Uit een verknipt zelfbeeld komen de meest rare dingen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Visual het volgende:
die haat van nadia dat is niet normaal
Zoals wij hier, achter de computer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, echt slimme mensen zitten niet in de kooi en al helemaal niet met zo'n wazig contract waarbij ze maar, out of the bleu, 100.000 euro boete kan worden opgelegd.
Echt slimme mensen hebben gewoon een normaal en sociaal leven buiten.
Ik kreeg iets mee over buitenstaanders en geweld.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nog iets ervan meegekregen of waren ze op tijd?
uiterlijk?????quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:50 schreef riri het volgende:
mentaal is nadia gewoon een hele zwakke speelster...ze moet het alleen van uiterlijkheden hebben....ze weet dat lieke een veel sterkere speelster is vandaar haar haat
Je hebt ook slimme mensen die even op een dood punt zitten en even iets geks willen doen in hun levenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, echt slimme mensen zitten niet in de kooi en al helemaal niet met zo'n wazig contract waarbij ze maar, out of the bleu, 100.000 euro boete kan worden opgelegd.
Echt slimme mensen hebben gewoon een normaal en sociaal leven buiten.
Gek he dat je billen te zien zijn in een t-shirt wat je billen nauwelijks bedektquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:52 schreef ruby het volgende:
Nadia tegen Dennix: Zag je echt m'n billen net?
Pfff, ik word gek van dat mormel.
Wat dacht ze, dat die hangbillen er niet onder vandaan kwamenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Gek he dat je billen te zien zijn in een t-shirt wat je billen nauwelijks bedekt![]()
Of dat ze met een vliegtuig boven de villa komt vliegen met dreigende teksten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:54 schreef riri het volgende:
zul je zien dat natasia via brieven ook nog eens via codetaal of zoiets informatie door gaat geven
Sharp honey!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Zo alle cossen van vanavond bijgelezen en Natas eindelijk weg. Maar ik heb niemand gehoord over het feit dat Cheyenne er was. Die zou tot begin augustus in Suriname zijn. Lijkt me dat ze dan toch hierheen is gehaald omdat de FEBO al wist dat Natas eruit ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |