dat mens heeft nog nooit 10.000 bij elkaar gezienquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
min 3000 boete, als ze de borg uberhaubtt al heeft betaald.
Tuuk....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
En op naar het volgende mixje... waarschuwen jullie even als het echte vertrek nabij komt??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou leuk zijn,
Tien: Tas je hebt niet naar behoren gepresteerd, tieten inleveren!
Tas: JE MOEDER, JE MOEDER.
Tien: Nee Tas, je tieten.
Alsof Mitch daar ook enigszins zin in zou hebben.... I doubt it.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Scenario van Dennis en Brian is het meest waarschijnlijk, Natasia zwijgt en roept iets later om zichzelf te overtuigen: ik ga stappen met Mitch!
Yep het wordt echt depressie voor d'r.
Een tvp plaatsen en tegelijkertijd mij plagen. Wat kun jij toch veel!!!quote:
Die borg is gewoon een hoax.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dude 't is vijf euro. Schiet op en pay.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ik overweeg om voor de streams te betalen nou...
Kinga hou je in...
Priceless..... Natasja die de kooi verlaat.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Kinga hou je in...
Waarschijnlijk krijgt ze zo ook een spuitje. Om haar te kalmeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Tissik het volgende:
Djeez, wat is die Naty hysterisch aan het gillen, kan e niet snel afgevoerd worden? Hoe lang moet dat duren?
Ik heb net gedaan, voor het eerst sinds laaaaaaaange tijd! Maar nu Nasty weg gaat, wil ik wel weer dokken voor die streams.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Kinga hou je in...
Dat is dat gigantische lelijke wijf dat altijd zo onduidelijk op de foto staat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
Wie is Natasja?
Knijp me eens, droom ik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Priceless..... Natasja die de kooi verlaat.....![]()
Ik heb de stream op dit moment zelfs uit... het is even helemaal stil hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie dat ook, geluid uit en denken 'wat een weldadige rust'?
Amanda en Nadia willen het spel niet spelen, Dennis durft het niet, en Brian staat wat spel spelen betreft alleen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef akveor het volgende:
Wat me wel verbaast is het bedenkelijke spelniveau van de wannabees. Dat Huub nu de enige was die aan deze optie heeft gedacht verbaasd me echt.
Febo bedankt dat er op 2 streams een normaal en leuk gesprek te zien valt.
De helicopter is er nog niet, ze riskeren het niet dat ze met de auto gewoon de buitenwereld ingaat, ze gaat meteen naar haar vakantieadres waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Tissik het volgende:
Djeez, wat is die Naty hysterisch aan het gillen, kan e niet snel afgevoerd worden? Hoe lang moet dat duren?
Thnx.. wat is de adviesstream?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, afscheid gaat beginnen......
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
Caps graag!!!!
Alles is rot aan die vrouw.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:30 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja zanikt over haar kies....
Vraag maar eens aan dieenebart uit BB1, en hij was redelijk populair!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Die bitch gaat het zo zwaar krijgen de volgende dagen. Muhahahaha....
hoop ik dan
Je bent me net voorquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ze wordt stiller nu..... Reality comes...
ff kijken...een optelsom...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |