5 miljoenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel is er eigenlijk betaald voor Makaay?
Ja dat is waar, maar het zijn beide erg goede voetballers die in de basis horen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:05 schreef PinhoSouza het volgende:
Er blijven nu weinig spelers over, dus zal wel moeten
En die kunnen ze dan volledig afschrijven terwijl we als het goed is toch wel een aantal miljoen kunnen krijgen voor lazovic....quote:
Ik zou het eerder zo doen dan:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld
Afellay - Simons - Aissati
Mendez - Lazovic - Bakkal
Kan ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:37 schreef Daemician het volgende:
[..]
Ik zou het eerder zo doen dan:
Gomes
Kromkamp - da Costa - Salcido - Zonneveld
Simons - Aissati - Mendez
Afellay - Lazovic - Bakkal
Aissati aanvallend, Simons en Mendez verdedigend.
dit lijkt me lekkerder ipv van zo geforceerd 4-3-3 spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld
Mendez- Afellay - Simons - Aissati
Lazovic - Bakkal
toch? Koeman heeft aangegeven dat dat prima zou moeten kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef BonJovi het volgende:
Toch Aissati en Affelay samen in de basis ?
Inderdaad. Altijd maar dat 4-3-3 terwijl het zonder Farfan,Koné,Perez gewoonweg niet kan en/of geen beste keus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit lijkt me lekkerder ipv van zo geforceerd 4-3-3 spelen
Als PSV een toernooi in Eindhoven had gehouden was er echt wel meer media-aandacht geweest. Logisch ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Volgens mij heeft men alleen aandacht voor Feye*kotst*noord en A*kotst*jax
maarja zoals gewoon speelt PSV nauwelijks thuis in de voorbereidingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als PSV een toernooi in Eindhoven had gehouden was er echt wel meer media-aandacht geweest. Logisch ook
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als PSV een toernooi in Eindhoven had gehouden was er echt wel meer media-aandacht geweest. Logisch ook
Inderdaad. Alleen de oefencampagne tegen amateurs is dan enigszins in de directe omgeving van Eindhovenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja zoals gewoon speelt PSV nauwelijks thuis in de voorbereiding
Port of Rotterdam zijn gewoon de havens van Rotterdam volgens mij http://www.portofrotterdam.com/nl/home/quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef PinhoSouza het volgende:
Je zal ook een sponsor moeten vinden die zoiets wil financieren (nu is het makkelijk om direct Philips te zeggen, maar die doen al jaren niets meer dan het jaarlijkse hoofdsponsorbedrag). Ajax heeft Sony en wie het Port of Rotterdam-tournament sponsort, kan ik zo 1-2-3 niet vinden. PSV haalt financieel uit het toernooi in Moskou meer geld dan als het een toernooi in Eindhoven zou organiseren. De voorkeur van PSV zou zelfs bij Korea (Peace Cup) liggen, maar Ronald Koeman heeft aangegeven dat absoluut niet te willen, omdat dat veel te lang reizen is.
Ajax heeft LG, geen Sonyquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef PinhoSouza het volgende:
Je zal ook een sponsor moeten vinden die zoiets wil financieren (nu is het makkelijk om direct Philips te zeggen, maar die doen al jaren niets meer dan het jaarlijkse hoofdsponsorbedrag). Ajax heeft Sony en wie het Port of Rotterdam-tournament sponsort, kan ik zo 1-2-3 niet vinden. PSV haalt financieel uit het toernooi in Moskou meer geld dan als het een toernooi in Eindhoven zou organiseren. De voorkeur van PSV zou zelfs bij Korea (Peace Cup) liggen, maar Ronald Koeman heeft aangegeven dat absoluut niet te willen, omdat dat veel te lang reizen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |