Sowwy... zal beter opletten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die regel is allang afgeschaft![]()
Wel blijven opletten hè![]()
oooooww....BQ word dus door "achter" beschermt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef Dark het volgende:
[..]
BQ beschikt over onuitputtelijke resources CP's, net als Brian heeft ze heel veel ouwe sokken!![]()
Ik zou echt ontzettend teleurgesteld zijn als het niet zo wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Zouden we het écht gaan meemaken vandaag???
Link??quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Op goudenkooi staat dat ze eruit is
zal wel in de buurt van 21:00u worden......quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoelaat is het dan?
Hou er maar vast rekening mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zou echt ontzettend teleurgesteld zijn als het niet zo was
de link op tienquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Link??
Dennis denkt dat ze Natasia laten gaan...
* hoopvol kijktquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Zouden we het écht gaan meemaken vandaag???
opgeruimd staat netjes (en dat is Natas vast met me eens)quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Brici het volgende:
natasia is heel blij als ze naar huis gaat.
Ik ookweg ermee
Ja, vaag.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef burtbeej het volgende:
Mooie achtergrond hier op t forum
Ze zijn denk ik bezig de Ads te optimaliseren en daarmee ook de layout, trial and error dusquote:
Thnxquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
de link op tien
ze houden het open, hoor....
Wat is dat dat banner en reclame gedoe?quote:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
En WTF is er met m'n FOK! achtergrond???![]()
ja ...in ene was ie der......quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Betrek toch niet alles op jezelf. Zo Nadia!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
niet meerquote:
Heb het browserformaat maar ff aangepast aan de basisbreedte van FOK!... van die plaatjes word ik helemaal gestoord. Edit: en niet meer... gewoon weer fullscreenquote:
De vraag is ....waar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Tien maanden...... Lang hoor..... Die zal een tijdje nodig hebben om te acclimatiseren....
T'is allemaal weer bij het oude.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb het browserformaat maar ff aangepast aan de basisbreedte van FOK!... van die plaatjes word ik helemaal gestoord.
quote:
Natasia zeker... die heeft jaren en een volledige facelift nodig voor ze haar niet meer herkennenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Tien maanden...... Lang hoor..... Die zal een tijdje nodig hebben om te acclimatiseren....
Oeh.... Zelfs in haar laatste uren, randt ze nog iemand aan.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
Zo... Dennis heeft net zijn intiemste zoen van zijn verblijf in de villa van Natasia gehad....
Vrijwel onder dwang
Vind je? Rare Google ads.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
T'is allemaal weer bij het oude.....![]()
Amsterdam zuid oostquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Finland ? Ergens bij één van de meren ? Kamp Zeist ? Huis ten Bosch ?
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je? Rare Google ads.
http://www.vrouwenversieren.com/?gclid=CLqP1_XrxY0CFRWOEgod-UHMMA
Veeg me opquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia zeker... die heeft jaren en een volledige facelift nodig voor ze haar niet meer herkennen
Mitch: ik zag bij de buren allemaal beslagen ramen
Natasia: wat dan??
Mitch: ze waren allemaal aan t huilen
Mooi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hah bekijk dit :
19:19 - Weer een Miljonair minder!
“Weet je wat ik ook zo k*t vind, ik wil je helemaal niet missen”, snikt Nadia. Samen met Amanda geven ze Natasia nogmaals een dikke knuffel. In de woonkamer zitten Jaap, Huub, Lieke en Dennis als ridders rond de tafel. Het plannetje lijkt te gaan lukken. Natasia gaat naar huis.
Aldus Tien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |