Yep. Maar waar is Wilgo dan? En de kinderen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ze wordt stiller nu..... Reality comes...
Waarschijnlijk ook een groot vuurwerkspectakel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Niemand huilen zometeen bij die poort"
Je moest eens weten hoe er buiten de kooi gejuichd wordt, smerig wijf!![]()
Nu dat monster weg is wil ik eigenlijk ook wel aan de (betaalde) streams.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ik overweeg om voor de streams te betalen nou...
Ow ow ow, die gaat hoofdpijn krijgen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan dieenebart uit BB1, en hij was redelijk populair!
Opgesloten zitten doet rare dingen met een mens. Voor Bart was het maar 100 dagen, voor Tas gaat het om ongeveer 300 dagen.
Het zal niet meevallen!
Kun je eindelijk die T&R-foto's plaatsen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
ff kijken...een optelsom...
10 maanden ongeveer in het huis...3000 euro verloren (theoretisch dan iig)
uitkering stopgezet![]()
een paar borsten erbij van ?? 10000 euro ???![]()
![]()
![]()
zichzelf te kijk gezet voor heel Nederland![]()
afslanken niet gelukt..![]()
zelfontplooiing ..urm neh..niet helemaal uit de verf gekomen
mjah..ik zou er voor tekenen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Yollie het volgende:
Straks komt dat arme jochie van haar, haar halen en zegt ze je moet nu even weg, mama gaat uit.
Straks komt dat arme jochie van haar, haar halen en zegt ze je moet nu even weg, mama gaat uit.
Dan weet je wat je nu te doen staat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Het moment dat ze oprot voelt toch anders dan ik gedacht had... misschien omdat ik geen streams heb![]()
he hou eens opquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef cindy10 het volgende:
ben ik de enige die alsnog bang is,dat de redactie zich bedenkt.....vlak voor ze de poort uitgaat?
deze droom is toch haast te mooi om waar te zijn?![]()
Zeker weten Bart?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ow ow ow, die gaat hoofdpijn krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Demins vond dat je nogal veel wist...ben je toevallig ook bekend met ironisch sarcasme ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je eindelijk die T&R-foto's plaatsen.![]()
tas tien he.nee nog maar 7quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou leuk zijn,
Tien: Tas je hebt niet naar behoren gepresteerd, tieten inleveren!
Tas: JE MOEDER, JE MOEDER.
Tien: Nee Tas, je tieten.
Morgen vast riant uitslapen.. beetje brunchen en dan wellicht tegen etenstijd ff met de kids naar de Mac?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
Ze slaapt in de pc...... gaat dus stappen....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef neehe het volgende:
Wat zal die naad een spijt krijgen dat ze de sleutels aan natas gegeven heeft.
Als die thuis komt is alles uit haar huis verdwenen.
Die Nadia is ook zo dom als stront dus het zal haar niet uitmaken anders doe je dat toch niet...wat een doos...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef neehe het volgende:
Of heeft Natasia haar hele familie het huis in beslag genomen en wonen ze daar nu gezellig met z'n allen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef neehe het volgende:
je zal ook maar dat hysterisch gegil aan moeten horen van zo dichtbij, ik zet de boel hier al op mutequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
Zo te zien is Brian niet zo gecharmeerd van deze act.
Gert was je voor, maar evengoed bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:38 schreef Day het volgende:
En ik maar kijken en kijken: wat is er dan fout aan de TT?!
die zit de hele dag al aan Natasja vastgekleefdquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef Darklight het volgende:
Nadia pakt ook ff haa tv momentje, gaat nu bij Natsia zitten
Ik dacht dat ik Danny in een van haar bewoners topics had zien posten dat ze direct een IP-ban zou krijgenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoop dat niemand van fok haar een uitnodiging gaat sturen om gezellig mee te komen doen hier![]()
En als Nadia komt, krijgt ze de Blankjes niet meer weg!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Of heeft Natasia haar hele familie het huis in beslag genomen en wonen ze daar nu gezellig met z'n allen.![]()
Zeker wel. Zowel Demins als jij storten dat met liefde over me heen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins vond dat je nogal veel wist...ben je toevallig ook bekend met ironisch sarcasme ?![]()
![]()
![]()
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vindenquote:
Oei, hoe lang had je t al volgehouden zonder?quote:
Die is 'r ook liever kwijt dan rijk natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Ze heeft geen afscheid genomen van haar vriendje Fries.
goddankquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Danny in een van haar bewoners topics had zien posten dat ze direct een IP-ban zou krijgen
zie sticky topic, streams.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Edwinuss het volgende:
misschien een domme vraag!! maar waar kan ik dit precies volgen?
Die streams dan.
Over mijn rug haar bashen!!!! I love it!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins vond dat je nogal veel wist...ben je toevallig ook bekend met ironisch sarcasme ?![]()
![]()
![]()
OMG jij bent ziek.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef pronkjewail het volgende:
zou op zich wel een leuke zijn: nu een brief de kooi in met daarin een keuze voor Nasty;
1. Je mag weg...direct naar je kinderen en stappen
of:
2, Je blijft nog een half jaar in de Kooi en krijgt 50.000euro
Waar zal mevrouw Blank haar prioriteiten leggen??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Heb 2 minuten streams, en erger me alweer dood aan Natasia.... OPSODEFLIKKEREN!
Die is het land uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
ze wil een orgie vannacht in de pc....
Wilgo, lees je mee?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vinden![]()
![]()
Vanaf 9 juli.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Oei, hoe lang had je t al volgehouden zonder?
Jammer dat Tas nu op alle 4 de streams te zien is![]()
En dan wil ze natuurlijk ook niet zo snel mogelijk naar ze toe. Nee, logisch..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Tissik het volgende:
Nasty denkt niet dat haar kinderen er zijn (te laat), en Wilgo is er ook niet, want die is het land uit. Vandaar dat ze vannacht wil gaan stappen met Mich, op zijn kosten (maar natuurlijk).
Alles voor de meisjes...je weet toch.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker wel. Zowel Demins als jij storten dat met liefde over me heen.![]()
![]()
dat zou de stunt van het jaar zijn!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef schatje het volgende:
Wilgo heeft toch al dat geld dat ze vergoed kreeg opgemaakt?
Mitch had gehoopt dat ze erin zou blijven natuurlijk...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
mitch heeft er niet veel zin in.... terecht.....
Dat is in haar geval, dan wel weer leukquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vinden![]()
![]()
Dit is het internet.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |