quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was wel haar plan, maar haar familie stond bij de poort te wachten om haar op te halen. Dus dat "feest" is vast niet doorgegaan.
die miste ik, heeft z d r pinpas??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep en ze heeft ook haar bankpasje..... want ze kennen elkaar al 3 weken en houden zoooooooooooooveeeeeeeeel van elkaar moppiepoepieschattie![]()
Wilgo was niet bij toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Die is opgehaald door Wilgo, haar zus(sen?) en kinders.
Ja dat zeg ik, ik ben niet jaloers maar ik zou me op dat moment echt wel erg overbodig voelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als mijn vriend zo 'vriendinnen' tot ziens kuste had hij of ik ook een probleem![]()
Je weet dat dit is , volg het dan gewoon niet en betaal het gewoon niet , je zeurt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef Ballistixx het volgende:
zucht.... ik wordt er gek van.
en hier betaal je dan voor :/
Ik denk eerder de pus uit haar graftieten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef mazaru het volgende:
Ohhhh Tasssss ik ruik je tietenzalf nog in je dekbed
[afbeelding]
Deed ie dat niet al dagelijks dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:37 schreef farceman het volgende:
Brian is slim; praat Amanda een schuldgevoel an zodat ze naar hem toe trekt en hij haar weer kan neuken
Brain en amando zijn beiden hoerige types die flirten en meer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:36 schreef ScofieldM het volgende:
About fokking time dat Brian haar confronteert met dat geflirt naar Mitch toe, ik zou het ook niet pikken als ze m'n vriendin zou zijn![]()
Sweet dreams.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het überkutwijf is weg.Mijn nachtrust kan niet meer kapot.
Truste Fok.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |