Dat had ik ook al overwogen, maar ik denk dat de vernedering dan te groot is, zeker tegenover Lieke, die gepromoveerd werd van huishouding tot bewonerquote:
Ik was me net aan het afvragen of dat expres was.quote:
Hou nou toch eens op te miepen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De enige die enorme doodschoppen verdienen zijn mafkezen die hier en daar op fora haar van alles toewensen. Jezus, doe eens normaal man. Ze heeft jou en al die anderen hier geen fuck aangedaan. Ga vooral zo door met elkaar. Er zijn altijd nog grotere mafkezen die in staat zijn om het buiten de poort ook nog te doen namelijk.
Dat zou een slechte zaak zijn. Het niveau moet omhoog voor RTL, en met Natasja, Amanda en Palma in het programma kan dat niet. Dus nu Amanda en Palma er nog uithalen en ik ga het programma weer actief volgen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:13 schreef Yollie het volgende:
Zou me niets verbazen als ze met een auto van de zaak, de nieuwe hoofd huishouding wordt.
Wat dacht je van de enorme hoeveelheid bedreigingen, waaronder 5 vanavond?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik ook al overwogen, maar ik denk dat de vernedering dan te groot is, zeker tegenover Lieke, die gepromoveerd werd van huishouding tot bewoner
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Gert wil je me TT even verbeteren![]()
Afscheid![]()
En koken, keuken opruimen; die loopt zometeen nog weg!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
Amanda's wereld stort in.......... ze realiseert zich dat ze nu zelf de was moet doen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
Wie is Natasja?
Wat weet jij toch veel!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was me net aan het afvragen of dat expres was.Maar dan had je die d in een t moeten veranderen.
Nou, afscheit was niet erruggg geweest hoor...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Afscheid![]()
Bijnaquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik heb al 3 weken geen streams meer... Natasia eindelijk opgerot?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik overweeg om morgen om dezelfde reden weer streams te nemenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:20 schreef Tissik het volgende:
Het is fucking niet normaal, maar ik heb nu voor het eerst weer voro week streams betaald!
Natasia eruit, is bij mij de streams weer aan!
Opzoute!
En vooral weer verder.
Hehe, zoiets ja. Dat hoort bij een waardig afscheid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef kissa het volgende:
Hoe laat gaat se weg? Wordt se opgehaald door een strontkar?![]()
Ja, maar voordat het dan ook werkelijk geruimd is..........quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Staat al een file van meerdere kilometers op de A27 beide richtingen Eemnesquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
In een uur tijd ben ik van 040 naar Eemnes. Er zijn toch ook taxibedrijven daar in de omgeving. Hoe lang moet ik nog naar die streamvervuiling kijken.![]()
Omdat ze toch een tikkie schendbaar bleek te zijn.quote:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
..
min 3000 boete, als ze de borg uberhaubtt al heeft betaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Ze is er dus uitgestemd begrijp ik, dan krijgt ze die 10 ruggen dus terug? Verdomme...
En elke 3 minuten: HADDEN JULLIE ME MAAR NIET WEG MOETEN STEMMEN!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Scenario van Dennis en Brian is het meest waarschijnlijk, Natasia zwijgt en roept iets later om zichzelf te overtuigen: ik ga stappen met Mitch!
Yep het wordt echt depressie voor d'r.
Kan niks garanderen; zit aan de wijn om het afscheid te vierenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
En op naar het volgende mixje... waarschuwen jullie even als het echte vertrek nabij komt??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou leuk zijn,
Tien: Tas je hebt niet naar behoren gepresteerd, tieten inleveren!
Tas: JE MOEDER, JE MOEDER.
Tien: Nee Tas, je tieten.
dat mens heeft nog nooit 10.000 bij elkaar gezienquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
min 3000 boete, als ze de borg uberhaubtt al heeft betaald.
Tuuk....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
En op naar het volgende mixje... waarschuwen jullie even als het echte vertrek nabij komt??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou leuk zijn,
Tien: Tas je hebt niet naar behoren gepresteerd, tieten inleveren!
Tas: JE MOEDER, JE MOEDER.
Tien: Nee Tas, je tieten.
Alsof Mitch daar ook enigszins zin in zou hebben.... I doubt it.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Scenario van Dennis en Brian is het meest waarschijnlijk, Natasia zwijgt en roept iets later om zichzelf te overtuigen: ik ga stappen met Mitch!
Yep het wordt echt depressie voor d'r.
Een tvp plaatsen en tegelijkertijd mij plagen. Wat kun jij toch veel!!!quote:
Die borg is gewoon een hoax.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dude 't is vijf euro. Schiet op en pay.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ik overweeg om voor de streams te betalen nou...
Kinga hou je in...
Priceless..... Natasja die de kooi verlaat.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Kinga hou je in...
Waarschijnlijk krijgt ze zo ook een spuitje. Om haar te kalmeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Tissik het volgende:
Djeez, wat is die Naty hysterisch aan het gillen, kan e niet snel afgevoerd worden? Hoe lang moet dat duren?
Ik heb net gedaan, voor het eerst sinds laaaaaaaange tijd! Maar nu Nasty weg gaat, wil ik wel weer dokken voor die streams.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Kinga hou je in...
Dat is dat gigantische lelijke wijf dat altijd zo onduidelijk op de foto staat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
Wie is Natasja?
Knijp me eens, droom ik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Priceless..... Natasja die de kooi verlaat.....![]()
Ik heb de stream op dit moment zelfs uit... het is even helemaal stil hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie dat ook, geluid uit en denken 'wat een weldadige rust'?
Amanda en Nadia willen het spel niet spelen, Dennis durft het niet, en Brian staat wat spel spelen betreft alleen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef akveor het volgende:
Wat me wel verbaast is het bedenkelijke spelniveau van de wannabees. Dat Huub nu de enige was die aan deze optie heeft gedacht verbaasd me echt.
Febo bedankt dat er op 2 streams een normaal en leuk gesprek te zien valt.
De helicopter is er nog niet, ze riskeren het niet dat ze met de auto gewoon de buitenwereld ingaat, ze gaat meteen naar haar vakantieadres waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:27 schreef Tissik het volgende:
Djeez, wat is die Naty hysterisch aan het gillen, kan e niet snel afgevoerd worden? Hoe lang moet dat duren?
Thnx.. wat is de adviesstream?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, afscheid gaat beginnen......
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
Caps graag!!!!
Alles is rot aan die vrouw.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:30 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja zanikt over haar kies....
Vraag maar eens aan dieenebart uit BB1, en hij was redelijk populair!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Die bitch gaat het zo zwaar krijgen de volgende dagen. Muhahahaha....
hoop ik dan
Je bent me net voorquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ze wordt stiller nu..... Reality comes...
ff kijken...een optelsom...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Had het dan in ieder geval met een t geschrevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Afscheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |