20, en ik denk dat die imposante vertoning juist voordelen voor hem gaat opleveren als keeperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm toch ?
Hoe oud is die gast wel niet ?
45 of zo ?
20quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm toch ?
45 of zo ?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:31 schreef dndiek het volgende:
Zonneveld is gehaald voor de Linksbackpositie
De teringquote:
Weet iemand hoeveel wedstrijden hij voor Elche heeft gespeeld?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef -Mo- het volgende:
Carrizo is dus verhuurd, niet verkocht.
Aanvallend is hij prima hoor.quote:
Waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef FootballPlayer het volgende:
Met wat ik lees hier en daar op fora, krijg ik steeds meer het gevoel dat Alex toch blijft. In ieder geval tot aan de winterstop.![]()
indien echt waar reden tot het openen van een klein flesje champagne.., of iig om een goed kratje bier aan te brekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef FootballPlayer het volgende:
Met wat ik lees hier en daar op fora, krijg ik steeds meer het gevoel dat Alex toch blijft. In ieder geval tot aan de winterstop.![]()
maar ik vind het toch fijn als iemand die linksback speelt ook verdedigend zn mannetje kan staan....quote:
Kromkamp kan ook niet verdedigen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik vind het toch fijn als iemand die linksback speelt ook verdedigend zn mannetje kan staan....
Het is nog geen augustus. Ik denk dat ze het voor de 31ste wel weten te regelen daar in Londen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:32 schreef PyTh het volgende:
Mocht Alex blijven dan zou dat werkelijk waar fantastisch zijn, maar ik heb er een hard hoofd in al blijft het bij Chelsea wel heel erg stil rondom zijn te verkrijgen werkvergunning.
aparte verschijning inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Dit is 'm toch ?
45 of zo ?
Koemans wegen zijn ondoorgrondelijk...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kromkamp op de bank? Ik dacht dat Koeman best tevreden over hem was?
Ja, in de laatste 10 minuten nog 2 tegengoalsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ze hebben zelfs met 2-1 gewonnen toch?
hij miste PSV zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zit eens vreemd te kijken naar die stand, owjah Lamey speelt bij Duisburg.
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
Nouja, meer gewoon klote voor hemzelf natuurlijk.
Achja, liever lazo en prz dan een tardelli en kluivertquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
koné EN farfan niet tegen ac milan hmm.
Vogende keer even prikje halen voordat je de rimboe opzoekt in de vakantie??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné kampt met zware malaria-aanval
![]()
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?
Ja, prik, pil allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doen![]()
Ja eigenlijk wel. Maar goed dat is onderhand een vast onderdeel in de voorbereiding van PSV.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef Jnk18 het volgende:
hehe tis maar oefenpotjes.. mja als je dat blijft zeggen kun je door blijven gaan... je hoort toch gewoon te winnen van Duisburg
Nou, dan wint er niemand, en delen we een kratje bierquote:Op zondag 29 juli 2007 01:47 schreef PinhoSouza het volgende:
En wat als ze het allebei niet worden? :p
Ik denk dat 85% van alle Afrikanen malaria heeft en als je het eenmaal hebt, kom je er niet zo gemakkelijk meer vanaf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vogende keer even prikje halen voordat je de rimboe opzoekt in de vakantie??![]()
Beterschap iig..
dat lijkt me sterk. Misschien dat 85% ooit besmet is geweest, maar met medicatie is het gewoon te genezenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat 85% van alle Afrikanen malaria heeft en als je het eenmaal hebt, kom je er niet zo gemakkelijk meer vanaf.
Alleen de trainers tot dusverquote:Op maandag 30 juli 2007 08:24 schreef Neoktheone het volgende:
Porto plukt onze jeugdafdeling leeg
Willen ze Koeman niet hebben?quote:Op maandag 30 juli 2007 08:24 schreef Neoktheone het volgende:
Porto plukt onze jeugdafdeling leeg
http://psv.netwerk.to/nie(...)naar%20Porto_rss.php
Ligt het aan mij of mis ik Koné?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
De eerste elftalfoto van het seizoen.![]()
Die heeft dus malariaquote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef noxious het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of mis ik Koné?
Gaat ie dan toch naar Rusland voor 20 miljoen?![]()
Hmm, blijkbaar was mijn poging tot flauwe humor wel erg slecht...quote:
14:21quote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef noxious het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar was mijn poging tot flauwe humor wel erg slecht...![]()
Ach, het was nog vroeg...
In de OPquote:Op maandag 30 juli 2007 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
De eerste elftalfoto van het seizoen.![]()
Ja graag!quote:
quote:
quote:Nieuwe gezichten in staf PSV Jeugdopleiding
30 juli 2007 16:15
De PSV Jeugdopleiding is het voetbalseizoen begonnen met een aantal nieuwe gezichten in de technische staf. Roland Vroomans (FC Eindhoven) wordt trainer van de A1 en zal tevens functioneren als Assistent Hoofd Opleidingen van eindverantwoordelijke Edward Sturing. Een overzicht van alle namen en elftallen.
Vier van de zes nieuwe gezichten in de staf van de PSV Jeugdopleiding. Vier van de zes nieuwe gezichten in de staf van de PSV Jeugdopleiding.
PSV
Zes nieuwe jeugdtrainers
Na het vertrek van Patrick Greveraars en Pepijn Lijnders naar FC Porto, heeft PSV in totaal zes nieuwe jeugdtrainers aan zich weten te binden. Naast Vroomans zijn dat Ron Kouwenhoven (afkomstig van de KNVB), Rudy Wetzel (FC Utrecht en Huizen), Arno Meulendijks (Helmond Sport), keeperstrainer Edwin Susebeek (De Graafschap) en voormalig PSV-speler Twan Scheepers. Een compleet overzichtje van de Jeugdopleiding - vorig seizoen nog uitgeroepen tot Beste van Nederland:
Jong PSV: Anton Jansen, assistent Jurgen Dirkx
PSV A1 Roland Vroomans, tevens Assistent Hoofd Opleidingen en Coördinator Onderbouw
PSV B1 John Heijster, assistent Twan Scheepers
PSV C1 Mart van Duren
PSV C2 Jurgen Dirkx
PSV D1 Jefta Bresser, tevens Techniektrainer en coördinator E en F-jeugd
PSV D2 Ron Kouwenhoven
PSV D3 Rudy Wetzel
PSV E1/E2 Arno Meulendijks en Chris van der Weerden
PSV F1 Bastiaan Riemersma, tevens Coördinator Jeugdplan en Masters
PSV.nl heet alle nieuwe jeugdtrainers van harte welkom bij de club en wenst Patrick en Pepijn veel succes in Portugal!
dat statement van Chelsea:quote:30/7/2007 - Alex haakt af na confrontatie met Engelse immigratiedienst
Een opmerkelijk bericht kwam vandaag vanuit Engeland. Alex had daar gisteren moeten arriveren om de laatste details van zijn overgang naar Chelsea af te ronden. De verdediger kwam gisteren ook daadwerkelijk aan op het vliegveld en werd vervolgens ondervraagd door de immigratiedienst. Tot een gesprek met Chelsea kwam het niet. Volgens een statement van Chelsea bleek na onderzoek op het vliegveld dat papierwerk van de Braziliaan in orde was, maar besloot Alex toch zelf rechtsomkeert te maken en terug naar huis te gaan. Volgens Chelsea was dat vrijwillig en keert hij terug wanneer nodig. Chelsea zegt nog in het proces voor een werkvergunning voor de Braziliaan te zitten.
Mja..weet ook niet wat ik daar me bij voor moet stellen. Vreemd dat ie niet met vertegenwoordigers van Chelsea gesproken heeft maar meteen weer naar huis gegaan is.quote:Alex was due to arrive into England yesterday to discuss personal terms.
Chelsea Football Club are in the process of applying for a work permit for the player in line with normal football and employment procedure.
At airport immigration there was a request to clarify Alex's current status. All of the paperwork for his entry was in order.
After an initial delay, he was cleared to enter the country. He chose voluntarily to fly back but will return when necessary.
voelde zich waarschijnlijk niet echt welkom...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Onderbroek het volgende:
berichtje van psv.netwerk.to over Alex:
[..]
dat statement van Chelsea:
[..]
Mja..weet ook niet wat ik daar me bij voor moet stellen. Vreemd dat ie niet met vertegenwoordigers van Chelsea gesproken heeft maar meteen weer naar huis gegaan is.
Afgelopen week naar training van PSV geweest en Vayrynen viel me in positieve zin op. Fanatiek, goede acties etc. idem voor Culina trouwensquote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Feher kan ik enigzins begrijpen.Vayrynen niet.Dat is toch wel een aardige voetballer naar mijn mening.
Meer mensen mee eens?
maarja hij komt wel heel weinig aan spelen toe en staat wel ver achteraan in de pikordequote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjah... dat is begrijpelijk maar als je in een topploeg speelt zoals PSV of wie dan ook is een basisplaats nooit gegarandeerd.Dat moet hij ook maar eens begrijpen.
*mompelt iets over fiets, brengen naar psv stadion, een strik en een doos bossche bollen*quote:Op maandag 30 juli 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
op Eindhoven Airport is hij van harte welkom
Uiteraard. Als Alex komt, dan zit hij natuurlijk op de bank. We kunnen niet om het weergaloze duo Da Costa-Addo heen.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
stel je voor Alex nog 1 jaar bij PSV
Maar met wel nummer ?
34
ik zal wel happen of één van jullie niet begrijpen, maar tlk bedoelt natuurlijk dat de eerste officiele rugnummer lijst al is vrij gegeven (voor de mensen die uiteraard t nieuwe shirt wouden), en dat 34 pas het eerste vrije nummer is zon beetjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Uiteraard. Als Alex komt, dan zit hij natuurlijk op de bank. We kunnen niet om het weergaloze duo Da Costa-Addo heen.
Dat bedoelt hij jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:53 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik zal wel happen of één van jullie niet begrijpen, maar tlk bedoelt natuurlijk dat de eerste officiele rugnummer lijst al is vrij gegeven (voor de mensen die uiteraard t nieuwe shirt wouden), en dat 34 pas het eerste vrije nummer is zon beetje
Wie/wat houdt 'm tegen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Culina zou weg willen.
naar Engeland nog wel........ met 2 miljoen voor hem ben ik tevreden!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Culina zou weg willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |