Zelfs geen goede indruk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia laat niets achter.......
Nee, Huub doet weer heel andere dingen die bij derden daar dat soort uitspraken losmaakt. Het zijn zo af en toe echt geen van allen lieverdjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Huub heeft nog nooit haar bedreigd en zei doet niet anders...........walgelijk gewoon![]()
Oh,maar ik ben absoluut niet verantwoordelijk voor wat anderen eventueel zouden kunnen doen. Dan kun je ook wel bepaalde films gaan verbieden want wie weet is er een gek die daar aanstoot aan neemt enz enz enz. Ik heb zwaar de pest aan Natasia en vind dat ze al veel eerder keihard uit het programma getrapt had moeten worden. Ze is een in en in triest persoon.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat Natasia roept moet je bij haar laten, wat wij hier met ons allen roepen is voor onze rekening. Als wij de teksten van haar veroordelen, dan moeten wij er heel erg ver van blijven in ze niet in onze mond nemen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Nog meer goed nieuws:
Zonder Natasja zijn Herma en Patricia overbodig geworden
Bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ja, Amanda ging net voor de stemronde bellen met haar ex Dusty, die ook inmiddels verloofd is aldus Palma, toen wilde hij niet met haar praten maar vertelde wel eventjes dat Rogier opgepakt was in Argentinie en daar nog wel even blijft.
Amanda zelf dacht dat hij nooit meer terug zou komen en Nadia maakte daar 10 jaar van, minstens.
Dus de miljonairs en het winkelen met creditcards alsmede het huis op het Leidseplein kan Amanda wel vergeten. Ze had een break met Rogier maar ze wilde hem na de kooi wel spreken.
Daarop belde ze Samantha en die wist het nog niet.
Ja!!!quote:
Denk dat Natasja weinig te vrezen heeft van streamers. Als iemand haar effe "aanpakken" zal het wel uit haar buurt zijn. Ze had al constant ruzie met de buren en die vonden het waarschijnlijk super dat ze 10 maanden weg was...maar nu ze weer terug is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat Natasia roept moet je bij haar laten, wat wij hier met ons allen roepen is voor onze rekening. Als wij de teksten van haar veroordelen, dan moeten wij er heel erg ver van blijven in ze niet in onze mond nemen.
Who cares. Het smerige wijf is weg, en echt blij is ze er ook niet mee. Voor mij is dat voldoende.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Hehe eindelijk een normale reactie. Ik heb ook het gevoel dat dit alleen in elkaar is gezet om ons tegemoet te komen.
Krijgt dat takkewijf toch een onverdiend eervol"'ontslag
Nou ik ga naar bed
als een sprinkhanenplaagquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia laat niets achter.......
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:00 schreef pasjesjen het volgende:
http://www6.evilshare.com/a86bb906-8cfc-102a-847b-00a0c993e9d6
dit is meen ik het telefoongesprek lobasca
Ja,. ga het even weer goedpraten/bagatelliseren. Dat is net zo bedenkelijk. Wat Huub doet is overduidelijk voor het spel. Natasia is in gfeite al UIT het spel (ze is al weggestemd) maar voelt nog steeds de drang om Huub te bedreigen. Daaruit kun je concluderen dat het van haar kant alles behalve voor het spel was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Huub doet weer heel andere dingen die bij derden daar dat soort uitspraken losmaakt. Het zijn zo af en toe echt geen van allen lieverdjes.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef Day het volgende:
Ik vind al die stoere verhalen van Huub wel leuk, maar Natasia is maar om 1 reden weg en dat is omdat de redactie het wilde.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
Als Natas netzoals de andere exits een uur krijgt om te pakken dan zal ze zo rond 23.15 de villa moeten verlaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |