Dat had ik ook al overwogen, maar ik denk dat de vernedering dan te groot is, zeker tegenover Lieke, die gepromoveerd werd van huishouding tot bewonerquote:
Ik was me net aan het afvragen of dat expres was.quote:
Hou nou toch eens op te miepen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De enige die enorme doodschoppen verdienen zijn mafkezen die hier en daar op fora haar van alles toewensen. Jezus, doe eens normaal man. Ze heeft jou en al die anderen hier geen fuck aangedaan. Ga vooral zo door met elkaar. Er zijn altijd nog grotere mafkezen die in staat zijn om het buiten de poort ook nog te doen namelijk.
Dat zou een slechte zaak zijn. Het niveau moet omhoog voor RTL, en met Natasja, Amanda en Palma in het programma kan dat niet. Dus nu Amanda en Palma er nog uithalen en ik ga het programma weer actief volgen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:13 schreef Yollie het volgende:
Zou me niets verbazen als ze met een auto van de zaak, de nieuwe hoofd huishouding wordt.
Wat dacht je van de enorme hoeveelheid bedreigingen, waaronder 5 vanavond?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik ook al overwogen, maar ik denk dat de vernedering dan te groot is, zeker tegenover Lieke, die gepromoveerd werd van huishouding tot bewoner
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Gert wil je me TT even verbeteren![]()
Afscheid![]()
En koken, keuken opruimen; die loopt zometeen nog weg!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
Amanda's wereld stort in.......... ze realiseert zich dat ze nu zelf de was moet doen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
Wie is Natasja?
Wat weet jij toch veel!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was me net aan het afvragen of dat expres was.Maar dan had je die d in een t moeten veranderen.
Nou, afscheit was niet erruggg geweest hoor...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Afscheid![]()
Bijnaquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik heb al 3 weken geen streams meer... Natasia eindelijk opgerot?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik overweeg om morgen om dezelfde reden weer streams te nemenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:20 schreef Tissik het volgende:
Het is fucking niet normaal, maar ik heb nu voor het eerst weer voro week streams betaald!
Natasia eruit, is bij mij de streams weer aan!
Opzoute!
En vooral weer verder.
Hehe, zoiets ja. Dat hoort bij een waardig afscheid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef kissa het volgende:
Hoe laat gaat se weg? Wordt se opgehaald door een strontkar?![]()
Ja, maar voordat het dan ook werkelijk geruimd is..........quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Staat al een file van meerdere kilometers op de A27 beide richtingen Eemnesquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
In een uur tijd ben ik van 040 naar Eemnes. Er zijn toch ook taxibedrijven daar in de omgeving. Hoe lang moet ik nog naar die streamvervuiling kijken.![]()
Omdat ze toch een tikkie schendbaar bleek te zijn.quote:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
..
min 3000 boete, als ze de borg uberhaubtt al heeft betaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Ze is er dus uitgestemd begrijp ik, dan krijgt ze die 10 ruggen dus terug? Verdomme...
En elke 3 minuten: HADDEN JULLIE ME MAAR NIET WEG MOETEN STEMMEN!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Scenario van Dennis en Brian is het meest waarschijnlijk, Natasia zwijgt en roept iets later om zichzelf te overtuigen: ik ga stappen met Mitch!
Yep het wordt echt depressie voor d'r.
Kan niks garanderen; zit aan de wijn om het afscheid te vierenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
En op naar het volgende mixje... waarschuwen jullie even als het echte vertrek nabij komt??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou leuk zijn,
Tien: Tas je hebt niet naar behoren gepresteerd, tieten inleveren!
Tas: JE MOEDER, JE MOEDER.
Tien: Nee Tas, je tieten.
dat mens heeft nog nooit 10.000 bij elkaar gezienquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
min 3000 boete, als ze de borg uberhaubtt al heeft betaald.
Tuuk....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
En op naar het volgende mixje... waarschuwen jullie even als het echte vertrek nabij komt??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou leuk zijn,
Alsof Mitch daar ook enigszins zin in zou hebben.... I doubt it.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Scenario van Dennis en Brian is het meest waarschijnlijk, Natasia zwijgt en roept iets later om zichzelf te overtuigen: ik ga stappen met Mitch!
Yep het wordt echt depressie voor d'r.
Een tvp plaatsen en tegelijkertijd mij plagen. Wat kun jij toch veel!!!quote:
Die borg is gewoon een hoax.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dude 't is vijf euro. Schiet op en pay.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ik overweeg om voor de streams te betalen nou...
Kinga hou je in...
Priceless..... Natasja die de kooi verlaat.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Kinga hou je in...
Waarschijnlijk krijgt ze zo ook een spuitje. Om haar te kalmeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Tissik het volgende:
Djeez, wat is die Naty hysterisch aan het gillen, kan e niet snel afgevoerd worden? Hoe lang moet dat duren?
Ik heb net gedaan, voor het eerst sinds laaaaaaaange tijd! Maar nu Nasty weg gaat, wil ik wel weer dokken voor die streams.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Kinga hou je in...
Dat is dat gigantische lelijke wijf dat altijd zo onduidelijk op de foto staat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
Wie is Natasja?
Knijp me eens, droom ik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Priceless..... Natasja die de kooi verlaat.....![]()
Ik heb de stream op dit moment zelfs uit... het is even helemaal stil hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie dat ook, geluid uit en denken 'wat een weldadige rust'?
Amanda en Nadia willen het spel niet spelen, Dennis durft het niet, en Brian staat wat spel spelen betreft alleen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef akveor het volgende:
Wat me wel verbaast is het bedenkelijke spelniveau van de wannabees. Dat Huub nu de enige was die aan deze optie heeft gedacht verbaasd me echt.
Febo bedankt dat er op 2 streams een normaal en leuk gesprek te zien valt.
De helicopter is er nog niet, ze riskeren het niet dat ze met de auto gewoon de buitenwereld ingaat, ze gaat meteen naar haar vakantieadres waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Tissik het volgende:
Djeez, wat is die Naty hysterisch aan het gillen, kan e niet snel afgevoerd worden? Hoe lang moet dat duren?
Thnx.. wat is de adviesstream?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, afscheid gaat beginnen......
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
Caps graag!!!!
Alles is rot aan die vrouw.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:30 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja zanikt over haar kies....
Vraag maar eens aan dieenebart uit BB1, en hij was redelijk populair!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Die bitch gaat het zo zwaar krijgen de volgende dagen. Muhahahaha....
hoop ik dan
Je bent me net voorquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ze wordt stiller nu..... Reality comes...
ff kijken...een optelsom...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Had het dan in ieder geval met een t geschrevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Afscheid![]()
Yep. Maar waar is Wilgo dan? En de kinderen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ze wordt stiller nu..... Reality comes...
Waarschijnlijk ook een groot vuurwerkspectakel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Niemand huilen zometeen bij die poort"
Je moest eens weten hoe er buiten de kooi gejuichd wordt, smerig wijf!![]()
Nu dat monster weg is wil ik eigenlijk ook wel aan de (betaalde) streams.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ow ow ow, die gaat hoofdpijn krijgen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan dieenebart uit BB1, en hij was redelijk populair!
Opgesloten zitten doet rare dingen met een mens. Voor Bart was het maar 100 dagen, voor Tas gaat het om ongeveer 300 dagen.
Het zal niet meevallen!
Kun je eindelijk die T&R-foto's plaatsen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
ff kijken...een optelsom...
10 maanden ongeveer in het huis...3000 euro verloren (theoretisch dan iig)
uitkering stopgezet![]()
een paar borsten erbij van ?? 10000 euro ???![]()
![]()
![]()
zichzelf te kijk gezet voor heel Nederland![]()
afslanken niet gelukt..![]()
zelfontplooiing ..urm neh..niet helemaal uit de verf gekomen
mjah..ik zou er voor tekenen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Yollie het volgende:
Straks komt dat arme jochie van haar, haar halen en zegt ze je moet nu even weg, mama gaat uit.
Straks komt dat arme jochie van haar, haar halen en zegt ze je moet nu even weg, mama gaat uit.
Dan weet je wat je nu te doen staat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Het moment dat ze oprot voelt toch anders dan ik gedacht had... misschien omdat ik geen streams heb![]()
he hou eens opquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef cindy10 het volgende:
ben ik de enige die alsnog bang is,dat de redactie zich bedenkt.....vlak voor ze de poort uitgaat?
deze droom is toch haast te mooi om waar te zijn?![]()
Zeker weten Bart?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ow ow ow, die gaat hoofdpijn krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Demins vond dat je nogal veel wist...ben je toevallig ook bekend met ironisch sarcasme ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je eindelijk die T&R-foto's plaatsen.![]()
tas tien he.nee nog maar 7quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou leuk zijn,
Morgen vast riant uitslapen.. beetje brunchen en dan wellicht tegen etenstijd ff met de kids naar de Mac?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
Ze slaapt in de pc...... gaat dus stappen....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef neehe het volgende:
Wat zal die naad een spijt krijgen dat ze de sleutels aan natas gegeven heeft.
Als die thuis komt is alles uit haar huis verdwenen.
Die Nadia is ook zo dom als stront dus het zal haar niet uitmaken anders doe je dat toch niet...wat een doos...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef neehe het volgende:
Of heeft Natasia haar hele familie het huis in beslag genomen en wonen ze daar nu gezellig met z'n allen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef neehe het volgende:
je zal ook maar dat hysterisch gegil aan moeten horen van zo dichtbij, ik zet de boel hier al op mutequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
Zo te zien is Brian niet zo gecharmeerd van deze act.
Gert was je voor, maar evengoed bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:38 schreef Day het volgende:
En ik maar kijken en kijken: wat is er dan fout aan de TT?!
die zit de hele dag al aan Natasja vastgekleefdquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef Darklight het volgende:
Nadia pakt ook ff haa tv momentje, gaat nu bij Natsia zitten
Ik dacht dat ik Danny in een van haar bewoners topics had zien posten dat ze direct een IP-ban zou krijgenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoop dat niemand van fok haar een uitnodiging gaat sturen om gezellig mee te komen doen hier![]()
En als Nadia komt, krijgt ze de Blankjes niet meer weg!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Of heeft Natasia haar hele familie het huis in beslag genomen en wonen ze daar nu gezellig met z'n allen.![]()
Zeker wel. Zowel Demins als jij storten dat met liefde over me heen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins vond dat je nogal veel wist...ben je toevallig ook bekend met ironisch sarcasme ?![]()
![]()
![]()
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vindenquote:
Oei, hoe lang had je t al volgehouden zonder?quote:
Die is 'r ook liever kwijt dan rijk natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Ze heeft geen afscheid genomen van haar vriendje Fries.
goddankquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Danny in een van haar bewoners topics had zien posten dat ze direct een IP-ban zou krijgen
zie sticky topic, streams.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Edwinuss het volgende:
misschien een domme vraag!! maar waar kan ik dit precies volgen?
Die streams dan.
Over mijn rug haar bashen!!!! I love it!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins vond dat je nogal veel wist...ben je toevallig ook bekend met ironisch sarcasme ?![]()
![]()
![]()
OMG jij bent ziek.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef pronkjewail het volgende:
zou op zich wel een leuke zijn: nu een brief de kooi in met daarin een keuze voor Nasty;
1. Je mag weg...direct naar je kinderen en stappen
of:
2, Je blijft nog een half jaar in de Kooi en krijgt 50.000euro
Waar zal mevrouw Blank haar prioriteiten leggen??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Heb 2 minuten streams, en erger me alweer dood aan Natasia.... OPSODEFLIKKEREN!
Die is het land uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
ze wil een orgie vannacht in de pc....
Wilgo, lees je mee?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vinden![]()
![]()
Vanaf 9 juli.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Oei, hoe lang had je t al volgehouden zonder?
Jammer dat Tas nu op alle 4 de streams te zien is![]()
En dan wil ze natuurlijk ook niet zo snel mogelijk naar ze toe. Nee, logisch..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Tissik het volgende:
Nasty denkt niet dat haar kinderen er zijn (te laat), en Wilgo is er ook niet, want die is het land uit. Vandaar dat ze vannacht wil gaan stappen met Mich, op zijn kosten (maar natuurlijk).
Alles voor de meisjes...je weet toch.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker wel. Zowel Demins als jij storten dat met liefde over me heen.![]()
![]()
dat zou de stunt van het jaar zijn!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef schatje het volgende:
Wilgo heeft toch al dat geld dat ze vergoed kreeg opgemaakt?
Mitch had gehoopt dat ze erin zou blijven natuurlijk...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
mitch heeft er niet veel zin in.... terecht.....
Dat is in haar geval, dan wel weer leukquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vinden![]()
![]()
Dit is het internet.....quote:
Dat had ik de vorige keer al gedaan... ik snap geen bal van die licentie terugzetting bla bla... moet je me eens per PM uitleggen...quote:
En dan zegt dat arme jochie, "Maar mama ik heb je zo gemist...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Yollie het volgende:
Mitch doet het in zijn broek als hij met haar het Leidseplein over moet....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Mitch had gehoopt dat ze erin zou blijven natuurlijk...![]()
Die types strooien de hele dag met dat soort termen. Het is volledig inhoudsloos.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef tipsch het volgende:
nada houdt van natasia, hoe lang kennen ze elkaar?
Zoals ik zei, Prozac is op de loer!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ow ow ow, die gaat hoofdpijn krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heet dat niet gewoon "harsen"quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef demins het volgende:
[..]
Over mijn rughaar bashen!!!! I love it!![]()
wat diepdroevig eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die types strooien de hele dag met dat soort termen. Het is volledig inhoudsloos.
Schatje poepie lieffie moppie ik houw van jouwquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die types strooien de hele dag met dat soort termen. Het is volledig inhoudsloos.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
huh zei je wat
*pssssssst het is em echt, ja echt kijk dan*
![]()
Bakfiets.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Dark het volgende:
Touarekje komt zo!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Laat er in godsnaam een oude afgetrapte Skoda voor komen rijden
Echt een waardig afscheidquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een zielige vertoninig dat gekrijs van die vertrekkende heks.
Wel van Lieke en Huub?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Ze heeft geen afscheid genomen van haar vriendje Fries.
yep!quote:
Ik zou een botsing veroorzaken om daar onder uit te komen, desnoods dodelijk(voor haar).quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mitch doet het in zijn broek als hij met haar het Leidseplein over moet....![]()
of een driewieler.........zou het ook prima doen niet..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Laat er in godsnaam een oude afgetrapte Skoda voor komen rijden
nee, daar hebben ze zo'n houten plaat met een rond gat erin waar ze haar hoofd doorheen mag steken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Zapper het volgende:
Ik neem aan dat ze bij Sinners de deuren ook dichtgespijkerd hebben?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Hoezo afscheid? Ik ga toch niet dood?! Sufferd...
Natasia blijft tot op de laatste minuut charmant
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef demins het volgende:
[..]
Over mijn rug haar bashen!!!! I love it!![]()
Ik denk dat alle uitgaansgelegenheden dat hebben gedaan. Just in case.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Zapper het volgende:
Meldquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
My god. Kan iemand daar haar niet letterlijk een schop na geven? Zodat ze van die trap kukelt het liefst.
hysterica met d'r grote muil...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:45 schreef ShivaArnhem het volgende:
En nou wegwezen gillende gek.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Hoezo afscheid? Ik ga toch niet dood?! Sufferd...
Natasia blijft tot op de laatste minuut charmant
En de ME is gemobiliseerd!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Zapper het volgende:
Onzin, achter komen ze niet eens in beeld, en anders gaat dat per uur. Ze kunnen ook op bezoek komen voor cp's.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die kinderen mogen volgens mij niet komen wegens die mediawet ofzo.
Okay, Yairo is rond dit tijdstip meestal bezig met ramkraken, dacht ik...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die kinderen mogen volgens mij niet komen wegens die mediawet ofzo.
Ja, dat zal wel ja. Ik geloof dat Natasia wel vaker over de tong is gegaan bij 'r.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef neehe het volgende:
Vanavond nog zal naad zeggen dat ze blij is dat natas weg is let maar op, 100% zeker ik zweer het je.
Ná een bepaald tijdstip mogen ze helemaal niet meer in beeld volgens mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Onzin, achter komen ze niet eens in beeld, en anders gaat dat per uur. Ze kunnen ook op bezoek komen voor cp's.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Okay, Yairo is rond dit tijdstip meestal bezig met ramkraken, dacht ik...
Helemaal gelijk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Toch hadden ze haar er beter na die trap uit kunnen gooien. Dat was veel sterker geweest
Je bent goed met woorden!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alles voor de meisjes...je weet toch.....![]()
![]()
quote:
Haar buren en familie zitten nu te huilen voor de streamsquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef mahe het volgende:
je zal naast dat wijf wonen, dan zit je toch elke nacht stijf rechtop in je bedje
Pas jij zelf de spelfouten al aan in quotesquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... jij komt echt helemaal los hè![]()
![]()
Ik schaam me ook voor mezelf en voor jouquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef droomkoningin het volgende:
wat een wanvertoning... en toch ben ik zo zielig dat ik blijf kijken
Daar kun je zelf ook voor zorgen hoor. Gewoon op de X klikken, rechtsboven de streamsquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:49 schreef Carlaa het volgende:
kunnen we geen streamlock krijgen tot het mormel de poort uiit rijdt?
Drink jij weleens alcohol?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ze doet het in dr broek van angst......
Dan was ze de moeder die haar kinderen in de steek laat en vanwege fysiek geweld de villa uitgegooid wordt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Toch hadden ze haar er beter na die trap uit kunnen gooien. Dat was veel sterker geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |