In ik daar weer achterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaat achter mazura aan in de polonaise
![]()
![]()
![]()
Ze is unaniem weggestemdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
kom nu net pas thuis en lees hier de meest geweldige berichten...heerlijk, voor altijd van die stem verlost!
ik neem aan dat ze haar borg ook kwijt is?
Dat is haar niet verteld, dus ze weet het niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef carpediem23 het volgende:
Weet iemand of heeft Del dit nog verteld wat er met Rogier is. Drugs gesmokkeld lijkt me het meest logische. Coke!
De heks die is naar huis ole oleeeeeequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaat achter mazura aan in de polonaise
![]()
![]()
![]()
Daar had ze het al eerder vandaag over met Del. Del zei: Je borg zal je sowieso wel behouden, dat had je toch al geregeld...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
kom nu net pas thuis en lees hier de meest geweldige berichten...heerlijk, voor altijd van die stem verlost!
ik neem aan dat ze haar borg ook kwijt is?
En dat die wel een jaar of tien weg zou blijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weet ze niet. Dusty zei alleen dat hij opgepakt was in Argentinie.
Cool, die pics!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De heks die is naar huis ole oleeeeee
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heerlijk he!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven, misschien bezef ik het morgen![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:12 schreef Hanekrooi het volgende:
Brian is gewoon een laffe hond. Als ie er moeite mee heeft, dan moet ie Mitch erop aanspreken en dat durft ie niet.
ja laat Nadia of Nix het eens definitief verpesten en beindigen ipv zelf een saai derde kutstelletje te wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:12 schreef noltje het volgende:
Komop redaktie: Die zogenaamde relatieproblemen van Brainless en Amandel hebben we al tig keer gezien.![]()
Verzin eens iets nieuws.
jazekerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk heeft Amanda een beetje mongoloide trekjes![]()
D'r kinderen zijn erbijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:17 schreef cindy10 het volgende:
zal die heks de eerste scheldwoorden al naar dr hoofd hebben gekregen buiten??(jammer dat ik het niet kan zien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |