Die stoere verhalen heb ik gemist, maar dat boeit me niet zo. Het misselijkste stuk stront dat ik ooit heb meegemaakt vertrekt uit mijn favoriete RLS.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef Day het volgende:
Ik vind al die stoere verhalen van Huub wel leuk, maar Natasia is maar om 1 reden weg en dat is omdat de redactie het wilde.
Ze wil écht stappen......quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia wil niet eens thuis slapen! ahaha ze wilt echt graag naar huis
ieeeuwquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
Nadia en Natasja tongen nog maar even, je moet toch wat he![]()
excuse me? Net zei ze nog. Ik ga lekker slapen naast Yairootje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze wilde ook eerst een weekend bijkomen en nog zonder de kinderen doorbrengen. Dat zei ze een tijd geleden al.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Thnx, soms zat er wel een samenvattinkje tussen, maar ik heb m'n best gedaan... vandaar dat ik nu ook echt ff streamloos ben... m'n oren fluiten en m'n concentratie is ff nul komma nulquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je live verslagen waren fantastisch! Hulde hoor, ik zou het niet kunnen!![]()
Maar dat kan de redaktie natuurlijk niet gaan zeggen in de Tv uitzending. Ze moeten natuurlijk wel iets opbouwen voor een redelijk verhaaltje voor diegenen die de streams niet volgen. Dus het zal wel tactisch gebracht worden om het spel-element van het programma iets naar voren te brengen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef Day het volgende:
Ik vind al die stoere verhalen van Huub wel leuk, maar Natasia is maar om 1 reden weg en dat is omdat de redactie het wilde.
Nee, je wordt reuze bedankt!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:01 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
al die moeite voor niks je wordt bedankt![]()
![]()
eemnesquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar woont Nadia dan?
En ze lullen beide uit hun nek. Leuk toneelspelletje, opgedragen door de FEBO!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef Nostalgist het volgende:
Huub trekt alle eer weer naar zich toe, maar complimenteert Lieke....
Ik hoop dat ze figuurlijk ook nog een hoop stront over zich heen zal krijgen, wat een naar wijf. En wat een slecht voorbeeld voor haar kinderen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die stoere verhalen heb ik gemist, maar dat boeit me niet zo. Het misselijkste stuk stront dat ik ooit heb meegemaakt vertrekt uit mijn favoriete RLS.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, je wordt reuze bedankt!Ga 'm strax ff beluisteren!
![]()
Je inbox is niet beschikbaar....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
Ik wil haar wel even zien vertrekken, de onschendbare.
Ik ga haar zo niet missen.
Huub haalt de banden met Jaap aan.
Want ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
En ze lullen beide uit hun nek. Leuk toneelspelletje, opgedragen door de FEBO!
luxe plek voor een coffeshopquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Natas wil nog wel de sleutels van het apartement van Nadia, op de PC.
Jaja, maar je bent erg knap als je hier ook maar 1 filmpje van 1 bedreiging of doodsverwensing of wat dan ook van Huub ten aanzien van deze klerebitch tevoorschijn kunt halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Huub doet weer heel andere dingen die bij derden daar dat soort uitspraken losmaakt. Het zijn zo af en toe echt geen van allen lieverdjes.
Nou, een beetje letterlijk zou ik ook niet helemaal onbegrijpelijk vinden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze figuurlijk ook nog een hoop stront over zich heen zal krijgen, wat een naar wijf. En wat een slecht voorbeeld voor haar kinderen.
Die wil echt niet naar huis... en vindt dat wel handig voor langere tijd waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
het is wel duidelijk dat ze eruit moest deze keer want ze maakte zich schuldig aan Ilona-praktijkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
En ze lullen beide uit hun nek. Leuk toneelspelletje, opgedragen door de FEBO!
Ze zou er ook uit kunnen concluderen dat Huub echt een sneaky etter is die mensen zo het bloed onder hun nagels haalt dat mensen tot dat type uitspraken komen. Het is maar net hoe je het zien wil. Mijn punt is dat zij daar het spel spelen en wij niet alles weten, al denken we dat wel heel regelmatig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja,. ga het even weer goedpraten/bagatelliseren. Dat is net zo bedenkelijk. Wat Huub doet is overduidelijk voor het spel. Natasia is in gfeite al UIT het spel (ze is al weggestemd) maar voelt nog steeds de drang om Huub te bedreigen. Daaruit kun je concluderen dat het van haar kant alles behalve voor het spel was.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
http://www6.evilshare.com/158477b4-8cfb-102a-847b-00a0c993e9d6
dennis, tas zei al, verhuis je spullen dan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Yollie het volgende:
Wie zal Natasja's bed gaan claimen?
Gadverdamme, wat is dat wijf toch ontzettend opdringerig. Ze wil maar met iedereen op stap, met iedereen contact houden.... Alsof men daar op zit te wachten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Ze wou er zelf uit. Was er ook over in gesprek met de FEBO. Dit is gewoon gepland. EN het geeft een rechtvaardigheidsgevoel vooor haar daden van de 6-2-zondag.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
Amanda's wereld stort in.......... ze realiseert zich dat ze nu zelf de was moet doen.
Ik denk dat Patricia ook snel even een nieuwe telefoonnummer heeft aangevraagdquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat is dat wijf toch ontzettend opdringerig. Ze wil maar met iedereen op stap, met iedereen contact houden.... Alsof men daar op zit te wachten?![]()
Dat was toch voor de kleidingkast ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
dennis, tas zei al, verhuis je spullen dan!
Eens!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
het is wel duidelijk dat ze eruit moest deze keer want ze maakte zich schuldig aan Ilona-praktijken
Zou me niets verbazen als ze met een auto van de zaak, de nieuwe hoofd huishouding wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:12 schreef cobain94 het volgende:
Let maar op! Morgenvroeg staat ze weer met koffer en al bij de poort.Omdat ze nergens anders meer heen kan..
Sterker nog, die is uit wanhoop geëmigreerd!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Patricia ook snel even een nieuwe telefoonnummer heeft aangevraagd![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Sterker nog, die is uit wanhoop geëmigreerd!![]()
Dacht dat Patricia's kapsalon "om de hoek" was waar Natasja woont, dus Patricia heeft een probleem. En ze wilde ook al niet samen op vakantie met Natasja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Patricia ook snel even een nieuwe telefoonnummer heeft aangevraagd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |