18:39-Natasia's laatste uurtjes?
Natasia's laatste uurtjes?Natasia is inmiddels onlosmakelijk verbonden met De Gouden Kooi. Kamerleden, psychologen en eigenlijk het hele Nederlandse publiek; iedereen lijkt een mening te hebben over moeder Natasia. Maar de eigengereide Miljonair deed haar tanden op elkaar en bleef zitten waar zij zit. Bijna heeft zij haar eigen eindstreep gehaald. 26 augustus zit zij een jaar in de Kooi. Maar de Miljonars hebben een ander einde in gedachten… Huub, Jaap, Brian en Dennis hebben een bespreking over de heikele kwestie Natasia. “Geen vijandelijkheden nu, puur zakelijk blijven”, neemt Huub de leiding. De diva wil ontzettend graag naar huis en Huub is benauwd dat Natasia de eindstreep niet haalt en dat zij dus vers bloed in de Villa krijgen. “26 augustus haalt zij niet!”, zegt Huub, terwijl hij serieus de kamer rondkijkt. “Ja dat weet ik”, zegt Brian direct. “Laten wij deze dame eruit lopen of stemmen wij haar weg?”, vervolgt de Oldenzaler.
Ook Amanda voegt zich bij de heren in het kantoor. De deal lijkt rond; iedereen is bereid om Natasia weg te stemmen, alleen Nadia is nog een obstakel. “Daarin kunnen jij en Jaap misschien een rol spelen?”, zegt Dennis vragend tegen Amanda. Maar Amanda denkt dat zij de brunette wel over de streek kan trekken. “Oke, dan nemen we vanavond afscheid met pijn in ons hart”, zegt Huub overtuigd.
Amanda probeert zoals beloofd Nadia over de streep te trekken, om Natasia weg te stemmen.
“Ze spreekt uit dat ze sowieso weggaat!”, dringt Amanda aan. “Maar voelt het niet als verraad?”, vraagt Nadia onzeker. De 19-jarige blijft argumenten aandragen maar Nadia is niet overtuigd. “Ze zegt dat ze niet op deze manier de Gouden Kooi niet wil verlaten!”, kaatst Nadia terug. De dame in kwestie voegt zij bij Nadia en Amanda. Natasia zelf lijkt helemaal niet blij met haar onzekere verblijf. "Ik wil heel graag terug naar mijn kindjes! Maar ik wil ook niet weg bij jullie!", zegt de diva emotioneel. Amanda stort zich in de armen van de Surinaamse en begint hard te snikken. Wordt Natasia vanavond gered door haar vriendinnen of het is het spel toch over voor Nederlands bekendste Miljonair?
Bron: 10 / Talpa
When exist, things are inévitable