quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Je weet dat dit is , volg het dan gewoon niet en betaal het gewoon niet , je zeurt!![]()
Had jij dan einstein's verwacht daar?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze doen godverdomme net alsof er een dooie is gevallen, stelletje zwakzinnigen![]()
Brian, die haar van de week nog uitkotste en voor van alles uitmaakte, praat nu over haar alsof ze een heilige isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze doen godverdomme net alsof er een dooie is gevallen, stelletje zwakzinnigen![]()
Heerlijk heh?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het überkutwijf is weg.Mijn nachtrust kan niet meer kapot.
Truste Fok.![]()
![]()
Dat heb je bij borderlinersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap: Ik heb maar één grote liefde, en die zit niet in de kooi. Nadia als door een adder gebeten: Wat doe je hier dan nog!! Zelfs bij Jaap kan ze jaloers worden.
Ze heeft goed naar Amanda gekekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef mazaru het volgende:
Dat is toch geen jurk die die Nada aan heeft??
Die lengte draag ik als t-shirt
Mwuah Hupert is wel een slim mannetje hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had jij dan einstein's verwacht daar?
Ja, die diagnose komt bij mij ook iedere keer op. Maar ik ben geen arts....en beter nog, geen behandelaar ook!quote:
Nog iets ervan meegekregen of waren ze op tijd?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef Bowny het volgende:
Streamlock omdat Japie iets wilde vertellen![]()
Ging over info van achter, dat Jaap een klacht had ingediend over Judith.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nog iets ervan meegekregen of waren ze op tijd?
Het slaat gewoon nergens op. Ze lult gewoon met de rest mee. Labiel wijf.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Visual het volgende:
die haat van nadia dat is niet normaal
Sorry, echt slimme mensen zitten niet in de kooi en al helemaal niet met zo'n wazig contract waarbij ze maar, out of the bleu, 100.000 euro boete kan worden opgelegd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwuah Hupert is wel een slim mannetje hoor
I like that!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kussen van Mitch waren ook wel over the top voor vriendschappelijk. Handje achter haar hoofd in haar haar.
Dat zeg ik ook al de hele tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef Visual het volgende:
die haat van nadia dat is niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |