overgenomen..............quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Waar komt die haat van Nadia voor Lieke vandaan, zo buitenproportioneel...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, Fok met geluid.Linkje?
![]()
Dat gevoel heb ik dus ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:39 schreef Dark het volgende:
Natas is voorlopig nog niet thuis, eerst naar haar zus, daar is Yairo.
Natas zegt net tegen Huub - Je flikt het me niet, 2x (Natas erin houden)
Ik heb zelf zomaar het idee, dat Lieke degene is die Tas erin gaat houden.
Ze is een meeloopster, en ze is een beetje gek.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Het is altijd aan tafel, toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja en Nadia al op de bank.....
Wacht maar eens tot ik mijn zelfbeheersing verlies!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je dan even je zelfbeheersing verliest.![]()
Elke zoen van natasje onderga je onder dwang. Wie wil er nou vrijwillig een kus van die heks?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
Zo... Dennis heeft net zijn intiemste zoen van zijn verblijf in de villa van Natasia gehad....
Vrijwel onder dwang
Die komt echt uit Nadia zelf. Een pyschiatrisch onderzoek zou wellicht uitkomst bieden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Het kan onmogelijk bestaan dat een vrouw zich (seksueel) tevreden voelt zonder de schoonheidseisen die Nadia aan zichzelf stelt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Ze houdt krampachtig vast aan haar verhaallijn....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Ja en dan denk ik dat Huub toch echt een probleem met haar heeft.quote:
Jalouzie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Gut wat zou dat arme kind dan een bloedhekel hebben aan mij.... en aan het gros van de dames hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan onmogelijk bestaan dat een vrouw zich (seksueel) tevreden voelt zonder de schoonheidseisen die Nadia aan zichzelf stelt.
En de geur van Natas opsnuiven?!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Mitch zegt dat hij blijft slapen......
Het grappige zou zijn, dat ze eigenlijk NIET kwaad op Lieke kunnen zijn, zij houdt dan immers hun grote vriendin en surrogaat moeder in DGK.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |