Mij zou ze ook haten/verachten. Gewoon mooi zijn zoals je bent en er nog tevreden mee ook, dat bestaat niet in haar denken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut wat zou dat arme kind dan een bloedhekel hebben aan mij.... en aan het gros van de dames hier
Zodat ze wat oprecht ontroerde TV momentjes hebben van dat tuig....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ze er echt uit gestemd wordt is het absoluut in opdracht van de redactie want waarom zouden ze anders allemaal zo hebben gejankt
Misschien wordt ze er alsnog uitgezet zometeen en wordt Mitch de nieuwe miljonairquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Mitch zegt dat hij blijft slapen......
Mitch heeft opeens een beetje veel praatjes...vond de bescheiden-niet popiejopie-uitvoering een stuk leukerquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Nou stort je hart uit danquote:
Mitch geilt Natasja op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Als er eentje uitgestemd wordt hoeft er niemand voor in de plaatsquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Misschien wordt ze er alsnog uitgezet zometeen en wordt Mitch de nieuwe miljonair![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:41 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja en dan denk ik dat Huub toch echt een probleem met haar heeft.
Gun hem ook ff die 5 minuutjes of fame!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mitch heeft opeens een beetje veel praatjes...vond de bescheiden-niet popiejopie-uitvoering een stuk leuker![]()
Ach in het verleden mocht ze toch ook een tijdje naar huis, en i.p.v die tijd met haar kinderen door te brengen lag ze liever Wilgo te naaien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Tas wil al weer stappen, in plaats van naar haar kindjes. ASOTRUT !
Maar wel als ze er door achter wordt uitgezet als straf omdat ze nu liep te verkondigen dat ze het eens is met haar 'eruitstemming'...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als er eentje uitgestemd wordt hoeft er niemand voor in de plaats
Is dat een bedreiging?!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wacht maar eens tot ik mijn zelfbeheersing verlies!![]()
maar dan lijden wij ook langerquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty wil zo graag naar huis dat ik eigenlijk gewoon wil dat ze haar laten blijven... Lijden zal het kreng!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |