Dealquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verhoog tot 1500 en zeg dat ze wel gaat![]()
Let wel: dat is 10 hele uren bezoek![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:45 schreef Dark het volgende:
Brian heeft zo hard gehuild, dat hij zijn colbertje droog moet fohnen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... die pakt haar plaats in the spotlight en buit het ten volle uit...![]()
Ik voel het aan mijn water, die scheurbek gaat echt niet zonder afscheidsfeestje en waardig (lees wanneer zij wil) afscheid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Ik zet er 1000 Ceepees op dat ze niet weggaat. Correct me if I'm wrong.![]()
Ach kom, als dat al een 'bedreiging' was??quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:01 schreef Dark het volgende:
Brian kan niet geloven dat Jaap het in zijn hoofd heeft gehaald om Nadia te bedreigen.
Nee, Brian, jij stuurt je broer om bedreigingen te uiten en Natas bedreigd Jaap, door te zeggen dat ie vooral niet bij Huub in dezelfde auto moet gaan zitten.
Ja, ja, bedreigingen .........dat kennen jullie niet, zo zijn jullie niet.![]()
Dat gaat gezellig worden in huize BQ.quote:
Het was ook gewoon de waarheidquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, als dat al een 'bedreiging' was??
Het is gewoon drama van Nadia, niet meer, niet minder.
Jaap heeft alleen gezegd dat als ze tegen zou stemmen ze iedereen tegen zich zou krijgen.
Dat is geen dreigement, zo'n opmerking leg je gewoon met een "fuck you" naast je neer en dan ga je verder, je maakt er geen drama van![]()
Eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap heeft alleen gezegd dat als ze tegen zou stemmen ze iedereen tegen zich zou krijgen.
Dat is geen dreigement, zo'n opmerking leg je gewoon met een "fuck you" naast je neer en dan ga je verder, je maakt er geen drama van![]()
Dat is voor veel mensen een ernstige bedreiging, de waarheidquote:
Ik hoop het zo...... ! Dichterbij zijn we nog nooit geweest.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh spannend... dat wordt 20 hele uren![]()
Joh.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat ze nu niet met haat hoofd denkt.![]()
Ik heb dus ook een vreemd gevoel bij Lieke vandaagquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef Yollie het volgende:
Of zou het Lieke zijn die haar erin houdt, omdat ze haar de borg niet gunt....
Jij praat net zo als jullie voetballenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef Rotterdammert het volgende:
ik denk dat huub en brian in de toekomst wel in zouden kunnen gaan werken
1% minder bij "ze mag weg" en 1 % meer bij "ze gaat binnenkort zelf..."quote:Poll
Ontslagronde voor Natasia...
Ze mag weg! 67%
Wat is de Kooi zonder Natasia? 17%
Ze gaat zelf binnenkort... 16%
8856 stemmen
Dank je!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:56 schreef Dark het volgende:
Quote van Stijn Reijnders - artikel NRC 26 juli 2007
Bovendien, als je vindt dat de Gouden Kooi een grens overschrijdt, over wiens grens hebben we het dan?, vraagt hij zich af. „Het is een terugkerend gegeven in de Nederlandse tv-geschiedenis om hierover te klagen. In de jaren zestig hadden we het over de vertrossing, in de jaren negentig over de ‘endemollisering’, nu is Talpa de boosdoener. Alsof de hele maatschappij door zo’n omroep wordt aangetast.”
Hier het hele artikel:
http://www.nrc.nl/next/ar(...)%2C_ziek%2C_heerlijk
Is ze al dronken danquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat ze nu niet met haar hoofd denkt.![]()
Zie haar eens liggen op bed.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een vreemd gevoel bij Lieke vandaag![]()
Hoe kom je aan 1000 CP'squote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Ik zet er 1000 Ceepees op dat ze niet weggaat. Correct me if I'm wrong.![]()
Idd... so close...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik hoop het zo...... ! Dichterbij zijn we nog nooit geweest.....
Eindelijk dat asoschreeuwwijf uit de kooi.....![]()
Dat begrijp ik , maar is zij de vervangster van Flens als zij er niet is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
@beequeen:
Larissa is ook een medewerker van DGK
(Dat vroeg je even terug in deze COS en toevallig las ik je reactie)
Iedereen die DGK volgt weet toch inmiddels ook wel dat die Nadia zo labiel is als maar kan....dus dan neem je met zo'n boodschap wel risico.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef Yollie het volgende:
Of zou het Lieke zijn die haar erin houdt, omdat ze haar de borg niet gunt....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... so close...
Beetje jammer dat ze nu nog op Dennis z'n gevoel probeert te spelen![]()
Die regel is allang afgeschaftquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:09 schreef FSR het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 1000 CP's
Je weet toch dat je er maar 400 mag hebben....!!
Nou ??
![]()
BQ beschikt over onuitputtelijke resources CP's, net als Brian heeft ze heel veel ouwe sokken!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:09 schreef FSR het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 1000 CP's
Je weet toch dat je er maar 400 mag hebben....!!
Nou ??
![]()
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik , maar is zij de vervangster van Flens als zij er niet is?
Hoe weten jullie dit allemaal? Undercover DGK-REDACTIE leden?
Als het nivo van de Villa Vandaaglezers hetzelfde is als de stemmers, hebben ze dus niks in de gaten. Wat een farce.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
En de Poll op de Tien site geeft nog steeds vrijwel dezelfde scores..... als om 14.46 en 16.52 uur
[..]
1% minder bij "ze mag weg" en 1 % meer bij "ze gaat binnenkort zelf..."
En dat bij 2 maal zoveel stemmen als om 16.52 uur.
Sowwy... zal beter opletten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die regel is allang afgeschaft![]()
Wel blijven opletten hè![]()
oooooww....BQ word dus door "achter" beschermt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef Dark het volgende:
[..]
BQ beschikt over onuitputtelijke resources CP's, net als Brian heeft ze heel veel ouwe sokken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |