Is dit waar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jaap en Huub weten nog niet dat haar ex Rogier vastzit in Argentinie en Amanda daar dus niet terug naar toe kan na de gouden kooi.
Jij werkte toch zgn voor DGKquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Echt niet ik heb het zelf gehoord man
Die rijdt straks met een dwangbuis rond in een karretje in één of andere TBS-kliniek.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:48 schreef noltje het volgende:
Ze baalt echt dat ze eruit moet.![]()
Maar deze leugenachtige hoer wil dat niet toegeven.
Dat gelach en gegil van haar is zo gemaakt en overdone, het is niet normaal.
Ze gaat het nog zwaar krijgen de rest van haar leven.![]()
LOL... jij moet niet alles zo letterlijk nemenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De enige die enorme doodschoppen verdienen zijn mafkezen die hier en daar op fora haar van alles toewensen. Jezus, doe eens normaal man. Ze heeft jou en al die anderen hier geen fuck aangedaan. Ga vooral zo door met elkaar. Er zijn altijd nog grotere mafkezen die in staat zijn om het buiten de poort ook nog te doen namelijk.
Ga jij nu ook al bekakt lullen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:49 schreef F04 het volgende:
Wie gaat er effe van de fokkers voor het hak staan met een cameratje ?
Je moet alles niet zo zereneus nemen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je en? Is dat dan een legitimatie voor iedereen om dat bij haar te doen? Ze heeft niemand van de streamers bedreigd voor zover bekend. In het spel gebeurt daar van alles door iedereen. Wees eens verstandiger met elkaar.
Dat liedje is nog steeds regelmatig op de radio.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat Natasia een enorme lading stront over 'r heen krijgt als ze de poort uitgaat. Zij is één van de meest walgelijke personen die op deze aardkloot rondhobbelt.
quote:
En dat voor iemand met zo'n naamquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Je moet alles niet zo zereneus nemen.![]()
Morgenochtend wordt de kater heel hard...en niet vanwege alcool!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:48 schreef noltje het volgende:
Ze baalt echt dat ze eruit moet.![]()
Maar deze leugenachtige hoer wil dat niet toegeven.
Dat gelach en gegil van haar is zo gemaakt en overdone, het is niet normaal.
Ze gaat het nog zwaar krijgen de rest van haar leven.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat vertelde Cementa Dusty (de een na laatste ex) aan Amanda tijdens een kort telefoongesprek![]()
Beste scanman. Jij weet donders goed hoeveel mafkezen er rondlopen. Mensen hun huizen zijn beklad, bedreigen van streamers over en weer, leveranciers bedreigen. Er hoeft maar één gek te zijn die zich op laat jutten en dan krab je je even op je achterhoofd denk ik. Het spel met alle erop en eraan is daar. Wij kijken en gaan verder niet over die spelers, de medewerkers, de leveranciers en hun familie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... jij moet niet alles zo letterlijk nemen'Gigantische doodschop' was dus bedoeld als tegenhanger van 'gouden handdruk'. Ik bedoelde dus dat ze van de redactie een 'gigantische doodschop' verdiende (keihard uit het programma worden gezet dus). Wel jammer dat je zoiets moet uitleggen omdat er mensen zijn die echt denken dat je het serieus meent.
Ik ben normaal een vredelievend persoon, en uiteraard vind ik niet dat een of andere gekke streamer haar iets zou moeten aan doen. Maar als ze toevallig morgen door een Touraegje geschept wordt zal je bij mij geen traan zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je en? Is dat dan een legitimatie voor iedereen om dat bij haar te doen? Ze heeft niemand van de streamers bedreigd voor zover bekend. In het spel gebeurt daar van alles door iedereen. Wees eens verstandiger met elkaar.
Zal allemaal wel meevalen....nx, d'r opvolger staat al weken in de startblokken... die gaat Natasia doen vergetemn...quote:
Dan maar zo want het lukt nog steeds niet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat jij uit de hoek mocht komen?
Ja ja, big hit hè?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat liedje is nog steeds regelmatig op de radio.![]()
Love you too![]()
![]()
![]()
![]()
Zooooo... dat is nogal wat. Ze is dus echt een penosehoer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat vertelde Cementa aan Amanda tijdens een kort telefoongesprek![]()
Wat Natasia dus al maanden roept over Huub? Dat hij dood moet en dat dat buiten de kooi vast wel gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben inderdaad bang dat er een gek opstaat die precies doet wat hier of elders geroepen wordt.
Niet uitzwaaien is ook een ideequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Lieve het volgende:
Als ik Huub en Lioeke was.... zou ik even in de buurt van persoonlijke bezittingen blijven! Want dit puur evil mens is niet te vertrouwen!
Toen ze uit haar huis wegging was het zo gepiept. Kinderen opsodemieteren. Mama gaat lekker bij jullie weg!
Er staat ergens een linkje in de vorige cos ik zal kijken of ik hem voor je kan vindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil ik meer van weten. Heb je een linkje voor me?
Duurt mij ook al veel te lang, moven met dat sekreet en die kleding komt later wel....quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ze dat wijf afvoeren.![]()
![]()
![]()
Poort kapot?![]()
![]()
![]()
Dusty zei dat, haar ex voor Rogier. Je moet dat telefoongesprek opzoeken, was echt te grappig!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zooooo... dat is nogal wat. Ze is dus echt een penosehoer.
Daar sluit ik me van harte bij aan. Ik ken haar door het programma goed genoeg om echt een hartgrondige hekel aan haar te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ben normaal een vredelievend persoon, en uiteraard vind ik niet dat een of andere gekke streamer haar iets zou moeten aan doen. Maar als ze toevallig morgen door een Touraegje geschept wordt zal je bij mij geen traan zien
het gaat mij inderdaad niet zozeer om Natas, danwel om leven in de brouwerijquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal allemaal wel meevalen....nx, d'r opvolger staat al weken in de startblokken... die gaat Natasia doen vergeten...
ja, Amanda ging net voor de stemronde bellen met haar ex Dusty, die ook inmiddels verloofd is aldus Palma, toen wilde hij niet met haar praten maar vertelde wel eventjes dat Rogier opgepakt was in Argentinie en daar nog wel even blijft.quote:
De mannen in witte pakken zijn onderweg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ze dat wijf afvoeren.![]()
![]()
![]()
Poort kapot?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |