Kan er niet meer tegen, ze praat misselijkmakend, is vals,ze doet misselijkmakend, is handtastelijk met iedereen, ze liegt ze is zooooooooo zeikerig en onecht BAHquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA DIE IS ERRUG.................
't Is gewoon een psychopaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan er niet meer tegen, ze praat misselijkmakend, is vals,ze doet misselijkmakend, is handtastelijk met iedereen, ze liegt ze is zooooooooo zeikerig en onecht BAH
Dat dacht je maar... ik heb 3 (drie, III) updates gemaakt van dit drama. En nog baal ik dat ze er zo gemakkelijk vanaf is gekomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar was ik alleen maar aanhangsel, Disana ligt nu helemaal kapot in bed, ze heeft de exit gemist...... dat vliegen was vermoeiender dan ze dacht.![]()
Ze kwam verder, ze zei: "Ik heb vanmorgen ook al op de boot een fles......quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:24 schreef FSR het volgende:
Amanda: Ik heb vanmorgen ook al op de boot.... en slikt het verders in...
Het is hun bank en Palma is maar huishoudster hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:25 schreef pasjesjen het volgende:
ze laten een lekkere koffievlek achter voor palma
zal ze leuk vinden
Maar ze wil eerst uit met Mitch, want de kinderen zijn toch bij de sisters en Wilgo is aan het werk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:23 schreef F04 het volgende:
Vanaf vandaag is de Diva verlost van al het leed van DGK, en kan ze lerrer weer naar haar kinderen en famielie.
Het begon allemaal deze avond, toen er een ontslagronde tegen Lieke en Natas werd aangevraagd. Men moest kiezen tussen beiden, en uiteindelijk werd het Natasia.
Het was vooral spannend of Lieke Natasia er in zou houden of niet, maar dan geeft Lieke aan dat ze ook Natasia er uit stemd.
Natasia is helemaal blij, en gaat zich vermaken in de chill, en dan rond 12 uur komt heel de famielie door de poort om Natas op te halen.
Who needs Natasja, de resterende idioten maken ook TV.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef farscapevr6 het volgende:
the parra-brother returns??
Die kussen van Mitch waren ook wel over the top voor vriendschappelijk. Handje achter haar hoofd in haar haar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
whahaha ik ben niet jaloers maar Brian heeft wel gelijk, het is wel flirterig gedrag![]()
hoor je zijn adem!?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef farscapevr6 het volgende:
the parra-brother returns??
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Laat je er niet door uit het veld slaan, geweldig intelligente en humoristische Talitha!![]()
Je had toch gewoon kunnen editten? Zou ik altijd gedaan hebben!
goeie gozer die mitchquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kussen van Mitch waren ook wel over the top voor vriendschappelijk. Handje achter haar hoofd in haar haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |