Ik ben normaal een vredelievend persoon, en uiteraard vind ik niet dat een of andere gekke streamer haar iets zou moeten aan doen. Maar als ze toevallig morgen door een Touraegje geschept wordt zal je bij mij geen traan zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je en? Is dat dan een legitimatie voor iedereen om dat bij haar te doen? Ze heeft niemand van de streamers bedreigd voor zover bekend. In het spel gebeurt daar van alles door iedereen. Wees eens verstandiger met elkaar.
Zal allemaal wel meevalen....nx, d'r opvolger staat al weken in de startblokken... die gaat Natasia doen vergetemn...quote:
Dan maar zo want het lukt nog steeds niet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat jij uit de hoek mocht komen?
Ja ja, big hit hè?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat liedje is nog steeds regelmatig op de radio.![]()
Love you too![]()
![]()
![]()
![]()
Zooooo... dat is nogal wat. Ze is dus echt een penosehoer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat vertelde Cementa aan Amanda tijdens een kort telefoongesprek![]()
Wat Natasia dus al maanden roept over Huub? Dat hij dood moet en dat dat buiten de kooi vast wel gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben inderdaad bang dat er een gek opstaat die precies doet wat hier of elders geroepen wordt.
Niet uitzwaaien is ook een ideequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Lieve het volgende:
Als ik Huub en Lioeke was.... zou ik even in de buurt van persoonlijke bezittingen blijven! Want dit puur evil mens is niet te vertrouwen!
Toen ze uit haar huis wegging was het zo gepiept. Kinderen opsodemieteren. Mama gaat lekker bij jullie weg!
Er staat ergens een linkje in de vorige cos ik zal kijken of ik hem voor je kan vindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil ik meer van weten. Heb je een linkje voor me?
Duurt mij ook al veel te lang, moven met dat sekreet en die kleding komt later wel....quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ze dat wijf afvoeren.![]()
![]()
![]()
Poort kapot?![]()
![]()
![]()
Dusty zei dat, haar ex voor Rogier. Je moet dat telefoongesprek opzoeken, was echt te grappig!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zooooo... dat is nogal wat. Ze is dus echt een penosehoer.
Daar sluit ik me van harte bij aan. Ik ken haar door het programma goed genoeg om echt een hartgrondige hekel aan haar te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ben normaal een vredelievend persoon, en uiteraard vind ik niet dat een of andere gekke streamer haar iets zou moeten aan doen. Maar als ze toevallig morgen door een Touraegje geschept wordt zal je bij mij geen traan zien
het gaat mij inderdaad niet zozeer om Natas, danwel om leven in de brouwerijquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal allemaal wel meevalen....nx, d'r opvolger staat al weken in de startblokken... die gaat Natasia doen vergeten...
ja, Amanda ging net voor de stemronde bellen met haar ex Dusty, die ook inmiddels verloofd is aldus Palma, toen wilde hij niet met haar praten maar vertelde wel eventjes dat Rogier opgepakt was in Argentinie en daar nog wel even blijft.quote:
De mannen in witte pakken zijn onderweg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ze dat wijf afvoeren.![]()
![]()
![]()
Poort kapot?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |