Ja, in de laatste 10 minuten nog 2 tegengoalsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ze hebben zelfs met 2-1 gewonnen toch?
hij miste PSV zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zit eens vreemd te kijken naar die stand, owjah Lamey speelt bij Duisburg.
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
Nouja, meer gewoon klote voor hemzelf natuurlijk.
Achja, liever lazo en prz dan een tardelli en kluivertquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
koné EN farfan niet tegen ac milan hmm.
Vogende keer even prikje halen voordat je de rimboe opzoekt in de vakantie??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné kampt met zware malaria-aanval
![]()
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?
Ja, prik, pil allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doen![]()
Ja eigenlijk wel. Maar goed dat is onderhand een vast onderdeel in de voorbereiding van PSV.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef Jnk18 het volgende:
hehe tis maar oefenpotjes.. mja als je dat blijft zeggen kun je door blijven gaan... je hoort toch gewoon te winnen van Duisburg
Nou, dan wint er niemand, en delen we een kratje bierquote:Op zondag 29 juli 2007 01:47 schreef PinhoSouza het volgende:
En wat als ze het allebei niet worden? :p
Ik denk dat 85% van alle Afrikanen malaria heeft en als je het eenmaal hebt, kom je er niet zo gemakkelijk meer vanaf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vogende keer even prikje halen voordat je de rimboe opzoekt in de vakantie??![]()
Beterschap iig..
dat lijkt me sterk. Misschien dat 85% ooit besmet is geweest, maar met medicatie is het gewoon te genezenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat 85% van alle Afrikanen malaria heeft en als je het eenmaal hebt, kom je er niet zo gemakkelijk meer vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |