Koemans wegen zijn ondoorgrondelijk...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kromkamp op de bank? Ik dacht dat Koeman best tevreden over hem was?
Ja, in de laatste 10 minuten nog 2 tegengoalsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ze hebben zelfs met 2-1 gewonnen toch?
hij miste PSV zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zit eens vreemd te kijken naar die stand, owjah Lamey speelt bij Duisburg.
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
Nouja, meer gewoon klote voor hemzelf natuurlijk.
Achja, liever lazo en prz dan een tardelli en kluivertquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
koné EN farfan niet tegen ac milan hmm.
Vogende keer even prikje halen voordat je de rimboe opzoekt in de vakantie??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné kampt met zware malaria-aanval
![]()
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
maar tegenwoordig is het toch bijna onmogelijk om malaria te halen als je de juiste spuiten haalt?
Ja, prik, pil allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:05 schreef WooZ het volgende:
[..]
volgens mij bestaat er geen spuit voor malaria, maar moet je gewoon profylaxe slikken. En dan nog bestaat er de kans dat je het krijgt, dus het kan goed zijn dat hij er helemaal niks aan kan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |