Nou, afscheit was niet erruggg geweest hoor...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Gert wil je me TT even verbeteren![]()
Afscheid![]()
Bijnaquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik heb al 3 weken geen streams meer... Natasia eindelijk opgerot?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik overweeg om morgen om dezelfde reden weer streams te nemenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:20 schreef Tissik het volgende:
Het is fucking niet normaal, maar ik heb nu voor het eerst weer voro week streams betaald!
Natasia eruit, is bij mij de streams weer aan!
Opzoute!
En vooral weer verder.
Hehe, zoiets ja. Dat hoort bij een waardig afscheid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef kissa het volgende:
Hoe laat gaat se weg? Wordt se opgehaald door een strontkar?![]()
Ja, maar voordat het dan ook werkelijk geruimd is..........quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Staat al een file van meerdere kilometers op de A27 beide richtingen Eemnesquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
In een uur tijd ben ik van 040 naar Eemnes. Er zijn toch ook taxibedrijven daar in de omgeving. Hoe lang moet ik nog naar die streamvervuiling kijken.![]()
Omdat ze toch een tikkie schendbaar bleek te zijn.quote:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
..
min 3000 boete, als ze de borg uberhaubtt al heeft betaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Ze is er dus uitgestemd begrijp ik, dan krijgt ze die 10 ruggen dus terug? Verdomme...
En elke 3 minuten: HADDEN JULLIE ME MAAR NIET WEG MOETEN STEMMEN!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Scenario van Dennis en Brian is het meest waarschijnlijk, Natasia zwijgt en roept iets later om zichzelf te overtuigen: ik ga stappen met Mitch!
Yep het wordt echt depressie voor d'r.
Kan niks garanderen; zit aan de wijn om het afscheid te vierenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
En op naar het volgende mixje... waarschuwen jullie even als het echte vertrek nabij komt??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou leuk zijn,
Tien: Tas je hebt niet naar behoren gepresteerd, tieten inleveren!
Tas: JE MOEDER, JE MOEDER.
Tien: Nee Tas, je tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |