Kan er niet meer tegen, ze praat misselijkmakend, is vals,ze doet misselijkmakend, is handtastelijk met iedereen, ze liegt ze is zooooooooo zeikerig en onecht BAHquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA DIE IS ERRUG.................
't Is gewoon een psychopaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan er niet meer tegen, ze praat misselijkmakend, is vals,ze doet misselijkmakend, is handtastelijk met iedereen, ze liegt ze is zooooooooo zeikerig en onecht BAH
Dat dacht je maar... ik heb 3 (drie, III) updates gemaakt van dit drama. En nog baal ik dat ze er zo gemakkelijk vanaf is gekomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar was ik alleen maar aanhangsel, Disana ligt nu helemaal kapot in bed, ze heeft de exit gemist...... dat vliegen was vermoeiender dan ze dacht.![]()
Ze kwam verder, ze zei: "Ik heb vanmorgen ook al op de boot een fles......quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:24 schreef FSR het volgende:
Amanda: Ik heb vanmorgen ook al op de boot.... en slikt het verders in...
Het is hun bank en Palma is maar huishoudster hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:25 schreef pasjesjen het volgende:
ze laten een lekkere koffievlek achter voor palma
zal ze leuk vinden
Maar ze wil eerst uit met Mitch, want de kinderen zijn toch bij de sisters en Wilgo is aan het werk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:23 schreef F04 het volgende:
Vanaf vandaag is de Diva verlost van al het leed van DGK, en kan ze lerrer weer naar haar kinderen en famielie.
Het begon allemaal deze avond, toen er een ontslagronde tegen Lieke en Natas werd aangevraagd. Men moest kiezen tussen beiden, en uiteindelijk werd het Natasia.
Het was vooral spannend of Lieke Natasia er in zou houden of niet, maar dan geeft Lieke aan dat ze ook Natasia er uit stemd.
Natasia is helemaal blij, en gaat zich vermaken in de chill, en dan rond 12 uur komt heel de famielie door de poort om Natas op te halen.
Who needs Natasja, de resterende idioten maken ook TV.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef farscapevr6 het volgende:
the parra-brother returns??
Die kussen van Mitch waren ook wel over the top voor vriendschappelijk. Handje achter haar hoofd in haar haar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
whahaha ik ben niet jaloers maar Brian heeft wel gelijk, het is wel flirterig gedrag![]()
hoor je zijn adem!?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef farscapevr6 het volgende:
the parra-brother returns??
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Laat je er niet door uit het veld slaan, geweldig intelligente en humoristische Talitha!![]()
Je had toch gewoon kunnen editten? Zou ik altijd gedaan hebben!
goeie gozer die mitchquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kussen van Mitch waren ook wel over the top voor vriendschappelijk. Handje achter haar hoofd in haar haar.
Kan ik me voorstellen, met zo'n uniek en beschaafd meisje als vriendin zou ik ook de hele dag bang zijn om hur te verliezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef ToughLove het volgende:
Brian vindt Amanda en Mitch veel te intiem, en Amanda veel te flirterig.
Verkeerde TT...WIJ zijn verlost van de 'diva'quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:23 schreef F04 het volgende:
Vanaf vandaag is de Diva verlost van al het leed van DGK, en kan ze lerrer weer naar haar kinderen en famielie.
Het begon allemaal deze avond, toen er een ontslagronde tegen Lieke en Natas werd aangevraagd. Men moest kiezen tussen beiden, en uiteindelijk werd het Natasia.
Het was vooral spannend of Lieke Natasia er in zou houden of niet, maar dan geeft Lieke aan dat ze ook Natasia er uit stemd.
Natasia is helemaal blij, en gaat zich vermaken in de chill, en dan rond 12 uur komt heel de famielie door de poort om Natas op te halen.
[afbeelding]
©Mazaru/Talpa
Een lopende doosquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:34 schreef ruby het volgende:
Brian vraagt wat binnen Amanda gebeurt als Mitch komt.
Ze heeft in elk geval wel twee sleutels van haar meegekregen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
Logeert Taasia in de flat van Nada? Heb ik dat goed gelezen?![]()
Dat was wel haar plan, maar haar familie stond bij de poort te wachten om haar op te halen. Dus dat "feest" is vast niet doorgegaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
Die is opgehaald door Wilgo, haar zus(sen?) en kinders.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
Yep en ze heeft ook haar bankpasje..... want ze kennen elkaar al 3 weken en houden zoooooooooooooveeeeeeeeel van elkaar moppiepoepieschattiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval wel twee sleutels van haar meegekregen.
Ik heb Wilgo en Yairo niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Die is opgehaald door Wilgo, haar zus(sen?) en kinders.
Ik vind dat toch zo ontzetten dom he... ik kan er met m'n hoofd niet bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval wel twee sleutels van haar meegekregen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was wel haar plan, maar haar familie stond bij de poort te wachten om haar op te halen. Dus dat "feest" is vast niet doorgegaan.
die miste ik, heeft z d r pinpas??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep en ze heeft ook haar bankpasje..... want ze kennen elkaar al 3 weken en houden zoooooooooooooveeeeeeeeel van elkaar moppiepoepieschattie![]()
Wilgo was niet bij toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Die is opgehaald door Wilgo, haar zus(sen?) en kinders.
Ja dat zeg ik, ik ben niet jaloers maar ik zou me op dat moment echt wel erg overbodig voelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als mijn vriend zo 'vriendinnen' tot ziens kuste had hij of ik ook een probleem![]()
Je weet dat dit is , volg het dan gewoon niet en betaal het gewoon niet , je zeurt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef Ballistixx het volgende:
zucht.... ik wordt er gek van.
en hier betaal je dan voor :/
Ik denk eerder de pus uit haar graftieten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef mazaru het volgende:
Ohhhh Tasssss ik ruik je tietenzalf nog in je dekbed
[afbeelding]
Deed ie dat niet al dagelijks dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef farceman het volgende:
Brian is slim; praat Amanda een schuldgevoel an zodat ze naar hem toe trekt en hij haar weer kan neuken
Brain en amando zijn beiden hoerige types die flirten en meer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:36 schreef ScofieldM het volgende:
About fokking time dat Brian haar confronteert met dat geflirt naar Mitch toe, ik zou het ook niet pikken als ze m'n vriendin zou zijn![]()
Sweet dreams.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het überkutwijf is weg.Mijn nachtrust kan niet meer kapot.
Truste Fok.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Je weet dat dit is , volg het dan gewoon niet en betaal het gewoon niet , je zeurt!![]()
Had jij dan einstein's verwacht daar?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze doen godverdomme net alsof er een dooie is gevallen, stelletje zwakzinnigen![]()
Brian, die haar van de week nog uitkotste en voor van alles uitmaakte, praat nu over haar alsof ze een heilige isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze doen godverdomme net alsof er een dooie is gevallen, stelletje zwakzinnigen![]()
Heerlijk heh?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het überkutwijf is weg.Mijn nachtrust kan niet meer kapot.
Truste Fok.![]()
![]()
Dat heb je bij borderlinersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap: Ik heb maar één grote liefde, en die zit niet in de kooi. Nadia als door een adder gebeten: Wat doe je hier dan nog!! Zelfs bij Jaap kan ze jaloers worden.
Ze heeft goed naar Amanda gekekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef mazaru het volgende:
Dat is toch geen jurk die die Nada aan heeft??
Die lengte draag ik als t-shirt
Mwuah Hupert is wel een slim mannetje hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had jij dan einstein's verwacht daar?
Ja, die diagnose komt bij mij ook iedere keer op. Maar ik ben geen arts....en beter nog, geen behandelaar ook!quote:
Nog iets ervan meegekregen of waren ze op tijd?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef Bowny het volgende:
Streamlock omdat Japie iets wilde vertellen![]()
Ging over info van achter, dat Jaap een klacht had ingediend over Judith.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nog iets ervan meegekregen of waren ze op tijd?
Het slaat gewoon nergens op. Ze lult gewoon met de rest mee. Labiel wijf.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Visual het volgende:
die haat van nadia dat is niet normaal
Sorry, echt slimme mensen zitten niet in de kooi en al helemaal niet met zo'n wazig contract waarbij ze maar, out of the bleu, 100.000 euro boete kan worden opgelegd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwuah Hupert is wel een slim mannetje hoor
I like that!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kussen van Mitch waren ook wel over the top voor vriendschappelijk. Handje achter haar hoofd in haar haar.
Dat zeg ik ook al de hele tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Visual het volgende:
Uit een verknipt zelfbeeld komen de meest rare dingen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Visual het volgende:
Zoals wij hier, achter de computer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, echt slimme mensen zitten niet in de kooi en al helemaal niet met zo'n wazig contract waarbij ze maar, out of the bleu, 100.000 euro boete kan worden opgelegd.
Echt slimme mensen hebben gewoon een normaal en sociaal leven buiten.
Ik kreeg iets mee over buitenstaanders en geweld.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nog iets ervan meegekregen of waren ze op tijd?
uiterlijk?????quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:50 schreef riri het volgende:
mentaal is nadia gewoon een hele zwakke speelster...ze moet het alleen van uiterlijkheden hebben....ze weet dat lieke een veel sterkere speelster is vandaar haar haat
Je hebt ook slimme mensen die even op een dood punt zitten en even iets geks willen doen in hun levenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, echt slimme mensen zitten niet in de kooi en al helemaal niet met zo'n wazig contract waarbij ze maar, out of the bleu, 100.000 euro boete kan worden opgelegd.
Echt slimme mensen hebben gewoon een normaal en sociaal leven buiten.
Gek he dat je billen te zien zijn in een t-shirt wat je billen nauwelijks bedektquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:52 schreef ruby het volgende:
Nadia tegen Dennix: Zag je echt m'n billen net?
Pfff, ik word gek van dat mormel.
Wat dacht ze, dat die hangbillen er niet onder vandaan kwamenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Gek he dat je billen te zien zijn in een t-shirt wat je billen nauwelijks bedekt![]()
Of dat ze met een vliegtuig boven de villa komt vliegen met dreigende teksten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:54 schreef riri het volgende:
zul je zien dat natasia via brieven ook nog eens via codetaal of zoiets informatie door gaat geven
Sharp honey!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Zo alle cossen van vanavond bijgelezen en Natas eindelijk weg. Maar ik heb niemand gehoord over het feit dat Cheyenne er was. Die zou tot begin augustus in Suriname zijn. Lijkt me dat ze dan toch hierheen is gehaald omdat de FEBO al wist dat Natas eruit ging.
Het zou me niets verbazen als ze iets bij 'm zou gaan doen op seksueel vlak....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat loopt ze Japio nu op te geilen![]()
Ja, en het is ook maar een mens natuuriijk, maar hoe het ook veroorzaakt is: het is wel een kutmens.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uit een verknipt zelfbeeld komen de meest rare dingen.
Dat moet elke avond even, emo talk heet dat.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat loopt ze Japio nu op te geilen![]()
Maar Jaap ligt wel smoelen te trekken elke keer als hij weet dat ze niet kijktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet elke avond even, emo talk heet dat.![]()
Ze krijgen veel brieven dat ze net de nieuwe Huub en Sylvia zijn.![]()
Elke avond hetzelfde boring gesprek![]()
Bij hem voelt ze zich natuurlijk een vrouw met het prachtigste figuur everquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze iets bij 'm zou gaan doen op seksueel vlak....![]()
Omdat ze echt superdepuperveel van Manniewannie houdt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:59 schreef farceman het volgende:
Hoezo heeft Nadia in godsnaam Amanda van Mitch afgetrokken?
+1quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:59 schreef neehe het volgende:
Het is gewoon een hoer die naad, en nog een lelijke ook.
Omdat er volgens haar meer gebeurd zou zijn dan alleen een kusje.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:59 schreef farceman het volgende:
Hoezo heeft Nadia in godsnaam Amanda van Mitch afgetrokken?
Spuit 11(ik dus) vraagt zich af; was het echt zo heftig?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:00 schreef mazaru het volgende:
Als Nada straks tegen Brian zegt dat Amanda met Mitch heeft gezoend, dan draait die helemaal door
Ik heb het niet gezien, ik was te druk bezig met feest vieren dat die heks weg isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Spuit 11(ik dus) vraagt zich af; was het echt zo heftig?
Wel vaker hoor, jij valt bij mij in het rijtje streamers wat ik zeer serieus neem.quote:
Ja maar Brian steekt zijn tong in Nadia haar bek uit blijdschap. Dat mag zeker weer wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:04 schreef ScofieldM het volgende:
Goed zo Brian![]()
Goed gesproken, ze is jouw vriendin niet van die focking Mitch![]()
Die gleed er per ongeluk drie keer in, dat telt niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja maar Brian steekt zijn tong in Nadia haar bek uit blijdschap. Dat mag zeker weer wel?![]()
Nope maar het is elke keer weer als Mitch er is en Brian is het zat want die kijkt ernaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja maar Brian steekt zijn tong in Nadia haar bek uit blijdschap. Dat mag zeker weer wel?![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, ik was te druk bezig met feest vieren dat die heks weg is![]()
![]()
Is dat niet hetzelfde ???? Enne heeft Amanda dat al naar voren gebracht ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, nog niet zover ik weet. Misschien dat dat nog komt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde ???? Enne heeft Amanda dat al naar voren gebracht ?
Huub zei, ik weet hoe moeilijk het is als je een maatje los moet laten en gaf Brian toen een hand, en zei bedankt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:03 schreef Maria44 het volgende:
Huub bedankt Brian en Amanda voor de mooie dag vandaag.
Dat leggen ze morgen vast weer anders uit.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:08 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Huub zei, ik weet hoe moeilijk het is als je een maatje los moet laten en gaf Brian toen een hand, en zei bedankt.
Nou, ze is nu volop bezig hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:57 schreef farceman het volgende:
Wanneer gaat nadia eens stoken bij Brian en Amanda of desnoods niks?
Wordt zo ziek van een derde fokking stelletje
Heb ik weer een runner minder...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef carpediem23 het volgende:
Weet iemand of heeft Del dit nog verteld wat er met Rogier is. Drugs gesmokkeld lijkt me het meest logische. Coke!
Dat weet ze niet. Dusty zei alleen dat hij opgepakt was in Argentinie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef carpediem23 het volgende:
Weet iemand of heeft Del dit nog verteld wat er met Rogier is. Drugs gesmokkeld lijkt me het meest logische. Coke!
In ik daar weer achterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaat achter mazura aan in de polonaise
![]()
![]()
![]()
Ze is unaniem weggestemdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
kom nu net pas thuis en lees hier de meest geweldige berichten...heerlijk, voor altijd van die stem verlost!
ik neem aan dat ze haar borg ook kwijt is?
Dat is haar niet verteld, dus ze weet het niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef carpediem23 het volgende:
De heks die is naar huis ole oleeeeeequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaat achter mazura aan in de polonaise
![]()
![]()
![]()
Daar had ze het al eerder vandaag over met Del. Del zei: Je borg zal je sowieso wel behouden, dat had je toch al geregeld...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
kom nu net pas thuis en lees hier de meest geweldige berichten...heerlijk, voor altijd van die stem verlost!
ik neem aan dat ze haar borg ook kwijt is?
En dat die wel een jaar of tien weg zou blijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weet ze niet. Dusty zei alleen dat hij opgepakt was in Argentinie.
Cool, die pics!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De heks die is naar huis ole oleeeeee
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heerlijk he!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven, misschien bezef ik het morgen![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:12 schreef Hanekrooi het volgende:
Brian is gewoon een laffe hond. Als ie er moeite mee heeft, dan moet ie Mitch erop aanspreken en dat durft ie niet.
ja laat Nadia of Nix het eens definitief verpesten en beindigen ipv zelf een saai derde kutstelletje te wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:12 schreef noltje het volgende:
Komop redaktie: Die zogenaamde relatieproblemen van Brainless en Amandel hebben we al tig keer gezien.![]()
Verzin eens iets nieuws.
jazekerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk heeft Amanda een beetje mongoloide trekjes![]()
D'r kinderen zijn erbijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef cindy10 het volgende:
zal die heks de eerste scheldwoorden al naar dr hoofd hebben gekregen buiten??(jammer dat ik het niet kan zien)
Brain heeft mongolide ogen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Is goed lieverdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cool, die pics!!
Hidiho, ik kom binnenkort bij je op cursus
welnee,die kinderen zijn allang weer geloost,dat was alleen even voor een tv momentje!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
D'r kinderen zijn erbij![]()
Hoewel ik hoop dat mensen ook het fatsoen hebben om haar gewoon te negeren als haar kinderen er niet bij zijn
zal moeiljk worden, ik heb er ook alle begrip voor als het mensen niet luktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
D'r kinderen zijn erbij![]()
Hoewel ik hoop dat mensen ook het fatsoen hebben om haar gewoon te negeren als haar kinderen er niet bij zijn
ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
zal moeiljk worden, ik heb er ook alle begrip voor als het mensen niet lukt![]()
En ze kan ook nog gerust voor iemand van 35 doorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Dat is afzakken tot haar eigen (lage) niveau.... ik weet dat ik iig niet zo ver door m'n knieen kanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
zal moeiljk worden, ik heb er ook alle begrip voor als het mensen niet lukt![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:21 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Samen komen ze wel aan 36 chromosomen!
25 volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef _GdR_ het volgende:
hoe oud is brian eigenlijk?
94 en dementerendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef _GdR_ het volgende:
14 ofzoiets.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef _GdR_ het volgende:
soms is daar gewoon echt niets aan te doen en ik weet bijna wel zeker dat uiteindelijk iedereen zo ver door de knieën kanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is afzakken tot haar eigen (lage) niveau.... ik weet dat ik iig niet zo ver door m'n knieen kan![]()
Vertel mij wat (als het om het fysieke gedeelte gaat) maar toch.... ik denk dat je Natasia het hardst pakt door haar te negeren.... iedere vorm van aandacht (ook negatieve) zal ze zien als:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
soms is daar gewoon echt niets aan te doen![]()
Wel zou het leuk zijn als ze hier en daar geweigerd zou worden. Een serveerster die bijvoorbeeld zegt 'u bedien ik liever niet', of een reisbureau dat haar geen kaartje wil verkopen. Daar vind ik niets mis mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
soms is daar gewoon echt niets aan te doen en ik weet bijna wel zeker dat uiteindelijk iedereen zo ver door de knieën kan![]()
Lijkt?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Nadia lijkt wel het brein of de belevingswereld van een 15 jarige te hebben...
Ja, het kind spoort niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Nadia lijkt wel het brein of de belevingswereld van een 15 jarige te hebben...
Idd... das ook een mooie variant op negeren.... hardop negerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel zou het leuk zijn als ze hier en daar geweigerd zou worden. Een serveerster die bijvoorbeeld zegt 'u bedien ik liever niet', of een reisbureau dat haar geen kaartje wil verkopen. Daar vind ik niets mis mee.
haute-bashingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel zou het leuk zijn als ze hier en daar geweigerd zou worden. Een serveerster die bijvoorbeeld zegt 'u bedien ik liever niet', of een reisbureau dat haar geen kaartje wil verkopen. Daar vind ik niets mis mee.
Dat krijg je nou van al die bijnamen hierquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
Jaap heeft er weer zin in. Hij kan nu beter zichzelf zijn. Het valt Huub ook op dat Jaap al een stuk losser is gekomen sinds het vertrek van Nada. Er is kennelijk een hoop ballast van de schouders van Jaap verdwenen. Palma gaat het in elk geval een stuk drukker krijgen. Ze zal gelukkig veel minder tijd overhouden om met die drakenstem "televisie" te maken![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
oopssssssquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET WAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik ook niet stiekem haar banden leeg laten lopen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel mij wat (als het om het fysieke gedeelte gaat) maar toch.... ik denk dat je Natasia het hardst pakt door haar te negeren.... iedere vorm van aandacht (ook negatieve) zal ze zien als:
AANDACHT![]()
![]()
![]()
Je lult, hij zegt gewoon waar het op staat met Amanda naar Mitch toe en terecht, hij is een butler meer niet en anders mag hij ergens anders gaan bedienen zo simpel is het.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brainless speelt gevaarlijk spel nu. Hij wil A'Del lozen voor Naad?
Nasty heeft ie nu niet meer als backup. Het kan zo ook zijn eigen kop kosten, want Naad houdt denk ik eerder A'Del in het spel.
Waarvan?? Haar fiets??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag ik ook niet stiekem haar banden leeg laten lopen?![]()
Van haar step?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
reeds gecorrigeerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van al die bijnamen hier![]()
Palma gun ik alle troep van de wereld.
Van haar fiets bedoel je?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lieverd toch... als ik dat geweten had dan had ik je een doosje bonbons gestuurd.... dat schijnt uitstekend te werken tegen frustratiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Ik ben kapot van Natasia's vertrek!
En aangezien niemand met me meevoelt, ga ik maar ik m'n eentje treuren.
Wat kun JIJ jokkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
awww Dayquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
schreeuw niet zo! we zijn net verlost van een krijsende feeksquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
WAT INTERESSEREN MIJ DIE NEEFJES NOU
Krijgt ze geen Touareg dan?quote:
Ja who caresquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuk dat je er weer even was, ajuus!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Je woont in Almere?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
wat mij betreft ben je hartstikke welkom hier!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zit je hier in de COS.... en volgens mij post Mootie iets wat net op de COS gezegd is??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Toch aardig van je dat onze mod ook hier mag komenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:32 schreef agter het volgende:
[..]
wat mij betreft ben je hartstikke welkom hier!
ook al hebben we een andere mening.
vind het leuk om ook andere meningen te horen / lezen.
anders wordt het zo saai hier...
Jaja, je bent jaloers......quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
D'r ongelijke opblaasborsten. God, ik mis het cappen nu al![]()
was voor alle 'anders' denkenden bedoeld!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch aardig van je dat onze mod ook hier mag komen![]()
Nou en of! Ben ik blij dat ik er niet meer elke avond laat tegenaan hoef te kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaja, je bent jaloers......![]()
Oh dat lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
Pas op he, straks komt ze op Fok ons uitschelden![]()
Nou één voordeel we horen ze tenminste niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je nog iets anders te melden dan soepkip, huisvrouw, oma en prinsesje? Je hangt me echt de keel uit......quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ga nog niet weg, of jij moet in een pan verdwijnen om er kippesoep van te maken![]()
en een hoop ergernisquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef agter het volgende:
wat heeft natasia nu eigenlijk bereikt in die maanden dgk?
borstoperatie
rijbewijs
thats it, volgens mij...
Danny zou haar gelijk een IP ban gevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
Alsof die weet hoe ze d'r capslock uit moet zetten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou één voordeel we horen ze tenminste niet meer![]()
En de titel Most hated woman van Nederland en Suriname.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef agter het volgende:
borstoperatie
rijbewijs
thats it, volgens mij...
Ze ging er in voor een typcursus, rijbewijs, buikwandcorrectie en een paar neptieten. En ohja ze had natuurlijk tijd voor zichzelf nodig, omdat haar zieke zoontje veel te veel aandacht vroeg. Uiteindelijk heeft ze toch een paar jetsers gekregen en een rijbewijs. En dat allemaal gratis! Noujah... als je de boetes eraf haalt heeft het nog 3000,- gekost.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef agter het volgende:
borstoperatie
rijbewijs
thats it, volgens mij...
IK LUST JE RAUW, SUG4R !!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou één voordeel we horen ze tenminste niet meer![]()
En tuitende oren voor velenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef agter het volgende:
borstoperatie
rijbewijs
thats it, volgens mij...
hahahah iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de titel Most hated woman van Nederland en Suriname.
Die krijg je niet zomaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |