weinig van.
Klopt allebei ja. Iemand had me z'n hyves laten zien. Daar stond nog een bericht op van juni dat ie op stap ging. Hij schijnt in (zeer) korte tijd ernstig ziek te zijn geworden, werd op PN gemeld. 20 jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:41 schreef BillyBeflap het volgende:
Klopt het dat hij pas 20 jaar oud was?
Volgens mij was hij ook dj?
Ik hoop het niet, maar ik denk van wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef LongOne het volgende:
Sterkte.
PS: Vraagje;
Weet iemand of Kromkamp aankomend seizoen basisspeler is?
Welke 4 worden het waarschijnlijk? En welke zeker weten. Ik neem aan dat Salcido sowieso start...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ik denk van wel.
Ik denk Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef LongOne het volgende:
[..]
Welke 4 worden het waarschijnlijk? En welke zeker weten. Ik neem aan dat Salcido sowieso start...
(ik heb dit nodig voor iets).
Ik denk dat Da Costa best wel eens vervangen zou kunnen worden door Addo, al hoop ik op nog wat verdedigende aankopen al is dat misschien beter weten in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld.
Of Fagner in plaats van Kromkamp en Rajkovic op termijn in het centrum.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:57 schreef PinhoSouza het volgende:
Ik heb juist steeds meer het gevoel dat Marcellis heel dicht tegen een basisplek (rechtsback) aan zit. Maar ik verwacht dat (als er niemand meer bij komt) de competitie hiermee begonnen wordt:
Dirk marcellis heeft ook een hyves en daar staat het ook vol met steunbetuigingen. En zijn broer Hans staat ook op Partyflock als DJ Formo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt allebei ja. Iemand had me z'n hyves laten zien. Daar stond nog een bericht op van juni dat ie op stap ging. Hij schijnt in (zeer) korte tijd ernstig ziek te zijn geworden, werd op PN gemeld. 20 jaar.
http://partyflock.nl/user/103063:GH_NZ.html Zal binnenkort wel bij de "ter nagedachtenis" leden worden geplaatst. Klote voor z'n vriendin ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:59 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dirk marcellis heeft ook een hyves en daar staat het ook vol met steunbetuigingen. En zijn broer Hans staat ook op Partyflock als DJ Formo.
Echt te erg voor de familie Marcellis dit![]()
dat bijschrift onder die foto krijgt zo wel een hele wrange nasmaakquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/103063:GH_NZ.html Zal binnenkort wel bij de "ter nagedachtenis" leden worden geplaatst. Klote voor z'n vriendin ook.
Ja echt erg , en nog zo jong 5 dagen ouder dan ik .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/103063:GH_NZ.html Zal binnenkort wel bij de "ter nagedachtenis" leden worden geplaatst. Klote voor z'n vriendin ook.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alex heeft vandaag een werkvergunning gekregen.
Voor degene die er nog hoop in hadden dat hij zou blijven..
Chelsea heeft zich zojuist van het kampioenschap verzekerd. Langs Terry en Alex komt niemand meerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alex heeft vandaag een werkvergunning gekregen.
Voor degene die er nog hoop in hadden dat hij zou blijven..
Ik betwijfel of hij veel gaat spelen, maar het is natuurlijk een ongelovelijk goede back-up voor Carvalho en Terry.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chelsea heeft zich zojuist van het kampioenschap verzekerd. Langs Terry en Alex komt niemand meer.
Inderdaad. Maar toch.. ik had weer een sprankje hoop gekregen.*snik*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Chivu het volgende:
Voor Nederland is het jammer, maar ik had sowieso niet verwacht dat Alex bij PSV zou blijven. Als hij geen werkvergunning kreeg, had hij ongetwijfeld voor miljoenen verkocht geweest aan een andere topclub.
Alex op de bankquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij veel gaat spelen, maar het is natuurlijk een ongelovelijk goede back-up voor Carvalho en Terry.
Hij komt echt wel aan spelen toe hoor, ze spelen daar 60+ wedstrijden per seizoen. Bovendien, als hij beter is dan Carvalho, krijgt hij gewoon de voorkeur. Mourinho is niet bang om Portugezen op de bank te zetten. Brazilianen zijn toch halve Portugezenquote:
En wij hebben hem zojuist ingeleverd mocht er geen verdedigende versterking bijkomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chelsea heeft zich zojuist van het kampioenschap verzekerd. Langs Terry en Alex komt niemand meer.
omgquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
Seedorf miste de beslissende penalty.
Ik riep ook direct door het huis dat Seedorf de beslissende penalty zou gaan nemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Seedorf op de lat
Toen hij opkwam voor de beslissende moest ik al lachen!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:32 schreef WooZ het volgende:
overigens krijgt psv 2 milj voor deelname aan het toernooi
Geld voor Perez terug verdient in 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:32 schreef WooZ het volgende:
alleen al voor deelname ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:32 schreef WooZ het volgende:
Peace Cup was 500.000 dollar startpremie en 2.000.000 dollar als je het toernooi won. Dus zelfs dan haal je dat nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef KELDER het volgende:
[..]
alleen al voor deelname ?
das heel niet mis, toen met de peace cup moesten we winnen om zon bedrag bij te schrijven op de rekening
En toen kreeg je 'slechts' 1.5 miljoen ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef KELDER het volgende:
[..]
alleen al voor deelname ?
das heel niet mis, toen met de peace cup moesten we winnen om zon bedrag bij te schrijven op de rekening
Dacht dat het bij winst van de Peace Cup 3 miljoen was? In ieder geval, dat dacht ik gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Peace Cup was 500.000 dollar startpremie en 2.000.000 dollar als je het toernooi won. Dus zelfs dan haal je dat niet
toen was de dollar nog een stuk meer waardquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Peace Cup was 500.000 dollar startpremie en 2.000.000 dollar als je het toernooi won. Dus zelfs dan haal je dat niet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog 1 wedstrijd en dan worden we met 30 punten voorsprong op VVV (nummer 2) kampioen.
[afbeelding]
Arsenal - Ajax mag er ook wel wezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:49 schreef cultheld het volgende:
PSV - Real Madrid: Toch een stuk leuker dan Feyenoord - Porto of Ajax - Atlético Madrid.
Liverpool - Feyenoord kan ook nog leuk worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Arsenal - Ajax mag er ook wel wezen.
En Cocu als TD in de skybox erbovenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:32 schreef rubbereend het volgende:
Ruud
zo zit hij over 10 jaar als hij assistent is van van Bommel
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef WooZ het volgende:
wat flauw trouwens dat Lokomotief Moskou een Russian Railways toernooi organiseerd
Hoeveel krijgen we als we winnen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:32 schreef WooZ het volgende:
Hahaha! Geweldig!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef WooZ het volgende:
wat flauw trouwens dat Lokomotief Moskou een Russian Railways toernooi organiseerd
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef KELDER het volgende:
ik heb liever dat die eerst over 3 jaar ofzo nog met PSV shirt op de velden staat
ik vond hem leuk, maar om nou alleen te quoten met een smilie eronder....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
[aandachtvraagmodus]
vond nou helemaal niemand dit leuk
[/aandachtvraagmodus]
Mooi kut dus....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef PinhoSouza het volgende:
Alles wordt inderdaad afgerond op hele euro's
Meer dan 10% omhoog, teringlijersquote:
Het was toch 2.80 ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer dan 10% omhoog, teringlijers![]()
Wow gaafquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:03 schreef Suijk het volgende:
Gomes komt achter mijn ouders te wonen.Die blijft dus nog wel een jaartje.
Heeft zo'n gast nou een enorme villa?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:03 schreef Suijk het volgende:
Gomes komt achter mijn ouders te wonen.Die blijft dus nog wel een jaartje.
Ik dacht dat de bierprijs lager lag. Heb ik het hele seizoen al bierjtes van 2,80 lopen zuipen!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was toch 2.80 ?
10% is 28 ct.
2,80 + 0.28 = 3.08
Dus net geen 10%
Kan ook 2.70 zijn geweest, maar zeker niet lager.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat de bierprijs lager lag. Heb ik het hele seizoen al bierjtes van 2,80 lopen zuipen!!![]()
Volgende keer als ik er kom zal ik een foto maken. Mooie, nieuwe huizen idd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heeft zo'n gast nou een enorme villa?
Oftewel: Pics?
2,80.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ook 2.70 zijn geweest, maar zeker niet lager.
Addo is een baasquote:
Ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden vond dat je zo lekker goedkoop kon zuipen in ons stadionquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef Daemician het volgende:
[..]
2,80.
En gvd.. niet WEER zoveel duurder.![]()
In 2 jaar tijd de bierprijs met 20% omhoog.![]()
Daar bedenken ze volgend jaar of het jaar daarop wel halve munten voor hoor, maak je daar maar geen zorgen overquote:Nya, 1 voordeel.. in de komende jaren is het niet zo makkelijk om prijsverhogingen door te voeren.![]()
ze kunnen natuurlijk heel simpel volgend jaar die munten 1,10 maken..quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef Daemician het volgende:
Nya, 1 voordeel.. in de komende jaren is het niet zo makkelijk om prijsverhogingen door te voeren.![]()
20.30 (lokale tijd)quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:11 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe laat is de match vanavond?
https://www.bwin.com/livebets.aspx?eventID=986727 (inloggen)quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:37 schreef jpg97 het volgende:
ergens te volgen via internet?
En als vanouds start PSV weer in de underdog-rolquote:
Even mijn spaanse woordenboek pakkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef cultheld het volgende:
http://www.realmadrid.es/articulo/rma41650.htm Leuk om te lezen
Ik denk dat je meer aan het Engelse woordenboek hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even mijn spaanse woordenboek pakken
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Aissati moet in de basis
----------------------Gomes--------------------------quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef Prosac het volgende:
wat zal de vermoedelijke basis elf zijn voor de competitie?
Vind ik een erg kwetsbare opstelling, verdedigend gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
----------------------Gomes--------------------------
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld----
----Afellay----------Simons----------Aissati-------
---------------------Perez-----------------------------
------Farfán--------------Lazovic-------------------
Ja, da's waar, maar je kunt volgens mij moeilijk om hem heen. Ik kan ook wel genieten van hem.quote:
Ik ook, maar het is wel een Koeman-opstelling.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:59 schreef Chivu het volgende:
[..]
Vind ik een erg kwetsbare opstelling, verdedigend gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |