Kan ik me voorstellen, met zo'n uniek en beschaafd meisje als vriendin zou ik ook de hele dag bang zijn om hur te verliezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef ToughLove het volgende:
Brian vindt Amanda en Mitch veel te intiem, en Amanda veel te flirterig.
Verkeerde TT...WIJ zijn verlost van de 'diva'quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:23 schreef F04 het volgende:
Vanaf vandaag is de Diva verlost van al het leed van DGK, en kan ze lerrer weer naar haar kinderen en famielie.
Het begon allemaal deze avond, toen er een ontslagronde tegen Lieke en Natas werd aangevraagd. Men moest kiezen tussen beiden, en uiteindelijk werd het Natasia.
Het was vooral spannend of Lieke Natasia er in zou houden of niet, maar dan geeft Lieke aan dat ze ook Natasia er uit stemd.
Natasia is helemaal blij, en gaat zich vermaken in de chill, en dan rond 12 uur komt heel de famielie door de poort om Natas op te halen.
[afbeelding]
©Mazaru/Talpa
Een lopende doosquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:34 schreef ruby het volgende:
Brian vraagt wat binnen Amanda gebeurt als Mitch komt.
Ze heeft in elk geval wel twee sleutels van haar meegekregen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
Logeert Taasia in de flat van Nada? Heb ik dat goed gelezen?![]()
Dat was wel haar plan, maar haar familie stond bij de poort te wachten om haar op te halen. Dus dat "feest" is vast niet doorgegaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
Die is opgehaald door Wilgo, haar zus(sen?) en kinders.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
Yep en ze heeft ook haar bankpasje..... want ze kennen elkaar al 3 weken en houden zoooooooooooooveeeeeeeeel van elkaar moppiepoepieschattiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval wel twee sleutels van haar meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |