Waar was je gisteren... degenen die dat dachten waren in de minderheid hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty wil zo graag naar huis dat ik eigenlijk gewoon wil dat ze haar laten blijven... Lijden zal het kreng!!!

Misschien is het wel allemaal toneel, om zich groot te houden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty wil zo graag naar huis dat ik eigenlijk gewoon wil dat ze haar laten blijven... Lijden zal het kreng!!!

Leuke nieuwe verhaallijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Mitch deed best wel even gay net.
Huub en Mitch zouden best een leuk stel zijn samen.

Vanochtend brulde ze dat de buren haar niet laten gaan en dat ze onschendbaar is. Ik snap het dus niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het wel allemaal toneel, om zich groot te houden.

1300 euro per maandquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat loopt Nadia te pochen over haar woning in de PC Hooft

quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar was je gisteren... degenen die dat dachten waren in de minderheid hier![]()

Dat hoop ik ook al sinds ik het hoorde maar ik ben bang dat ze haar zo geliefde brief krijgt en zoals gewoonlijk geen sanctie. Ze weet volgens mij al iets want ze is mij iets te opgewekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Maar wel als ze er door achter wordt uitgezet als straf omdat ze nu liep te verkondigen dat ze het eens is met haar 'eruitstemming'...

Met of zonder sigaar?quote:

Daarom blijft hij ook slapen, dan komt hij daar mooi onderuit..quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef noekje het volgende:
Natasia wil echt vanavond stappen met Mitch.

Het is heel simpel, ze wil niet naar huis, ze wil niet zorgen voor haar kinderen, maar ze weet ook dat haar gedrag (zeker met de overname van RTL) niet echt bejubled wordt. Nasty wordt simpelweg getoneelhaakt, en probeert haar eer te redden door de suggestie op te wekken dat ze zelf graag naar huis zou willen gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanochtend brulde ze dat de buren haar niet laten gaan en dat ze onschendbaar is. Ik snap het dus niet.

Misschien heeft ze inmiddels van de buren gehoord dat ze besloten hebben om haar te laten gaan. En probeert ze het nu zo te draaien dat ze de bewoners als het ware toestemming geeft om haar weg te stemmen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanochtend brulde ze dat de buren haar niet laten gaan en dat ze onschendbaar is. Ik snap het dus niet.

Zou ik niet erg vinden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Misschien wordt ze er alsnog uitgezet zometeen en wordt Mitch de nieuwe miljonair![]()

quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Natasia vertrouwt het niet. Ze denkt dat Huub en Lieke iets van plan zijn.

Sterker nog, ze gaat er bijna van uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Natasia vertrouwt het niet. Ze denkt dat Huub en Lieke iets van plan zijn.

huh? vertel, hoeveel nu weer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Dark het volgende:
Brian tovert weer cp's uit een ouwe sok!

Klopt..... Ze weet dat ze heeft gefaald....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is heel simpel, ze wil niet naar huis, ze wil niet zorgen voor haar kinderen, maar ze weet ook dat haar gedrag (zeker met de overname van RTL) niet echt bejubled wordt. Nasty wordt simpelweg getoneelhaakt, en probeert haar eer te redden door de suggestie op te wekken dat ze zelf graag naar huis zou willen gaan.

Die enorme bel Baileys voorspelt nog veel meer gekrijsquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Meganog het volgende:
Natasia begint steeds harder te krijsen.

Voor de buren is het een elegante oplossing, maar ik gun het haar niet. En ergens kan ik me ook niet voorstellen dat ze zich zo gemakkelijk bij een (vroegtijdig) besluit van de buren zou neerleggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien heeft ze inmiddels van de buren gehoord dat ze besloten hebben om haar te laten gaan. En probeert ze het nu zo te draaien dat ze de bewoners als het ware toestemming geeft om haar weg te stemmen.

Nasty wil helemaal niet naar huis, hoe hard ze dat ook roept.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:

Vandaar de vermoedens dat ze iets anders is/was dan luchtbediende.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze mag al blij zijn als dat d'r netto maandsalaris is bij Douglas... ze is nota bene 22!!

Portiers krijgen bakken met zwart geldquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Nadia verwacht Natasja op bezoek te zien komen met haar nieuwe Gucci laarzen en Chanelblingbling.
Wat voor wereld leven die mensen, er komt hier een uitstekend salaris binnen, maar dat kunnen we ons echt niet veroorloven.

21:15 denk ik....quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:54 schreef Zora01 het volgende:
bufferen is begonnen loggen vast hoop mensen in... is de stemming om 2100??

quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
Mitch staat op de lijst voor een feest zaterdag.
Natasia: mag ik met je mee Mitchie Mitsie. Neem je meee?
Mitch: dan kan ik wel een bodyguard meenemen.
Waarom gaat ze niet lekker met haar ventjuh, haar vriendinnen of haar perfecte zusters stappen?

Ja mocht ze echt gaan dan zorgt ze er nu even voor dat dat gekrijs nog dagen te horen is in het hoofd van de rest van de bewoners... anders zouden ze haar natuurlijk te snel vergeten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Meganog het volgende:
Natasia begint steeds harder te krijsen.

over een uurtje of 3 zit ze weer in haar zwarte gatquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas weer bezopen (ze begint alweer overdreven te krijsen). Moet ze maar lekker doorzuipen zodat ze kotsend die hut uit wordt gedragen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |