20, en ik denk dat die imposante vertoning juist voordelen voor hem gaat opleveren als keeperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm toch ?
Hoe oud is die gast wel niet ?
45 of zo ?
20quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm toch ?
45 of zo ?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:31 schreef dndiek het volgende:
Zonneveld is gehaald voor de Linksbackpositie
De teringquote:
Weet iemand hoeveel wedstrijden hij voor Elche heeft gespeeld?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef -Mo- het volgende:
Carrizo is dus verhuurd, niet verkocht.
Aanvallend is hij prima hoor.quote:
Waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef FootballPlayer het volgende:
Met wat ik lees hier en daar op fora, krijg ik steeds meer het gevoel dat Alex toch blijft. In ieder geval tot aan de winterstop.![]()
indien echt waar reden tot het openen van een klein flesje champagne.., of iig om een goed kratje bier aan te brekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef FootballPlayer het volgende:
Met wat ik lees hier en daar op fora, krijg ik steeds meer het gevoel dat Alex toch blijft. In ieder geval tot aan de winterstop.![]()
maar ik vind het toch fijn als iemand die linksback speelt ook verdedigend zn mannetje kan staan....quote:
Kromkamp kan ook niet verdedigen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik vind het toch fijn als iemand die linksback speelt ook verdedigend zn mannetje kan staan....
Het is nog geen augustus. Ik denk dat ze het voor de 31ste wel weten te regelen daar in Londen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:32 schreef PyTh het volgende:
Mocht Alex blijven dan zou dat werkelijk waar fantastisch zijn, maar ik heb er een hard hoofd in al blijft het bij Chelsea wel heel erg stil rondom zijn te verkrijgen werkvergunning.
aparte verschijning inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm toch ?
45 of zo ?
Koemans wegen zijn ondoorgrondelijk...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kromkamp op de bank? Ik dacht dat Koeman best tevreden over hem was?
Ja, in de laatste 10 minuten nog 2 tegengoalsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ze hebben zelfs met 2-1 gewonnen toch?
hij miste PSV zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zit eens vreemd te kijken naar die stand, owjah Lamey speelt bij Duisburg.
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
Nouja, meer gewoon klote voor hemzelf natuurlijk.
Achja, liever lazo en prz dan een tardelli en kluivertquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
koné EN farfan niet tegen ac milan hmm.
Vogende keer even prikje halen voordat je de rimboe opzoekt in de vakantie??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné kampt met zware malaria-aanval
![]()
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?
Ja, prik, pil allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doen![]()
Ja eigenlijk wel. Maar goed dat is onderhand een vast onderdeel in de voorbereiding van PSV.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef Jnk18 het volgende:
hehe tis maar oefenpotjes.. mja als je dat blijft zeggen kun je door blijven gaan... je hoort toch gewoon te winnen van Duisburg
Nou, dan wint er niemand, en delen we een kratje bierquote:Op zondag 29 juli 2007 01:47 schreef PinhoSouza het volgende:
En wat als ze het allebei niet worden? :p
Ik denk dat 85% van alle Afrikanen malaria heeft en als je het eenmaal hebt, kom je er niet zo gemakkelijk meer vanaf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vogende keer even prikje halen voordat je de rimboe opzoekt in de vakantie??![]()
Beterschap iig..
dat lijkt me sterk. Misschien dat 85% ooit besmet is geweest, maar met medicatie is het gewoon te genezenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat 85% van alle Afrikanen malaria heeft en als je het eenmaal hebt, kom je er niet zo gemakkelijk meer vanaf.
Alleen de trainers tot dusverquote:Op maandag 30 juli 2007 08:24 schreef Neoktheone het volgende:
Porto plukt onze jeugdafdeling leeg
Willen ze Koeman niet hebben?quote:Op maandag 30 juli 2007 08:24 schreef Neoktheone het volgende:
Porto plukt onze jeugdafdeling leeg
http://psv.netwerk.to/nie(...)naar%20Porto_rss.php
Ligt het aan mij of mis ik Koné?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
De eerste elftalfoto van het seizoen.![]()
Die heeft dus malariaquote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef noxious het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of mis ik Koné?
Gaat ie dan toch naar Rusland voor 20 miljoen?![]()
Hmm, blijkbaar was mijn poging tot flauwe humor wel erg slecht...quote:
14:21quote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef noxious het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar was mijn poging tot flauwe humor wel erg slecht...![]()
Ach, het was nog vroeg...
In de OPquote:Op maandag 30 juli 2007 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
De eerste elftalfoto van het seizoen.![]()
Ja graag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |