Nou en of! Ben ik blij dat ik er niet meer elke avond laat tegenaan hoef te kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaja, je bent jaloers......![]()
Oh dat lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
Pas op he, straks komt ze op Fok ons uitschelden![]()
Nou één voordeel we horen ze tenminste niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je nog iets anders te melden dan soepkip, huisvrouw, oma en prinsesje? Je hangt me echt de keel uit......quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ga nog niet weg, of jij moet in een pan verdwijnen om er kippesoep van te maken![]()
en een hoop ergernisquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef agter het volgende:
wat heeft natasia nu eigenlijk bereikt in die maanden dgk?
borstoperatie
rijbewijs
thats it, volgens mij...
Danny zou haar gelijk een IP ban gevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
Alsof die weet hoe ze d'r capslock uit moet zetten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou één voordeel we horen ze tenminste niet meer![]()
En de titel Most hated woman van Nederland en Suriname.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef agter het volgende:
borstoperatie
rijbewijs
thats it, volgens mij...
Ze ging er in voor een typcursus, rijbewijs, buikwandcorrectie en een paar neptieten. En ohja ze had natuurlijk tijd voor zichzelf nodig, omdat haar zieke zoontje veel te veel aandacht vroeg. Uiteindelijk heeft ze toch een paar jetsers gekregen en een rijbewijs. En dat allemaal gratis! Noujah... als je de boetes eraf haalt heeft het nog 3000,- gekost.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef agter het volgende:
borstoperatie
rijbewijs
thats it, volgens mij...
IK LUST JE RAUW, SUG4R !!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou één voordeel we horen ze tenminste niet meer![]()
En tuitende oren voor velenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:36 schreef agter het volgende:
borstoperatie
rijbewijs
thats it, volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |