Ja doei, ik geloof er geen yota van. Natasja gaat nergens heen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hah bekijk dit :
19:19 - Weer een Miljonair minder!
“Weet je wat ik ook zo k*t vind, ik wil je helemaal niet missen”, snikt Nadia. Samen met Amanda geven ze Natasia nogmaals een dikke knuffel. In de woonkamer zitten Jaap, Huub, Lieke en Dennis als ridders rond de tafel. Het plannetje lijkt te gaan lukken. Natasia gaat naar huis.
Aldus Tien.
E.B.I. in Vught?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Finland ? Ergens bij één van de meren ? Kamp Zeist ? Huis ten Bosch ?
![]()
Mee eens, ik geloof het pas als ze ECHT de poort uit is... !quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik geloof er geen yota van. Natasja gaat nergens heen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
Natasja wil vanavond al stappen. Dimitri, wil je niet liever bij je kindjes zijn.
ten voeten uit Natasia ......................supermamaquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Natasia:kinderen zijn bij mijn zuster. Wilgo is werken. Als je op me wacht gaan we vanavond stappen.
Tegen Mitch!
Nostalgist, dat ben ik niet gewend van je!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Tas wil al weer stappen, in plaats van naar haar kindjes. ASOTRUT !
Ze spoort nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Natasia:kinderen zijn bij mijn zuster. Wilgo is werken. Als je op me wacht gaan we vanavond stappen.
Tegen Mitch!
Ik zou heel veel willen zeggen maar beter doe ik dit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Tegen Mitch!
nee hoor is een keurige buurtquote:
Naast Willem, kunnen ze bijpraten over gezamenlijke kennissen.....quote:
Natasia wil graag naar huis met behoud van 10 ruggen, ze krijgt dus haar zin!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Natasia zo rustig...zo berustend..zo..zo...niet natasia-achtig..![]()
beter jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou heel veel willen zeggen maar beter doe ik dit.![]()
Ze wil de realiteit nog even opschuiven naar morgenvroeg..quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Tegen Mitch!
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef Brici het volgende:
streams blijven de hele tijd hangen hier
Bij jullie ook ?
Tien maanden van Natasja-frustratie komen er nu uit.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nostalgist, dat ben ik niet gewend van je!![]()
Kom op BQ, maak van je hart geen moordpleister... !quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou heel veel willen zeggen maar beter doe ik dit.![]()
Denkt ze...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ze wil de realiteit nog even opschuiven naar morgenvroeg..
Ja , lekker dan. Later ga je zeggen: Ik zat ernaast, ik heb het zelf gezien/gelezen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:32 schreef FSR het volgende:
[..]
Kom op BQ, maak van je hart geen moordpleister... !
Gooi het er maar uit...(we zullen allemaal ontkennen dat je het gezegt hebt...!)
Heel begrijpelijk dat je dan even je zelfbeheersing verliest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tien maanden van Natasja-frustratie komen er nu uit.....![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denkt ze...
Ze heeft geen flauw idee hoe hard de realiteit haar om de oren gaat slaan als ze gelijk gaat stappen![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hell has no fury than the scorn of the streamers.....
![]()
OMG dat meen je niet? En dat zonder streamlock?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:34 schreef noekje het volgende:
Huub: ik heb vandaag de binnenkant van Amanda gezien. Jezus!!
Mitch: maakt een wijds gebaar met z'n armen. Zo zeker?
Thanks.... Haat was een lief woordje vergeleken bij wat ik voelde.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je dan even je zelfbeheersing verliest.![]()
Neej hoor egg nie.... !quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja , lekker dan. Later ga je zeggen: Ik zat ernaast, ik heb het zelf gezien/gelezen.![]()
een beetje normaal mens zou lekker naar zijn eigen huisje willen.......maar natasia niet hoor die wil neuken met Mitchquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Jezus!
Tegen Mitch!
en Amanda stond ernaast.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet? En dat zonder streamlock?
In Zuid Oost deze keer toch ?quote:
Dan nog geloof ik het niet, Huub is ook 2 keer terug gekomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:30 schreef FSR het volgende:
[..]
Mee eens, ik geloof het pas als ze ECHT de poort uit is... !
Dat wil ik ook, Fok met geluid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo te horen speelt Natasia een dagvullende rol bij veel streamers?
Daar kun je vandaag moeilijk omheen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoelaat is het dan?
Edit: Welke idioot post er onder mijn account? Ik kijk dit programma niet eens
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef Brici het volgende:
streams blijven de hele tijd hangen hier
Bij jullie ook ?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |