Bwhahahahahahah aquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
De jongen met wie ze iets had toen ze in de kooi kwam.
Nee, wie is Dusty ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef OudFruit het volgende:
Wie is Rogier???
Als ze echt gaat neem ik dat maar op de koop toe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Meganog het volgende:
Natasia begint steeds harder te krijsen.
Ik ben benieuwd wat hij te versmokkelen had.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef ScofieldM het volgende:
Rogier zit vast in Argentinie tot over een jaar of 10![]()
![]()
De ex voor Rogier...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef Starlie het volgende:
Enne wie is Dusty???
Haha, dat was inderdaad het enige dat hij kwijt wilde. Leuk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Whahahah, dit was te grappig.
Amanda: hoe is het schatje?
Dusty: ehm..ja goed
Amanda: Okeeeeee dan!
Dusty: ik heb hier geen zin in die show
Amanda: dit is geen show
Dusty: heb je het gehoord van Rogier
Amanda: nee??
Dusty: hij is gepakt in Argentinië
Doei!
Ik had het kunnen weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
De ex voor Rogier...
Ik verbaas me iedere keer weer waarom ze Amanda in die Kooi hebben toegelaten, samen met de rest van die aso's.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
OMG... bellen met je een-na-laatste ex om te horen dat je laatste ex gepakt is in Argentinië....
Heerlijke vrienden heeft ze ook hè
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Nadia hier wel even om moet huilen![]()
De ex voor Rogierquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:03 schreef Starlie het volgende:
Enne wie is Dusty???
Aahahahah ik wist het!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
Rogier is gepakt in Argentië.... Hij blijft daar een tijdje....... Dus toch crimineel......
Blijkbaar wilden ze dit niveau anders hadden ze Nadellie er ook niet daarna nog in gezet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas me iedere keer weer waarom ze Amanda in die Kooi hebben toegelaten, samen met de rest van die aso's.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn de gevangenissen in Argentinïe een beetje barbaars?![]()
Best wel, schijnt!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn de gevangenissen in Argentinïe een beetje barbaars?![]()
voor die gozer heb je geen Paintshop nodig hahahquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:06 schreef Vandaag... het volgende:
stream 3 bleef hangen op dit beeld![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |