Sowwy... zal beter opletten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die regel is allang afgeschaft![]()
Wel blijven opletten hè![]()
oooooww....BQ word dus door "achter" beschermt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef Dark het volgende:
[..]
BQ beschikt over onuitputtelijke resources CP's, net als Brian heeft ze heel veel ouwe sokken!![]()
Ik zou echt ontzettend teleurgesteld zijn als het niet zo wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Zouden we het écht gaan meemaken vandaag???
Link??quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Op goudenkooi staat dat ze eruit is
zal wel in de buurt van 21:00u worden......quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoelaat is het dan?
Hou er maar vast rekening mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zou echt ontzettend teleurgesteld zijn als het niet zo was
de link op tienquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Link??
Dennis denkt dat ze Natasia laten gaan...
* hoopvol kijktquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Zouden we het écht gaan meemaken vandaag???
opgeruimd staat netjes (en dat is Natas vast met me eens)quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Brici het volgende:
natasia is heel blij als ze naar huis gaat.
Ik ookweg ermee
Ja, vaag.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef burtbeej het volgende:
Mooie achtergrond hier op t forum
Ze zijn denk ik bezig de Ads te optimaliseren en daarmee ook de layout, trial and error dusquote:
Thnxquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
de link op tien
ze houden het open, hoor....
Wat is dat dat banner en reclame gedoe?quote:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
En WTF is er met m'n FOK! achtergrond???![]()
ja ...in ene was ie der......quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Betrek toch niet alles op jezelf. Zo Nadia!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
niet meerquote:
Heb het browserformaat maar ff aangepast aan de basisbreedte van FOK!... van die plaatjes word ik helemaal gestoord. Edit: en niet meer... gewoon weer fullscreenquote:
De vraag is ....waar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Tien maanden...... Lang hoor..... Die zal een tijdje nodig hebben om te acclimatiseren....
T'is allemaal weer bij het oude.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb het browserformaat maar ff aangepast aan de basisbreedte van FOK!... van die plaatjes word ik helemaal gestoord.
quote:
Natasia zeker... die heeft jaren en een volledige facelift nodig voor ze haar niet meer herkennenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Tien maanden...... Lang hoor..... Die zal een tijdje nodig hebben om te acclimatiseren....
Oeh.... Zelfs in haar laatste uren, randt ze nog iemand aan.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
Zo... Dennis heeft net zijn intiemste zoen van zijn verblijf in de villa van Natasia gehad....
Vrijwel onder dwang
Vind je? Rare Google ads.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
T'is allemaal weer bij het oude.....![]()
Amsterdam zuid oostquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Finland ? Ergens bij één van de meren ? Kamp Zeist ? Huis ten Bosch ?
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je? Rare Google ads.
http://www.vrouwenversieren.com/?gclid=CLqP1_XrxY0CFRWOEgod-UHMMA
Veeg me opquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia zeker... die heeft jaren en een volledige facelift nodig voor ze haar niet meer herkennen
Mitch: ik zag bij de buren allemaal beslagen ramen
Natasia: wat dan??
Mitch: ze waren allemaal aan t huilen
Mooi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hah bekijk dit :
19:19 - Weer een Miljonair minder!
“Weet je wat ik ook zo k*t vind, ik wil je helemaal niet missen”, snikt Nadia. Samen met Amanda geven ze Natasia nogmaals een dikke knuffel. In de woonkamer zitten Jaap, Huub, Lieke en Dennis als ridders rond de tafel. Het plannetje lijkt te gaan lukken. Natasia gaat naar huis.
Aldus Tien.
Ja doei, ik geloof er geen yota van. Natasja gaat nergens heen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hah bekijk dit :
19:19 - Weer een Miljonair minder!
“Weet je wat ik ook zo k*t vind, ik wil je helemaal niet missen”, snikt Nadia. Samen met Amanda geven ze Natasia nogmaals een dikke knuffel. In de woonkamer zitten Jaap, Huub, Lieke en Dennis als ridders rond de tafel. Het plannetje lijkt te gaan lukken. Natasia gaat naar huis.
Aldus Tien.
E.B.I. in Vught?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Finland ? Ergens bij één van de meren ? Kamp Zeist ? Huis ten Bosch ?
![]()
Mee eens, ik geloof het pas als ze ECHT de poort uit is... !quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik geloof er geen yota van. Natasja gaat nergens heen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
Natasja wil vanavond al stappen. Dimitri, wil je niet liever bij je kindjes zijn.
ten voeten uit Natasia ......................supermamaquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Natasia:kinderen zijn bij mijn zuster. Wilgo is werken. Als je op me wacht gaan we vanavond stappen.
Tegen Mitch!
Nostalgist, dat ben ik niet gewend van je!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Tas wil al weer stappen, in plaats van naar haar kindjes. ASOTRUT !
Ze spoort nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Natasia:kinderen zijn bij mijn zuster. Wilgo is werken. Als je op me wacht gaan we vanavond stappen.
Tegen Mitch!
Ik zou heel veel willen zeggen maar beter doe ik dit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Tegen Mitch!
nee hoor is een keurige buurtquote:
Naast Willem, kunnen ze bijpraten over gezamenlijke kennissen.....quote:
Natasia wil graag naar huis met behoud van 10 ruggen, ze krijgt dus haar zin!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Natasia zo rustig...zo berustend..zo..zo...niet natasia-achtig..![]()
beter jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou heel veel willen zeggen maar beter doe ik dit.![]()
Ze wil de realiteit nog even opschuiven naar morgenvroeg..quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Tegen Mitch!
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef Brici het volgende:
streams blijven de hele tijd hangen hier
Bij jullie ook ?
Tien maanden van Natasja-frustratie komen er nu uit.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nostalgist, dat ben ik niet gewend van je!![]()
Kom op BQ, maak van je hart geen moordpleister... !quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou heel veel willen zeggen maar beter doe ik dit.![]()
Denkt ze...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ze wil de realiteit nog even opschuiven naar morgenvroeg..
Ja , lekker dan. Later ga je zeggen: Ik zat ernaast, ik heb het zelf gezien/gelezen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:32 schreef FSR het volgende:
[..]
Kom op BQ, maak van je hart geen moordpleister... !
Gooi het er maar uit...(we zullen allemaal ontkennen dat je het gezegt hebt...!)
Heel begrijpelijk dat je dan even je zelfbeheersing verliest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tien maanden van Natasja-frustratie komen er nu uit.....![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denkt ze...
Ze heeft geen flauw idee hoe hard de realiteit haar om de oren gaat slaan als ze gelijk gaat stappen![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hell has no fury than the scorn of the streamers.....
![]()
OMG dat meen je niet? En dat zonder streamlock?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:34 schreef noekje het volgende:
Huub: ik heb vandaag de binnenkant van Amanda gezien. Jezus!!
Mitch: maakt een wijds gebaar met z'n armen. Zo zeker?
Thanks.... Haat was een lief woordje vergeleken bij wat ik voelde.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je dan even je zelfbeheersing verliest.![]()
Neej hoor egg nie.... !quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja , lekker dan. Later ga je zeggen: Ik zat ernaast, ik heb het zelf gezien/gelezen.![]()
een beetje normaal mens zou lekker naar zijn eigen huisje willen.......maar natasia niet hoor die wil neuken met Mitchquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Tegen Mitch!
en Amanda stond ernaast.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet? En dat zonder streamlock?
In Zuid Oost deze keer toch ?quote:
Dan nog geloof ik het niet, Huub is ook 2 keer terug gekomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef FSR het volgende:
[..]
Mee eens, ik geloof het pas als ze ECHT de poort uit is... !
Dat wil ik ook, Fok met geluid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo te horen speelt Natasia een dagvullende rol bij veel streamers?
Daar kun je vandaag moeilijk omheen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoelaat is het dan?
Edit: Welke idioot post er onder mijn account? Ik kijk dit programma niet eens
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef Brici het volgende:
streams blijven de hele tijd hangen hier
Bij jullie ook ?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
overgenomen..............quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Waar komt die haat van Nadia voor Lieke vandaan, zo buitenproportioneel...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, Fok met geluid.Linkje?
![]()
Dat gevoel heb ik dus ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:39 schreef Dark het volgende:
Natas is voorlopig nog niet thuis, eerst naar haar zus, daar is Yairo.
Natas zegt net tegen Huub - Je flikt het me niet, 2x (Natas erin houden)
Ik heb zelf zomaar het idee, dat Lieke degene is die Tas erin gaat houden.
Ze is een meeloopster, en ze is een beetje gek.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Het is altijd aan tafel, toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja en Nadia al op de bank.....
Wacht maar eens tot ik mijn zelfbeheersing verlies!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je dan even je zelfbeheersing verliest.![]()
Elke zoen van natasje onderga je onder dwang. Wie wil er nou vrijwillig een kus van die heks?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
Zo... Dennis heeft net zijn intiemste zoen van zijn verblijf in de villa van Natasia gehad....
Vrijwel onder dwang
Die komt echt uit Nadia zelf. Een pyschiatrisch onderzoek zou wellicht uitkomst bieden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Het kan onmogelijk bestaan dat een vrouw zich (seksueel) tevreden voelt zonder de schoonheidseisen die Nadia aan zichzelf stelt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Ze houdt krampachtig vast aan haar verhaallijn....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Ja en dan denk ik dat Huub toch echt een probleem met haar heeft.quote:
Jalouzie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Gut wat zou dat arme kind dan een bloedhekel hebben aan mij.... en aan het gros van de dames hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan onmogelijk bestaan dat een vrouw zich (seksueel) tevreden voelt zonder de schoonheidseisen die Nadia aan zichzelf stelt.
En de geur van Natas opsnuiven?!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Mitch zegt dat hij blijft slapen......
Het grappige zou zijn, dat ze eigenlijk NIET kwaad op Lieke kunnen zijn, zij houdt dan immers hun grote vriendin en surrogaat moeder in DGK.quote:
Mij zou ze ook haten/verachten. Gewoon mooi zijn zoals je bent en er nog tevreden mee ook, dat bestaat niet in haar denken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut wat zou dat arme kind dan een bloedhekel hebben aan mij.... en aan het gros van de dames hier
Zodat ze wat oprecht ontroerde TV momentjes hebben van dat tuig....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ze er echt uit gestemd wordt is het absoluut in opdracht van de redactie want waarom zouden ze anders allemaal zo hebben gejankt
Misschien wordt ze er alsnog uitgezet zometeen en wordt Mitch de nieuwe miljonairquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Mitch heeft opeens een beetje veel praatjes...vond de bescheiden-niet popiejopie-uitvoering een stuk leukerquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Nou stort je hart uit danquote:
Mitch geilt Natasja op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Als er eentje uitgestemd wordt hoeft er niemand voor in de plaatsquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Misschien wordt ze er alsnog uitgezet zometeen en wordt Mitch de nieuwe miljonair![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja en dan denk ik dat Huub toch echt een probleem met haar heeft.
Gun hem ook ff die 5 minuutjes of fame!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mitch heeft opeens een beetje veel praatjes...vond de bescheiden-niet popiejopie-uitvoering een stuk leuker![]()
Ach in het verleden mocht ze toch ook een tijdje naar huis, en i.p.v die tijd met haar kinderen door te brengen lag ze liever Wilgo te naaien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Tas wil al weer stappen, in plaats van naar haar kindjes. ASOTRUT !
Maar wel als ze er door achter wordt uitgezet als straf omdat ze nu liep te verkondigen dat ze het eens is met haar 'eruitstemming'...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als er eentje uitgestemd wordt hoeft er niemand voor in de plaats
Is dat een bedreiging?!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wacht maar eens tot ik mijn zelfbeheersing verlies!![]()
maar dan lijden wij ook langerquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty wil zo graag naar huis dat ik eigenlijk gewoon wil dat ze haar laten blijven... Lijden zal het kreng!!!
Waar was je gisteren... degenen die dat dachten waren in de minderheid hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty wil zo graag naar huis dat ik eigenlijk gewoon wil dat ze haar laten blijven... Lijden zal het kreng!!!
Misschien is het wel allemaal toneel, om zich groot te houden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Leuke nieuwe verhaallijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Mitch deed best wel even gay net.
Huub en Mitch zouden best een leuk stel zijn samen.
Vanochtend brulde ze dat de buren haar niet laten gaan en dat ze onschendbaar is. Ik snap het dus niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het wel allemaal toneel, om zich groot te houden.
1300 euro per maandquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat loopt Nadia te pochen over haar woning in de PC Hooft
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar was je gisteren... degenen die dat dachten waren in de minderheid hier![]()
Dat hoop ik ook al sinds ik het hoorde maar ik ben bang dat ze haar zo geliefde brief krijgt en zoals gewoonlijk geen sanctie. Ze weet volgens mij al iets want ze is mij iets te opgewekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Maar wel als ze er door achter wordt uitgezet als straf omdat ze nu liep te verkondigen dat ze het eens is met haar 'eruitstemming'...
Met of zonder sigaar?quote:
Daarom blijft hij ook slapen, dan komt hij daar mooi onderuit..quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef noekje het volgende:
Natasia wil echt vanavond stappen met Mitch.
Het is heel simpel, ze wil niet naar huis, ze wil niet zorgen voor haar kinderen, maar ze weet ook dat haar gedrag (zeker met de overname van RTL) niet echt bejubled wordt. Nasty wordt simpelweg getoneelhaakt, en probeert haar eer te redden door de suggestie op te wekken dat ze zelf graag naar huis zou willen gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanochtend brulde ze dat de buren haar niet laten gaan en dat ze onschendbaar is. Ik snap het dus niet.
Misschien heeft ze inmiddels van de buren gehoord dat ze besloten hebben om haar te laten gaan. En probeert ze het nu zo te draaien dat ze de bewoners als het ware toestemming geeft om haar weg te stemmen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanochtend brulde ze dat de buren haar niet laten gaan en dat ze onschendbaar is. Ik snap het dus niet.
Zou ik niet erg vinden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Misschien wordt ze er alsnog uitgezet zometeen en wordt Mitch de nieuwe miljonair![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Natasia vertrouwt het niet. Ze denkt dat Huub en Lieke iets van plan zijn.
Sterker nog, ze gaat er bijna van uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Natasia vertrouwt het niet. Ze denkt dat Huub en Lieke iets van plan zijn.
huh? vertel, hoeveel nu weer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Dark het volgende:
Brian tovert weer cp's uit een ouwe sok!
Klopt..... Ze weet dat ze heeft gefaald....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is heel simpel, ze wil niet naar huis, ze wil niet zorgen voor haar kinderen, maar ze weet ook dat haar gedrag (zeker met de overname van RTL) niet echt bejubled wordt. Nasty wordt simpelweg getoneelhaakt, en probeert haar eer te redden door de suggestie op te wekken dat ze zelf graag naar huis zou willen gaan.
Die enorme bel Baileys voorspelt nog veel meer gekrijsquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Meganog het volgende:
Natasia begint steeds harder te krijsen.
Voor de buren is het een elegante oplossing, maar ik gun het haar niet. En ergens kan ik me ook niet voorstellen dat ze zich zo gemakkelijk bij een (vroegtijdig) besluit van de buren zou neerleggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien heeft ze inmiddels van de buren gehoord dat ze besloten hebben om haar te laten gaan. En probeert ze het nu zo te draaien dat ze de bewoners als het ware toestemming geeft om haar weg te stemmen.
Nasty wil helemaal niet naar huis, hoe hard ze dat ook roept.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Vandaar de vermoedens dat ze iets anders is/was dan luchtbediende.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze mag al blij zijn als dat d'r netto maandsalaris is bij Douglas... ze is nota bene 22!!
Portiers krijgen bakken met zwart geldquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Nadia verwacht Natasja op bezoek te zien komen met haar nieuwe Gucci laarzen en Chanelblingbling.
Wat voor wereld leven die mensen, er komt hier een uitstekend salaris binnen, maar dat kunnen we ons echt niet veroorloven.
21:15 denk ik....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:54 schreef Zora01 het volgende:
bufferen is begonnen loggen vast hoop mensen in... is de stemming om 2100??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
Mitch staat op de lijst voor een feest zaterdag.
Natasia: mag ik met je mee Mitchie Mitsie. Neem je meee?
Mitch: dan kan ik wel een bodyguard meenemen.
Waarom gaat ze niet lekker met haar ventjuh, haar vriendinnen of haar perfecte zusters stappen?
Ja mocht ze echt gaan dan zorgt ze er nu even voor dat dat gekrijs nog dagen te horen is in het hoofd van de rest van de bewoners... anders zouden ze haar natuurlijk te snel vergeten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Meganog het volgende:
over een uurtje of 3 zit ze weer in haar zwarte gatquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas weer bezopen (ze begint alweer overdreven te krijsen). Moet ze maar lekker doorzuipen zodat ze kotsend die hut uit wordt gedragen.![]()
Dit past inderdaad exact in haar gedragspatroon van de laatste maanden. Alles omdraaien en manipuleren in haar eign voordeel. En ze gelooft het zelf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is heel simpel, ze wil niet naar huis, ze wil niet zorgen voor haar kinderen, maar ze weet ook dat haar gedrag (zeker met de overname van RTL) niet echt bejubled wordt. Nasty wordt simpelweg getoneelhaakt, en probeert haar eer te redden door de suggestie op te wekken dat ze zelf graag naar huis zou willen gaan.
Zou kunnen kloppen met haar sexdrive....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar de vermoedens dat ze iets anders is/was dan luchtbediende.
Ze gaf van de week al toe dat ze een "bijbaantje"had. Ze werkte 60 uur per week.
Dit vertelde ze Jaap 2 of 3 dagen geleden.
hee, weg is weg toch, daar mag ze nu blij om lijken, maar daar komt ze, eenmaal terug in de buitenwerled, vast nog wel op terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de buren is het een elegante oplossing, maar ik gun het haar niet. En ergens kan ik me ook niet voorstellen dat ze zich zo gemakkelijk bij een (vroegtijdig) besluit van de buren zou neerleggen.
Net zoals ze vanmorgen maar door bleeeeeef liegen over wat Palma had gezegd, en dat ze H en L had horen fluisteren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dit past inderdaad exact in haar gedragspatroon van de laatste maanden. Alles omdraaien en manipuleren in haar eign voordeel. En ze gelooft het zelf.
Dat vraag ik me dus ook af, ik kan me niet voorstellen dat Lieke die fout begaat ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef Gert het volgende:
Ik zie hier wat mensen er rekening mee houden dat Lieke haar erin houdt. Waarom zou ze dat doen in godsnaam??!
Nee ik dus ook niet. Ik gun haar een klote afscheid. Gewoon wat ze hadden moeten doen, haar er uit zetten vanwege te veel geweld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de buren is het een elegante oplossing, maar ik gun het haar niet. En ergens kan ik me ook niet voorstellen dat ze zich zo gemakkelijk bij een (vroegtijdig) besluit van de buren zou neerleggen.
Dan word je wel genaaid als je zo'n escort hebt die uiteindelijk zegt: Nee... niet doorduwenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou kunnen kloppen met haar sexdrive....![]()
Mijn god, heeft ze eens iemand aan de lijn...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:00 schreef mootie het volgende:
Dusty? En enthousiast dat ie is......
Hahahah, zullen we nu maar ophangen?
Stomme kut.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:00 schreef noekje het volgende:
Ze belt met Dusty!
Jeeeez, hij wil ophangen. Rogier is gepakt in Argentinië.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:00 schreef noekje het volgende:
Ze belt met Dusty!
Dat is dus blijkbaar heel normaal nieuws in de kringen van Amandaquote:
in z'n kont of met dope?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef Dark het volgende:
Rogier is gepakt in Argentinie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De jongen met wie ze iets had toen ze in de kooi kwam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef OudFruit het volgende:
Wie is Rogier???
Bwhahahahahahah aquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
De jongen met wie ze iets had toen ze in de kooi kwam.
Nee, wie is Dusty ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef OudFruit het volgende:
Wie is Rogier???
Als ze echt gaat neem ik dat maar op de koop toe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Meganog het volgende:
Ik ben benieuwd wat hij te versmokkelen had.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef ScofieldM het volgende:
Rogier zit vast in Argentinie tot over een jaar of 10![]()
![]()
De ex voor Rogier...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef Starlie het volgende:
Enne wie is Dusty???
Haha, dat was inderdaad het enige dat hij kwijt wilde. Leuk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Whahahah, dit was te grappig.
Amanda: hoe is het schatje?
Dusty: ehm..ja goed
Amanda: Okeeeeee dan!
Dusty: ik heb hier geen zin in die show
Amanda: dit is geen show
Dusty: heb je het gehoord van Rogier
Amanda: nee??
Dusty: hij is gepakt in Argentinië
Doei!
Ik had het kunnen weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
De ex voor Rogier...
Ik verbaas me iedere keer weer waarom ze Amanda in die Kooi hebben toegelaten, samen met de rest van die aso's.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
OMG... bellen met je een-na-laatste ex om te horen dat je laatste ex gepakt is in Argentinië....
Heerlijke vrienden heeft ze ook hè
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Nadia hier wel even om moet huilen![]()
De ex voor Rogierquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef Starlie het volgende:
Enne wie is Dusty???
Aahahahah ik wist het!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
Rogier is gepakt in Argentië.... Hij blijft daar een tijdje....... Dus toch crimineel......
Blijkbaar wilden ze dit niveau anders hadden ze Nadellie er ook niet daarna nog in gezet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas me iedere keer weer waarom ze Amanda in die Kooi hebben toegelaten, samen met de rest van die aso's.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn de gevangenissen in Argentinïe een beetje barbaars?![]()
Best wel, schijnt!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn de gevangenissen in Argentinïe een beetje barbaars?![]()
voor die gozer heb je geen Paintshop nodig hahahquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:06 schreef Vandaag... het volgende:
stream 3 bleef hangen op dit beeld![]()
[afbeelding]
Merci!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:04 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van) het eerste telefoongesprek van Amanda:
http://www.evilshare.com/158477b4-8cfb-102a-847b-00a0c993e9d6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |