Gert was je voor, maar evengoed bedanktquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:38 schreef Day het volgende:
En ik maar kijken en kijken: wat is er dan fout aan de TT?!
die zit de hele dag al aan Natasja vastgekleefdquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef Darklight het volgende:
Nadia pakt ook ff haa tv momentje, gaat nu bij Natsia zitten
Ik dacht dat ik Danny in een van haar bewoners topics had zien posten dat ze direct een IP-ban zou krijgenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:37 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoop dat niemand van fok haar een uitnodiging gaat sturen om gezellig mee te komen doen hier![]()
En als Nadia komt, krijgt ze de Blankjes niet meer weg!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Of heeft Natasia haar hele familie het huis in beslag genomen en wonen ze daar nu gezellig met z'n allen.![]()
Zeker wel. Zowel Demins als jij storten dat met liefde over me heen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins vond dat je nogal veel wist...ben je toevallig ook bekend met ironisch sarcasme ?![]()
![]()
![]()
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vindenquote:
Oei, hoe lang had je t al volgehouden zonder?quote:
Die is 'r ook liever kwijt dan rijk natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Ze heeft geen afscheid genomen van haar vriendje Fries.
goddankquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Danny in een van haar bewoners topics had zien posten dat ze direct een IP-ban zou krijgen
zie sticky topic, streams.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Edwinuss het volgende:
misschien een domme vraag!! maar waar kan ik dit precies volgen?
Die streams dan.
Over mijn rug haar bashen!!!! I love it!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins vond dat je nogal veel wist...ben je toevallig ook bekend met ironisch sarcasme ?![]()
![]()
![]()
OMG jij bent ziek.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef pronkjewail het volgende:
zou op zich wel een leuke zijn: nu een brief de kooi in met daarin een keuze voor Nasty;
1. Je mag weg...direct naar je kinderen en stappen
of:
2, Je blijft nog een half jaar in de Kooi en krijgt 50.000euro
Waar zal mevrouw Blank haar prioriteiten leggen??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Heb 2 minuten streams, en erger me alweer dood aan Natasia.... OPSODEFLIKKEREN!
Die is het land uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
ze wil een orgie vannacht in de pc....
Wilgo, lees je mee?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vinden![]()
![]()
Vanaf 9 juli.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Oei, hoe lang had je t al volgehouden zonder?
Jammer dat Tas nu op alle 4 de streams te zien is![]()
En dan wil ze natuurlijk ook niet zo snel mogelijk naar ze toe. Nee, logisch..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Tissik het volgende:
Nasty denkt niet dat haar kinderen er zijn (te laat), en Wilgo is er ook niet, want die is het land uit. Vandaar dat ze vannacht wil gaan stappen met Mich, op zijn kosten (maar natuurlijk).
Alles voor de meisjes...je weet toch.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker wel. Zowel Demins als jij storten dat met liefde over me heen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Yollie het volgende:
Straks komt dat arme jochie van haar, haar halen en zegt ze je moet nu even weg, mama gaat uit.
dat zou de stunt van het jaar zijn!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef schatje het volgende:
Wilgo heeft toch al dat geld dat ze vergoed kreeg opgemaakt?
Mitch had gehoopt dat ze erin zou blijven natuurlijk...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
mitch heeft er niet veel zin in.... terecht.....
Dat is in haar geval, dan wel weer leukquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zal zich vanaf het eerste moment verbaal moeten verdedigen tegen (iedereen) allerlei mensen. En aangezien het Natasia betreft, zal dat verbaal wel met 110 decibel gaan. Daar krijg je hoofdpijn van, ja. Zeker omdat mensen op straat helemaal niet naar haar willen luisteren. Ze willen Natasia recht in haar gezicht aankijken, om dan tegen iemand anders te schreeuwen dat "het echt Natasia ofzo uit die Gouwe Kooi is, Truus!". Vervolgens worden er vragen gesteld, maar niemand luistert naar het antwoord. Dat gaat ze irritant vinden![]()
![]()
Dit is het internet.....quote:
Dat had ik de vorige keer al gedaan... ik snap geen bal van die licentie terugzetting bla bla... moet je me eens per PM uitleggen...quote:
En dan zegt dat arme jochie, "Maar mama ik heb je zo gemist...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:34 schreef Yollie het volgende:
Straks komt dat arme jochie van haar, haar halen en zegt ze je moet nu even weg, mama gaat uit.
Mitch doet het in zijn broek als hij met haar het Leidseplein over moet....quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Mitch had gehoopt dat ze erin zou blijven natuurlijk...![]()
Die types strooien de hele dag met dat soort termen. Het is volledig inhoudsloos.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef tipsch het volgende:
nada houdt van natasia, hoe lang kennen ze elkaar?
Zoals ik zei, Prozac is op de loer!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ow ow ow, die gaat hoofdpijn krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heet dat niet gewoon "harsen"quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef demins het volgende:
[..]
Over mijn rughaar bashen!!!! I love it!![]()
wat diepdroevig eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die types strooien de hele dag met dat soort termen. Het is volledig inhoudsloos.
Schatje poepie lieffie moppie ik houw van jouwquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die types strooien de hele dag met dat soort termen. Het is volledig inhoudsloos.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
huh zei je wat
*pssssssst het is em echt, ja echt kijk dan*
![]()
Bakfiets.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Dark het volgende:
Touarekje komt zo!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Laat er in godsnaam een oude afgetrapte Skoda voor komen rijden
Echt een waardig afscheidquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een zielige vertoninig dat gekrijs van die vertrekkende heks.
Wel van Lieke en Huub?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Ze heeft geen afscheid genomen van haar vriendje Fries.
yep!quote:
Ik zou een botsing veroorzaken om daar onder uit te komen, desnoods dodelijk(voor haar).quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mitch doet het in zijn broek als hij met haar het Leidseplein over moet....![]()
of een driewieler.........zou het ook prima doen niet..quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Laat er in godsnaam een oude afgetrapte Skoda voor komen rijden
nee, daar hebben ze zo'n houten plaat met een rond gat erin waar ze haar hoofd doorheen mag steken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Zapper het volgende:
Ik neem aan dat ze bij Sinners de deuren ook dichtgespijkerd hebben?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Hoezo afscheid? Ik ga toch niet dood?! Sufferd...
Natasia blijft tot op de laatste minuut charmant
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:41 schreef demins het volgende:
[..]
Over mijn rug haar bashen!!!! I love it!![]()
Ik denk dat alle uitgaansgelegenheden dat hebben gedaan. Just in case.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Zapper het volgende:
Meldquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
My god. Kan iemand daar haar niet letterlijk een schop na geven? Zodat ze van die trap kukelt het liefst.
hysterica met d'r grote muil...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:45 schreef ShivaArnhem het volgende:
En nou wegwezen gillende gek.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Hoezo afscheid? Ik ga toch niet dood?! Sufferd...
Natasia blijft tot op de laatste minuut charmant
En de ME is gemobiliseerd!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Zapper het volgende:
Onzin, achter komen ze niet eens in beeld, en anders gaat dat per uur. Ze kunnen ook op bezoek komen voor cp's.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die kinderen mogen volgens mij niet komen wegens die mediawet ofzo.
Okay, Yairo is rond dit tijdstip meestal bezig met ramkraken, dacht ik...quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die kinderen mogen volgens mij niet komen wegens die mediawet ofzo.
Ja, dat zal wel ja. Ik geloof dat Natasia wel vaker over de tong is gegaan bij 'r.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef neehe het volgende:
Vanavond nog zal naad zeggen dat ze blij is dat natas weg is let maar op, 100% zeker ik zweer het je.
Ná een bepaald tijdstip mogen ze helemaal niet meer in beeld volgens mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Onzin, achter komen ze niet eens in beeld, en anders gaat dat per uur. Ze kunnen ook op bezoek komen voor cp's.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Okay, Yairo is rond dit tijdstip meestal bezig met ramkraken, dacht ik...
Helemaal gelijk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Toch hadden ze haar er beter na die trap uit kunnen gooien. Dat was veel sterker geweest
Je bent goed met woorden!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alles voor de meisjes...je weet toch.....![]()
![]()
quote:
Haar buren en familie zitten nu te huilen voor de streamsquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef mahe het volgende:
je zal naast dat wijf wonen, dan zit je toch elke nacht stijf rechtop in je bedje
Pas jij zelf de spelfouten al aan in quotesquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... jij komt echt helemaal los hè![]()
![]()
Ik schaam me ook voor mezelf en voor jouquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef droomkoningin het volgende:
wat een wanvertoning... en toch ben ik zo zielig dat ik blijf kijken
Daar kun je zelf ook voor zorgen hoor. Gewoon op de X klikken, rechtsboven de streamsquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:49 schreef Carlaa het volgende:
kunnen we geen streamlock krijgen tot het mormel de poort uiit rijdt?
Drink jij weleens alcohol?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ze doet het in dr broek van angst......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |