Ik denk dat alle uitgaansgelegenheden dat hebben gedaan. Just in case.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Zapper het volgende:
Ik neem aan dat ze bij Sinners de deuren ook dichtgespijkerd hebben?
Meldquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
My god. Kan iemand daar haar niet letterlijk een schop na geven? Zodat ze van die trap kukelt het liefst.
hysterica met d'r grote muil...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:45 schreef ShivaArnhem het volgende:
En nou wegwezen gillende gek.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Hoezo afscheid? Ik ga toch niet dood?! Sufferd...
Natasia blijft tot op de laatste minuut charmant
En de ME is gemobiliseerd!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Zapper het volgende:
Ik neem aan dat ze bij Sinners de deuren ook dichtgespijkerd hebben?
Onzin, achter komen ze niet eens in beeld, en anders gaat dat per uur. Ze kunnen ook op bezoek komen voor cp's.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die kinderen mogen volgens mij niet komen wegens die mediawet ofzo.
Okay, Yairo is rond dit tijdstip meestal bezig met ramkraken, dacht ik...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die kinderen mogen volgens mij niet komen wegens die mediawet ofzo.
Ja, dat zal wel ja. Ik geloof dat Natasia wel vaker over de tong is gegaan bij 'r.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef neehe het volgende:
Vanavond nog zal naad zeggen dat ze blij is dat natas weg is let maar op, 100% zeker ik zweer het je.
Ná een bepaald tijdstip mogen ze helemaal niet meer in beeld volgens mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Onzin, achter komen ze niet eens in beeld, en anders gaat dat per uur. Ze kunnen ook op bezoek komen voor cp's.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Okay, Yairo is rond dit tijdstip meestal bezig met ramkraken, dacht ik...
Helemaal gelijk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Toch hadden ze haar er beter na die trap uit kunnen gooien. Dat was veel sterker geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |