haute-bashingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel zou het leuk zijn als ze hier en daar geweigerd zou worden. Een serveerster die bijvoorbeeld zegt 'u bedien ik liever niet', of een reisbureau dat haar geen kaartje wil verkopen. Daar vind ik niets mis mee.
Dat krijg je nou van al die bijnamen hierquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
Jaap heeft er weer zin in. Hij kan nu beter zichzelf zijn. Het valt Huub ook op dat Jaap al een stuk losser is gekomen sinds het vertrek van Nada. Er is kennelijk een hoop ballast van de schouders van Jaap verdwenen. Palma gaat het in elk geval een stuk drukker krijgen. Ze zal gelukkig veel minder tijd overhouden om met die drakenstem "televisie" te maken![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk heeft Amanda een beetje mongoloide trekjes![]()
oopssssssquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET WAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik ook niet stiekem haar banden leeg laten lopen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel mij wat (als het om het fysieke gedeelte gaat) maar toch.... ik denk dat je Natasia het hardst pakt door haar te negeren.... iedere vorm van aandacht (ook negatieve) zal ze zien als:
AANDACHT![]()
![]()
![]()
Je lult, hij zegt gewoon waar het op staat met Amanda naar Mitch toe en terecht, hij is een butler meer niet en anders mag hij ergens anders gaan bedienen zo simpel is het.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brainless speelt gevaarlijk spel nu. Hij wil A'Del lozen voor Naad?
Nasty heeft ie nu niet meer als backup. Het kan zo ook zijn eigen kop kosten, want Naad houdt denk ik eerder A'Del in het spel.
Waarvan?? Haar fiets??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag ik ook niet stiekem haar banden leeg laten lopen?![]()
Van haar step?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
reeds gecorrigeerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van al die bijnamen hier![]()
Palma gun ik alle troep van de wereld.
Van haar fiets bedoel je?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lieverd toch... als ik dat geweten had dan had ik je een doosje bonbons gestuurd.... dat schijnt uitstekend te werken tegen frustratiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
Ik ben kapot van Natasia's vertrek!
En aangezien niemand met me meevoelt, ga ik maar ik m'n eentje treuren.
Wat kun JIJ jokkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
awww Dayquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
schreeuw niet zo! we zijn net verlost van een krijsende feeksquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
WAT INTERESSEREN MIJ DIE NEEFJES NOU
Krijgt ze geen Touareg dan?quote:
Ja who caresquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
leuk dat je er weer even was, ajuus!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Je woont in Almere?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
wat mij betreft ben je hartstikke welkom hier!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:30 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |