Mitch had gehoopt dat ze erin zou blijven natuurlijk...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
mitch heeft er niet veel zin in.... terecht.....
Dat is in haar geval, dan wel weer leukquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vinden![]()
![]()
Dit is het internet.....quote:
Dat had ik de vorige keer al gedaan... ik snap geen bal van die licentie terugzetting bla bla... moet je me eens per PM uitleggen...quote:
En dan zegt dat arme jochie, "Maar mama ik heb je zo gemist...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Yollie het volgende:
Straks komt dat arme jochie van haar, haar halen en zegt ze je moet nu even weg, mama gaat uit.
Mitch doet het in zijn broek als hij met haar het Leidseplein over moet....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Mitch had gehoopt dat ze erin zou blijven natuurlijk...![]()
Die types strooien de hele dag met dat soort termen. Het is volledig inhoudsloos.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef tipsch het volgende:
nada houdt van natasia, hoe lang kennen ze elkaar?
Zoals ik zei, Prozac is op de loer!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ow ow ow, die gaat hoofdpijn krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heet dat niet gewoon "harsen"quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef demins het volgende:
[..]
Over mijn rughaar bashen!!!! I love it!![]()
wat diepdroevig eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die types strooien de hele dag met dat soort termen. Het is volledig inhoudsloos.
Schatje poepie lieffie moppie ik houw van jouwquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die types strooien de hele dag met dat soort termen. Het is volledig inhoudsloos.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
huh zei je wat
*pssssssst het is em echt, ja echt kijk dan*
![]()
Bakfiets.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Dark het volgende:
Touarekje komt zo!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Laat er in godsnaam een oude afgetrapte Skoda voor komen rijden
Echt een waardig afscheidquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een zielige vertoninig dat gekrijs van die vertrekkende heks.
Wel van Lieke en Huub?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Ze heeft geen afscheid genomen van haar vriendje Fries.
yep!quote:
Ik zou een botsing veroorzaken om daar onder uit te komen, desnoods dodelijk(voor haar).quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mitch doet het in zijn broek als hij met haar het Leidseplein over moet....![]()
of een driewieler.........zou het ook prima doen niet..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Laat er in godsnaam een oude afgetrapte Skoda voor komen rijden
nee, daar hebben ze zo'n houten plaat met een rond gat erin waar ze haar hoofd doorheen mag steken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Zapper het volgende:
Ik neem aan dat ze bij Sinners de deuren ook dichtgespijkerd hebben?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Hoezo afscheid? Ik ga toch niet dood?! Sufferd...
Natasia blijft tot op de laatste minuut charmant
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef demins het volgende:
[..]
Over mijn rug haar bashen!!!! I love it!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |