Jij denkt dat de ploegleiding hem niet heeft gevraagd over het waarom van die leugen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is pure borrelpraat, dat is iets anders dan feiten
Rasmussen ontkent leugenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Er is wel bewijs daarvoor. Rasmussen heeft het zelfs toegegeven dat hij loog. Wie denkt hier nu niet rationeel?
Vino ontkent ook dat hij gebruikt heeft, zegt dus niks.quote:
Een paar ritten in de Giro gewonnen, Milaan-Turijn, nog wat Italiaanse semi-klassiekers - misschien geen uitpuilende erelijst, maar hij heeft toch een verdienstelijke carrière gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft niet heel veel bij elkaar gereden volgens mij, nee.
ik kan er niets aan doen dat ik zijn leugens over zijn verblijfplaats ZEER verdacht vindt, inderdaad, WAAROM kon hij niet van in het begin zeggen tegen de rooij dat hij in italie zat, ik kan daar inderdaad maar één antwoord op geven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef Nyrem het volgende:
Nee.
Maar je mag wel je vraagtekens zetten.
Dat is niet wat jij doet bij Rasmussen.
Erquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef Venga het volgende:
[..]
Ik veroordeel hem toch ook niet in de zin dat hij doping zou hebben gebruikt.
Maar de leugens zijn voldoende aanleiding om hem te ontslaan en dus uit de Tour te halen.
Zolang Rasmussen niets loslaat over de maand juni, wat hij daarin precies heeft gedaan en uitgevoerd houd hij ook gewoon zijn 2 ritzeges. Want daarbij geldt idd: onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Dus als Rasmussen er geen uitlatingen over doet en er ook derden niet met harde bewijzen komen is hij 2-voudig etappewinnaar van de Tour van 2007
quote:"Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen", aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.
aanname, je kunt beter praten als je de feiten kent. Anders is het puur borrelpraat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij denkt dat de ploegleiding hem niet heeft gevraagd over het waarom van die leugen?Volgens mij heeft de ploegleiding zelfs verklaard dat Rasmussen de reden niet wilde geven.... waarom zou dat zijn denk je? Heeft niks met borrelpraat maar met logisch nadenken te maken
Maar Vino is betrapt, Rasmussen nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vino ontkent ook dat hij gebruikt heeft, zegt dus niks.
Ik geloof De Rooij eerder dan Rasmussen in dezen.
Hij is betrapt op een leugen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar Vino is betrapt, Rasmussen niet![]()
Ik vind het opvallend hoe revisionistisch je bezig bent. 100% zekerheid bestaat niet, want alleen derooij en rasmussen weten het (misschien nog meer rabo renners). Je lijkt de advocaat die betoogt "beyond reasonable doubt" en daarna zegt "waren we erbij?". Nee natuurlijk niet, we waren er geen van allen. Ik zeg "ik ga er van uit" omdat ik denk dat het goed zal worden uitgezocht. In een sport die onder vuur ligt moet je -net zoals bijv. een politieagent of burgemeester roomser moet zijn dan de rest van de burgers- "zuiver" zijn. Die 2 gemiste tests, dat mag, maar is niet slim en nu wijzen alle tekenen er op dat hij gewoon gelogen heeft. Laat ik het omdraaien: wanneer zou jij eigenlijk geloven dat hij gelogen heeft?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef De_Ananas het volgende:
Het is wel een welles/nietes want alleen Cassani zou hem hebben gezien mara hij ontkent het![]()
En dat ''ik ga er van uit'' is weer oordelen zonder feiten.
Ja wie moet ik dan geloven. Theo de Rooij of een pathologische leugenaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:22 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Rasmussen ontkent leugen
bron:
deense krant
en interview tv
Laat dit goed tot je door dringen of laat iemand het je voorlezen.![]()
Waar lees jij dat er bewijs is? Informatie is iets anders hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:23 schreef Burghardt het volgende:
De Rooij heeft wel al laten weten dat Rasmussen wel degelijk in Italie was, daar was bewijs voor en niet alleen in de vorm van Cassini.
[..]
En Rasmussen zegt van niet....quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:23 schreef Burghardt het volgende:
De Rooij heeft wel al laten weten dat Rasmussen wel degelijk in Italie was, daar was bewijs voor en niet alleen in de vorm van Cassini.
[..]
Als er bewijs is natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend hoe revisionistisch je bezig bent. 100% zekerheid bestaat niet, want alleen derooij en rasmussen weten het (misschien nog meer rabo renners). Je lijkt de advocaat die betoogt "beyond reasonable doubt" en daarna zegt "waren we erbij?". Nee natuurlijk niet, we waren er geen van allen. Ik zeg "ik ga er van uit" omdat ik denk dat het goed zal worden uitgezocht. In een sport die onder vuur ligt moet je -net zoals bijv. een politieagent of burgemeester roomser moet zijn dan de rest van de burgers- "zuiver" zijn. Die 2 gemiste tests, dat mag, maar is niet slim en nu wijzen alle tekenen er op dat hij gewoon gelogen heeft. Laat ik het omdraaien: wanneer zou jij eigenlijk geloven dat hij gelogen heeft?

"Het is een complot. De Franse pers zit er achter."quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef zjroentje het volgende:
En daarnaast, wat heeft De Rooij hiermee te winnen, door de Tourwinnaar eruit te knikkeren.
http://www.nu.nl/news/1170529/751/Rasmussen_zat_in_Itali%EB.htmlquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar lees jij dat er bewijs is? Informatie is iets anders hoor.
quote:Rasmussen zat in Italië
Uitgegeven: 26 juli 2007 00:39
Laatst gewijzigd: 26 juli 2007 00:52
PAU - Michael Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijf in Mexico. De Deen had bij de ploeg en de UCI in de aanloop naar de Tour de France aangegeven dat hij daar op training was.
ANP
Rabobank ontslaat Rasmussen
Hij verbleef echter op dat moment in Italië. Daar is hij herkend door oud-renner Davide Cassani, die dat woensdag op de Deense televisie verklaarde.
Druppel
"Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen", aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.
Rasmussen verblijft inmiddels niet meer in het Rabo-hotel. "Hij zit in een ander hotel", aldus de woordvoerder.
Emotioneel
De Rooij confronteerde Rasmussen direct na de finish met het nieuws over de plaats van de training. "Rasmussen heeft direct bekend", aldus woordvoerder Bergsma.
"Vervolgens zijn Rasmussen en De Rooy naar het hotel gegaan. De renners wilden Rasmussen allemaal feliciteren. Rasmussen heeft toen alles eerlijk verteld. De renners werden vervolgens heel emotioneel."
Ploegleider De Rooij ontbrak tijdens de persconferentie. "Theo was veel te emotioneel. Die kon hier niet bij zijn", aldus woordvoerder Bergsma. "De renners maken waarschijnlijk donderdag bekend of ze nog van start gaan."
Mag ie deelnemen in de nieuw op te richten bond (van de tour)?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef zjroentje het volgende:
En daarnaast, wat heeft De Rooij hiermee te winnen, door de Tourwinnaar eruit te knikkeren.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bron? Een Italiaan die hem heeft gezien?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef zjroentje het volgende:
En daarnaast, wat heeft De Rooij hiermee te winnen, door de Tourwinnaar eruit te knikkeren?
De Rooij vind ik dus stukken betrouwbaarder dan Rasmussen momenteel ....
Hij is herkend ja, door 1 kerel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:26 schreef Burghardt het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/1170529/751/Rasmussen_zat_in_Itali%EB.html
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef Nyrem het volgende:
En Rasmussen zegt van niet....
Het is dus aan De Rooy om te bewijzen dat hij niet in Mexico was.
Want je bent in Europa (althans soms vraag ik met dat af), onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Bewijslast ligt bij de Rooy.
Een gerucht is geen bewijs. Iemand die iets zegt is geen bewijs.
De Tour winnen lijkt mij juist wel goed voor je produkt hoor ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Mag ie deelnemen in de nieuw op te richten bond (van de tour)?
De rooij heeft overigens niks te willen of te winnen. Het gaat om het management van Rabobank. Die wil naar buiten toe zijn product verkopen. Als iemand daar misschien niet goed in past, dan kan men eisen hem te dumpen.
"Meneer, we vonden een bebloed mes naast het hoofd van uw vrouw. U heeft gezegd datt u haar haatte. Uw vingerafdrukken zitten erop. Enz enz."De bewijzen zijn overweldigend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef Nyrem het volgende:
Ik zou maar geen advocaat worden als ik jou was.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:26 schreef Burghardt het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/1170529/751/Rasmussen_zat_in_Itali%EB.html
[..]
Dan moet hij maar even zijn paspoort laten zien met de entry- en exit data mbt zijn verblijf in Mexicoquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef LENUS het volgende:
Dat is pure borrelpraat, dat is iets anders dan feiten
Niet als die besmet is door valse beschuldigingen. Dat kleeft..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Tour winnen lijkt mij juist wel goed voor je produkt hoor ...
Hij heeft het zelf bekend, lijkt me sterk dat de Rooij of een woordvoerder maar wat onzin verkopen om hun man in het geel uit de koers te kunnen halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is herkend ja, door 1 kerel.
Heb jij ooit iemand de bak in zien zijn gegaan omdat iemand hem herkende?
Tja, als je niks beter weet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Tup het volgende:
[..]
"Meneer, we vonden een bebloed mes naast het hoofd van uw vrouw. U heeft gezegd datt u haar haatte. Uw vingerafdrukken zitten erop. Enz enz."De bewijzen zijn overweldigend.
"Maar...heeft u het dan gezien?"
"Nee."
"Goed dan moet u me onschuldig verklaren."
Nog een revisionist in de dop.
''Meneer, u hebt hem zien inbreken?''quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Tup het volgende:
[..]
"Meneer, we vonden een bebloed mes naast het hoofd van uw vrouw. U heeft gezegd datt u haar haatte. Uw vingerafdrukken zitten erop. Enz enz."De bewijzen zijn overweldigend.
"Nee."
Het hele wielrennen is besmet en kleeft van de (valse) beschuldigingen. Daarnaast heeft het volk (behalve natuurlijk de Fransenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:29 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Niet als die besmet is door valse beschuldigingen. Dat kleeft..
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Pek het volgende:
Moet toch makkelijk te achterhalen zijn, hij heeft gevlogen en ook vast wel ergens gepind![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Meneer, u hebt hem zien inbreken?''
''Ja''
''Dan veroordeel ik bij deze de verdachte''
Ik zag gisteren een eenhoorn en osama bin laden samen trainen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:31 schreef petitlapin2 het volgende:
owww... buiten de twijfel over het feit of hij in italie aan de verboden middeltjes heeft gezeten, wordt hier eigenlijk ook al getwijfeld aan het feit of hij eigenlijk in italie zat![]()
het moet niet zotter worden![]()
Dat is knap vervelend ja, zeker in de huidige maatschappij waar generaliseren/demoniseren (mooi woord hèquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Nyrem het volgende:
[..]
ja hoor...![]()
Pek en veren, daar zit je op te wachten he?
Ik mag hopen dat iemand (bv een man of vrouw) jouw gewoon eens vals van aanranding beschuldigd
Eens kijken hoe lollig dat dan nog is.
Jij probeert hier de link naar verboden middeltjes te leggen. Volgens mij ben je gewoon heel dom of verkoop je maar wat onzin over iets waar je geen zak verstand van hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:31 schreef petitlapin2 het volgende:
owww... buiten de twijfel over het feit of hij in italie aan de verboden middeltjes heeft gezeten, wordt hier eigenlijk ook al getwijfeld aan het feit of hij eigenlijk in italie zat![]()
het moet niet zotter worden![]()
En negatieve publiciteit niet. Bedrijven hebben een hekel aan negatieve publiciteit, een goede naam is zo verspeeld en het kost miljoenen om dat weer recht te krijgen, als dat al lukt. Door één affaire kan 10 jaar sponsoring door de plee getrokken worden, dat risico/onzekerheid wil je niet lopen als bedrijf. Ik weet vrijwel zeker dat het dagelijks bestuur van de Rabobank invloed heeft gehad op deze beslissing, ik vind het vanuit bedrijfseconomisch opzicht verstandig belangen van een miljardenbedrijf boven die van één renner te laten gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef zjroentje het volgende:
De Tour winnen lijkt mij juist wel goed voor je produkt hoor ...
En in een kwaliteitskrant (daar reken ik de Telegraaf niet toe) ontkent die.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:30 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf bekend, lijkt me sterk dat de Rooij of een woordvoerder maar wat onzin verkopen om hun man in het geel uit de koers te kunnen halen.
Preciesquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je die feiten voorafgaand aan je beslissing al boven tafel moet hebben. Niet nu beslissen en daarna het bewijs bij elkaar zoeken.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En in een kwaliteitskrant (daar reken ik de Telegraaf niet toe) ontkent die.
Ja, als dit ook al niet meer klopt wordt het wel heel gecompliceerd.quote:Vorige week werd bekend dat de Deen voor de Tour twee waarschuwingen had gekregen van de UCI, waarna de wielerwereld en de media over Rasmussen heen vielen. De Deen was volgens velen niet meer geloofwaardig. Rasmussen had de wielerunie te laat geïnformeerd over zijn verblijfplaats, waardoor hij tot tweemaal toe niet kon worden gecontroleerd op doping.
De Telegraaf zegt dat hij toegeeft gelogen te hebben, de meeste media (waaronder een Deense kwaliteitskrant) schrijven dat hij ontkent.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:40 schreef Burghardt het volgende:
[..]
[..]
Ja, als dit ook al niet meer klopt wordt het wel heel gecompliceerd.
Was een citaat van trouw.nl. De Telegraaf mijd ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Telegraaf zegt dat hij toegeeft gelogen te hebben, de meeste media (waaronder een Deense kwaliteitskrant) schrijven dat hij ontkent.
Treurig voorbeeld, er zijn namelijk geen bewijzen tegen Rasmussen. Maar van ene intelligentie en rationeel nadenken heb ik jou toch al niet kunnen betrappen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Tup het volgende:
[..]
"Nee."
Dat roep ik ook al de hele tijd... er zijn echt wel sterkere bewijzen waar wij het bestaan nog niet van wetenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Rabo heeft de beslissing echt niet alleen maar genomen doordat Cassani beweert hem gezien te hebben. Er is heus wel meer aan de hand dan wij weten. Ik kan mij ook niet voorstellen dat Rabo onder de druk van de tour Rasmussen eruit heeft geknikkert. Niet nu nog.
Dat is Cassani (het bewijs van De Rooij).quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef Eduard37 het volgende:
De Rooij zegt in zijn toelichting dat hij bewijzen heeft dat hij in Italie is geweest. Dat maar eerst even afwachten want aan de hand van die bewijzen kunnen we verder uitzoeken of die bewijzen kloppen. Neem aan dat Rasmussen bewijzen heeft dat hij in mexico was op 13 juni. Indien we die bewijzen niet zien kunnen we speculeren wat we willen maar totdan is er niets duidelijk. Wachten dus.
Als blijkt dat hij toch in Mexico was, waar hij zei dat hij was... en hij heeft enkel 2x een out of comeptition controle gemist.. oei oei... maar dan nog, is het wel een beetje zn eigen schuld. Hij had de schijn dan al tegen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef Eduard37 het volgende:
De Rooij zegt in zijn toelichting dat hij bewijzen heeft dat hij in Italie is geweest. Dat maar eerst even afwachten want aan de hand van die bewijzen kunnen we verder uitzoeken of die bewijzen kloppen. Neem aan dat Rasmussen bewijzen heeft dat hij in mexico was op 13 juni. Indien we die bewijzen niet zien kunnen we speculeren wat we willen maar totdan is er niets duidelijk. Wachten dus.
Ik verbaas me ook over een hoop mensen hier.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Rabo heeft de beslissing echt niet alleen maar genomen doordat Cassani beweert hem gezien te hebben. Er is heus wel meer aan de hand dan wij weten. Ik kan mij ook niet voorstellen dat Rabo onder de druk van de tour Rasmussen eruit heeft geknikkert. Niet nu nog.
Tuurlijk niet man, doe niet zo naief. De Rooij is niet zo gek dat die alleen Cassani op zijn woord geloofd en dan iemand maar even gaat ontslaan. Hij heeft harde bewijzen. Bewijzen op papier. Echter hij heeft die nog niet naar buiten gebracht. Na de tour zal alles helder worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is Cassani (het bewijs van De Rooij).
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:59 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, doe niet zo naief. De Rooij is niet zo gek dat die alleen Cassani op zijn woord geloofd en dan iemand maar even gaat ontslaan. Hij heeft harde bewijzen. Bewijzen op papier. Echter hij heeft die nog niet naar buiten gebracht. Na de tour zal alles helder worden.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook over een hoop mensen hier.
Wat heeft De Rooij in godsnaam te winnen door Rasmussen uit de Tour de zetten? Een wit voetje halen? Bij wie in godsnaam? En dan komen er geruchten over een eventuele competitie waaraan de Rabo nou zou mogen meedoen. Dat wordt dan wel als argument aangevoerd maar het verhaal van Cassani is onbetrouwbaar. Daarnaast heeft de Rabobank ploeg zich na het bekend worden van de waarschuwingen zich achter Rasmussen geschaard en hem verdedigd. Persconferentie ingelast en zelfs een advocaat ingevlogen om hem te verdedigen.
Ook het verhaal dat het misschien vanuit de top van de bank zelf zou komen geloof ik niet. Ik zou niet zien wat er schadelijk voor de bank zelf zou zijn, bijvoorbeeld qua besmet zijn van de overwinning. Thomas Dekker bijvoorbeeld heeft ook 2 jaar samengewerkt met Ceccini, waartegen ook dopingverdekingen zijn. Dan had de bank toch ook allang ingegrepen.
En daarnaast, zoals al eerder gezegd, vind ik momenteel De Rooij een stuk betrouwbaarder dan Rasmussen. Cassani zegt dat hij hem in de Dolomieten heeft gezien, De Rooij verklaart dat Rasmussen dit aan hem heeft bevestigd. Maar Rasmussen ontkent dit nu. Ik zou ook niet inzien wat Cassani moet winnen bij een leugen. Wilde hij zijn 5 minutes of fame dan was dit verhaal wel via de media uitgekomen, en was hij niet naar de Rabobank gestapt.
Dat was wel het begin, hij zal idd vast meer bewijzen hebben. Al denk ik aan de andere kant dat De Rooij onder grote druk van de ASO/UCI Rasmussen uit de Tour heeft moeten zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:59 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, doe niet zo naief. De Rooij is niet zo gek dat die alleen Cassani op zijn woord geloofd en dan iemand maar even gaat ontslaan. Hij heeft harde bewijzen. Bewijzen op papier. Echter hij heeft die nog niet naar buiten gebracht. Na de tour zal alles helder worden.
Dat is hij wel, hij kon de druk niet meer aan.Een angstige directie van de Rabobank zagen het imago van de boerenleenbank in gevaar komen en hebben waarschijnlijk gedreigt te stoppen met sponsoren wanneer Rasmussen niet uit de tour gehaald zou worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:59 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Rasmussen ontkent. Lees dat artikel van trouw eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als Cassani dit beweert en Rasmussen geeft dit toe aan De Rooij dan is er echt niet meer bewijs nodig.
Ik ben al zo'n 5 jaar werkzaam in de marketingbranche en ik kan je vertellen dat de directie bij dit soort excessen in hun broek schijt. Rasmussen hebben ze uit voorzorg afgeschoten uit angst voor verdere reprucussies.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook het verhaal dat het misschien vanuit de top van de bank zelf zou komen geloof ik niet. Ik zou niet zien wat er schadelijk voor de bank zelf zou zijn, bijvoorbeeld qua besmet zijn van de overwinning. Thomas Dekker bijvoorbeeld heeft ook 2 jaar samengewerkt met Ceccini, waartegen ook dopingverdekingen zijn. Dan had de bank toch ook allang ingegrepen.
Ja, en De Rooij zegt dat het wel waar is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:05 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Rasmussen ontkent. Lees dat artikel van trouw eens.
Dan hadden ze dat na de Alpen etappes wel gedaan, want toen was er veel meer negatieve exposure dan na de persconferentie op de rustdag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n 5 jaar werkzaam in de marketingbranche en ik kan je vertellen dat de directie bij dit soort excessen in hun broek schijt. Rasmussen hebben ze uit voorzorg afgeschoten uit angst voor verdere reprucussies.
Ben niet overtuigd. Geen reden om de gele trui drager die al voor zoveel naamsbekendheid heeft gezorgt alsnog uit de tour te halen. Het verhaal ging al te ronde en er waren geen bewijzen zodat die gewoon kon blijven. Er moeten dus wel ernstige zaken boven tafel zijn gekomen waardoor De rooij deze actie moest nemen. Heeft niks met de sponsoring te maken want dan was Rasmussen al veel eerder ontslagen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is hij wel, hij kon de druk niet meer aan.Een angstige directie van de Rabobank zagen het imago van de boerenleenbank in gevaar komen en hebben waarschijnlijk gedreigt te stoppen met sponsoren wanneer Rasmussen niet uit de tour gehaald zou worden.
Als hij een beetje ruggengraad had, dan had hij Rasmussen gesteund tot aan de poorten van de hel.
Jij gaat op je gevoel af. Het gaat om feiten. Zolang het niet helder is wie er nu de waarheid spreekt mag je geen partij kiezen. Als je dat wel doet spreek kun je deze discussie nooit objectief blijven voeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, en De Rooij zegt dat het wel waar is.
Ik geloof Rasmussen momenteel niet hoor.
Ik vind dat ik toch wel redelijk objectief blijf hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Jij gaat op je gevoel af. Het gaat om feiten. Zolang het niet helder is wie er nu de waarheid spreekt mag je geen partij kiezen. Als je dat wel doet spreek kun je deze discussie nooit objectief blijven voeren.
Geloofwaardigheid kwijt om een vergissing/leugentjequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er onderling vertrouwen moet zijn. As ploegleider moet je je renners kunnen vertrouwen in hun doen en laten. Als je wordt geconfronteerd met zo'n keiharde leugen die eventueel wel eens het einde van je ploeg kan betekenen kun je niet anders. Rabobank was in één klap alle geloofwaardigheid kwijt geweest als ze dit hadden verzwegen en het was later uitgelekt.
En waarom maken ze die niet bekend? Ze willen toch meer openheid in het wielrennen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al de hele tijd... er zijn echt wel sterkere bewijzen waar wij het bestaan nog niet van weten
dat zal wel juridische redenen hebben vermoed ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En waarom maken ze die niet bekend? Ze willen toch meer openheid in het wielrennen?
Na de alpen was hij allerminst zeker van de tourwinst. Dat was gisteren wel anders, dus hebben ze de noodrem in stelling gebracht. Rasmussen "mocht" de tour niet winnen en er zijn een aantal stakeholders die verder denken dan de tour zelf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat na de Alpen etappes wel gedaan, want toen was er veel meer negatieve exposure dan na de persconferentie op de rustdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |