Pfieuw..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan maar zo want het lukt nog steeds niet...
zal ik doen!![]()
INDERDAAD !quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal allemaal wel meevalen....nx, d'r opvolger staat al weken in de startblokken... die gaat Natasia doen vergetemn...
Huub heeft nog nooit haar bedreigd en zei doet niet anders...........walgelijk gewoonquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat Natasia dus al maanden roept over Huub? Dat hij dood moet en dat dat buiten de kooi vast wel gaat gebeuren.
Gewoon even een voor wie nu al heimwee heeftquote:
Gertje, ze valt je echt tegen he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Zou me zó tegenvallen, als ze dadelijk niet fatsoenlijk afscheid neemt van Huub en Lieke.
Dat geeft haar domheid ook wel aan dan. Had verwacht dat ze het ondanks alles toch meer als een spel zou zien. Huub doet dat wel.
Dat is dan de verantwoordelijkheid van die mafkezen en niet van fokkers die hier wat roepen...als je zo gaat redeneren als jij winnen de mafkezen! (zoals Natasia zelf overigensquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beste scanman. Jij weet donders goed hoeveel mafkezen er rondlopen. Mensen hun huizen zijn beklad, bedreigen van streamers over en weer, leveranciers bedreigen. Er hoeft maar één gek te zijn die zich op laat jutten en dan krab je je even op je achterhoofd denk ik. Het spel met alle erop en eraan is daar. Wij kijken en gaan verder niet over die spelers, de medewerkers, de leveranciers en hun familie.
Ik ben inderdaad bang dat er een gek opstaat die precies doet wat hier of elders geroepen wordt.
Ik wacht nog steeds op je linkje waar ik van Fok kan genieten MET geluid. Is er niet hè?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beste scanman. Jij weet donders goed hoeveel mafkezen er rondlopen. Mensen hun huizen zijn beklad, bedreigen van streamers over en weer, leveranciers bedreigen. Er hoeft maar één gek te zijn die zich op laat jutten en dan krab je je even op je achterhoofd denk ik. Het spel met alle erop en eraan is daar. Wij kijken en gaan verder niet over die spelers, de medewerkers, de leveranciers en hun familie.
Ik ben inderdaad bang dat er een gek opstaat die precies doet wat hier of elders geroepen wordt.
Ik vind het ook heel eng hoe Nadia daar staat te duwen met die verbeten bekquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gewoon even een voor wie nu al heimwee heeft![]()
![]()
[afbeelding]
http://www6.evilshare.com/158477b4-8cfb-102a-847b-00a0c993e9d6quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil ik meer van weten. Heb je een linkje voor me?
Wat Natasia roept moet je bij haar laten, wat wij hier met ons allen roepen is voor onze rekening. Als wij de teksten van haar veroordelen, dan moeten wij er heel erg ver van blijven in ze niet in onze mond nemen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat Natasia dus al maanden roept over Huub? Dat hij dood moet en dat dat buiten de kooi vast wel gaat gebeuren.
Pas je op met dit soort uitspraken Gert, kreeg net een belletje van ene Mquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Zou me zó tegenvallen, als ze dadelijk niet fatsoenlijk afscheid neemt van Huub en Lieke.
Dat geeft haar domheid ook wel aan dan. Had verwacht dat ze het ondanks alles toch meer als een spel zou zien. Huub doet dat wel.
Just turn the pages.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
Zo.. ik heb de streams ff uit.. er een lekker mixje bijgenomen dus komt u maar met uw Commentaar Op de Streams... ik heb wel ff behoefte aan "het boek"
Das liefquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Er staat ergens een linkje in de vorige cos ik zal kijken of ik hem voor je kan vinden![]()
vergeet alsjeblieft Jose nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Nog meer goed nieuws:
Zonder Natasja zijn Herma en Patricia overbodig geworden
Mocht ze haar schepper ontmoeten na een ontmoeting met een door haar begeerde touareg zal ik me daar absoluut niet verantwoordelijk voor voelen! Me geen seconde afvragen of dat door mijn woorden kwam! Magisch denken en de daaraan gerelateerde angsten zijn aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Nog meer goed nieuws:
Zonder Natasja zijn Herma en Patricia overbodig geworden
ja gelukkig kan ik op youtube nog van Natasja genietenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gewoon even een voor wie nu al heimwee heeft![]()
![]()
[afbeelding]
al die moeite voor niks je wordt bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das lief. Maar aangezien het door meerdere bevestigd wordt, geloof ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |