abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:19:56 #76
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51862627
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:18 schreef LENUS het volgende:

[..]

Voorlopig ben JIJ degene die zich daar mee bezig houdt. Er is geen bewijs (voor de duizendste keer).
Er is wel bewijs daarvoor. Rasmussen heeft het zelfs toegegeven dat hij loog. Wie denkt hier nu niet rationeel?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51862634
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:18 schreef Tup het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat Rasmussen gelogen heeft over Mexico/Italië. Het is niet alleen welles/nietes derooij vs. rasmussen. Ook cassani en boogerd bevestigen het m.i. meer dan ze het ontkrachten.
Het is wel een welles/nietes want alleen Cassani zou hem hebben gezien mara hij ontkent het

En dat ''ik ga er van uit'' is weer oordelen zonder feiten.
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:21:08 #78
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_51862670
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:18 schreef Tup het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat Rasmussen gelogen heeft over Mexico/Italië.
Want? Omdat iemand zegt hem gezien en gesproken te hebben?
Rasmussen zegt dat dit onzin is.

Ik zou maar geen advocaat worden als ik jou was.
quote:
boogerd bevestigen het m.i. meer dan ze het ontkrachten.
Boogerd zegt idd positieve dingen over Rasmussen.
pi_51862673
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Er is wel bewijs daarvoor. Rasmussen heeft het zelfs toegegeven dat hij loog. Wie denkt hier nu niet rationeel?
Hij ontkent het toch?

Was jij bij het gesprek van de Rooij en Rasmussen? En wat voor bewijs is er dan? Een video?
pi_51862703
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:11 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

KOM LATEN WE HEM VEROORDELEN TERWIJL ER GEEN BEWIJS IS
Ik veroordeel hem toch ook niet in de zin dat hij doping zou hebben gebruikt.
Maar de leugens zijn voldoende aanleiding om hem te ontslaan en dus uit de Tour te halen.
Zolang Rasmussen niets loslaat over de maand juni, wat hij daarin precies heeft gedaan en uitgevoerd houd hij ook gewoon zijn 2 ritzeges. Want daarbij geldt idd: onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Dus als Rasmussen er geen uitlatingen over doet en er ook derden niet met harde bewijzen komen is hij 2-voudig etappewinnaar van de Tour van 2007
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:22:17 #81
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51862721
Rasmussen

Gaf kleur aan de mooiste Tour in jaren, maar de Rooij wilt overal een wit voetje halen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51862735
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef LENUS het volgende:

[..]

Dat is pure borrelpraat, dat is iets anders dan feiten
Jij denkt dat de ploegleiding hem niet heeft gevraagd over het waarom van die leugen? Volgens mij heeft de ploegleiding zelfs verklaard dat Rasmussen de reden niet wilde geven.... waarom zou dat zijn denk je? Heeft niks met borrelpraat maar met logisch nadenken te maken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:22:42 #83
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_51862736
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Rasmussen ontkent leugen

bron:
deense krant

en interview tv

Laat dit goed tot je door dringen of laat iemand het je voorlezen.
pi_51862746
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij ontkent het toch?
Vino ontkent ook dat hij gebruikt heeft, zegt dus niks.

Ik geloof De Rooij eerder dan Rasmussen in dezen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:23:09 #85
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51862749
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hij heeft niet heel veel bij elkaar gereden volgens mij, nee.
Een paar ritten in de Giro gewonnen, Milaan-Turijn, nog wat Italiaanse semi-klassiekers - misschien geen uitpuilende erelijst, maar hij heeft toch een verdienstelijke carrière gehad.
pi_51862750
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef Nyrem het volgende:

Nee.

Maar je mag wel je vraagtekens zetten.

Dat is niet wat jij doet bij Rasmussen.
ik kan er niets aan doen dat ik zijn leugens over zijn verblijfplaats ZEER verdacht vindt, inderdaad, WAAROM kon hij niet van in het begin zeggen tegen de rooij dat hij in italie zat, ik kan daar inderdaad maar één antwoord op geven.

maar ik geef grif toe, ik kan er volledig naast zitten , het zou me echter verbazen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51862754
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef Venga het volgende:

[..]

Ik veroordeel hem toch ook niet in de zin dat hij doping zou hebben gebruikt.
Maar de leugens zijn voldoende aanleiding om hem te ontslaan en dus uit de Tour te halen.
Zolang Rasmussen niets loslaat over de maand juni, wat hij daarin precies heeft gedaan en uitgevoerd houd hij ook gewoon zijn 2 ritzeges. Want daarbij geldt idd: onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Dus als Rasmussen er geen uitlatingen over doet en er ook derden niet met harde bewijzen komen is hij 2-voudig etappewinnaar van de Tour van 2007
Er

is

daar

geen

bewijs

voor

donderdag 26 juli 2007 @ 19:23:35 #88
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51862765
De Rooij heeft wel al laten weten dat Rasmussen wel degelijk in Italie was, daar was bewijs voor en niet alleen in de vorm van Cassini.
quote:
"Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen", aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.
Yeasayer - Wait for the Summer
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:24:04 #89
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_51862780
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij denkt dat de ploegleiding hem niet heeft gevraagd over het waarom van die leugen? Volgens mij heeft de ploegleiding zelfs verklaard dat Rasmussen de reden niet wilde geven.... waarom zou dat zijn denk je? Heeft niks met borrelpraat maar met logisch nadenken te maken
aanname, je kunt beter praten als je de feiten kent. Anders is het puur borrelpraat.

breukink wist er ten eerste helemaal niets vanaf (het besluit)
de rijders zijn het oneens met de beslissing.
pi_51862781
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Vino ontkent ook dat hij gebruikt heeft, zegt dus niks.

Ik geloof De Rooij eerder dan Rasmussen in dezen.
Maar Vino is betrapt, Rasmussen niet
pi_51862801
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Maar Vino is betrapt, Rasmussen niet
Hij is betrapt op een leugen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:24:41 #92
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51862809
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef De_Ananas het volgende:
Het is wel een welles/nietes want alleen Cassani zou hem hebben gezien mara hij ontkent het
En dat ''ik ga er van uit'' is weer oordelen zonder feiten.
Ik vind het opvallend hoe revisionistisch je bezig bent. 100% zekerheid bestaat niet, want alleen derooij en rasmussen weten het (misschien nog meer rabo renners). Je lijkt de advocaat die betoogt "beyond reasonable doubt" en daarna zegt "waren we erbij?". Nee natuurlijk niet, we waren er geen van allen. Ik zeg "ik ga er van uit" omdat ik denk dat het goed zal worden uitgezocht. In een sport die onder vuur ligt moet je -net zoals bijv. een politieagent of burgemeester roomser moet zijn dan de rest van de burgers- "zuiver" zijn. Die 2 gemiste tests, dat mag, maar is niet slim en nu wijzen alle tekenen er op dat hij gewoon gelogen heeft. Laat ik het omdraaien: wanneer zou jij eigenlijk geloven dat hij gelogen heeft?
Wasserwunderland
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:24:54 #93
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51862818
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:22 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Rasmussen ontkent leugen

bron:
deense krant

en interview tv

Laat dit goed tot je door dringen of laat iemand het je voorlezen.
Ja wie moet ik dan geloven. Theo de Rooij of een pathologische leugenaar , die in Italië is gesignaleerd, terwijl hij dacht in Mexico te zijn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51862828
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:23 schreef Burghardt het volgende:
De Rooij heeft wel al laten weten dat Rasmussen wel degelijk in Italie was, daar was bewijs voor en niet alleen in de vorm van Cassini.
[..]
Waar lees jij dat er bewijs is? Informatie is iets anders hoor.
pi_51862835
En daarnaast, wat heeft De Rooij hiermee te winnen, door de Tourwinnaar eruit te knikkeren?

De Rooij vind ik dus stukken betrouwbaarder dan Rasmussen momenteel ....
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:25:51 #96
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_51862847
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:23 schreef Burghardt het volgende:
[..]
En Rasmussen zegt van niet....

Het is dus aan De Rooy om te bewijzen dat hij niet in Mexico was.

Want je bent in Europa (althans soms vraag ik met dat af), onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Bewijslast ligt bij de Rooy.

Een gerucht is geen bewijs. Iemand die iets zegt is geen bewijs.
pi_51862857
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef Tup het volgende:

[..]

Ik vind het opvallend hoe revisionistisch je bezig bent. 100% zekerheid bestaat niet, want alleen derooij en rasmussen weten het (misschien nog meer rabo renners). Je lijkt de advocaat die betoogt "beyond reasonable doubt" en daarna zegt "waren we erbij?". Nee natuurlijk niet, we waren er geen van allen. Ik zeg "ik ga er van uit" omdat ik denk dat het goed zal worden uitgezocht. In een sport die onder vuur ligt moet je -net zoals bijv. een politieagent of burgemeester roomser moet zijn dan de rest van de burgers- "zuiver" zijn. Die 2 gemiste tests, dat mag, maar is niet slim en nu wijzen alle tekenen er op dat hij gewoon gelogen heeft. Laat ik het omdraaien: wanneer zou jij eigenlijk geloven dat hij gelogen heeft?
Als er bewijs is natuurlijk

En nu kan ie gelogen hebben of niet, het is niet bewezen
pi_51862869
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij is betrapt op een leugen.
Bron? Een Italiaan die hem heeft gezien?
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:26:48 #99
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51862875
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef zjroentje het volgende:
En daarnaast, wat heeft De Rooij hiermee te winnen, door de Tourwinnaar eruit te knikkeren.
"Het is een complot. De Franse pers zit er achter."

Het wordt tijd dat dit topic naar TRU wordt verhuisd.
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:26:52 #100
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51862878
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waar lees jij dat er bewijs is? Informatie is iets anders hoor.
http://www.nu.nl/news/1170529/751/Rasmussen_zat_in_Itali%EB.html
quote:
Rasmussen zat in Italië
Uitgegeven: 26 juli 2007 00:39
Laatst gewijzigd: 26 juli 2007 00:52

PAU - Michael Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijf in Mexico. De Deen had bij de ploeg en de UCI in de aanloop naar de Tour de France aangegeven dat hij daar op training was.

ANP
Rabobank ontslaat Rasmussen

Hij verbleef echter op dat moment in Italië. Daar is hij herkend door oud-renner Davide Cassani, die dat woensdag op de Deense televisie verklaarde.

Druppel

"Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen", aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.

Rasmussen verblijft inmiddels niet meer in het Rabo-hotel. "Hij zit in een ander hotel", aldus de woordvoerder.

Emotioneel

De Rooij confronteerde Rasmussen direct na de finish met het nieuws over de plaats van de training. "Rasmussen heeft direct bekend", aldus woordvoerder Bergsma.

"Vervolgens zijn Rasmussen en De Rooy naar het hotel gegaan. De renners wilden Rasmussen allemaal feliciteren. Rasmussen heeft toen alles eerlijk verteld. De renners werden vervolgens heel emotioneel."

Ploegleider De Rooij ontbrak tijdens de persconferentie. "Theo was veel te emotioneel. Die kon hier niet bij zijn", aldus woordvoerder Bergsma. "De renners maken waarschijnlijk donderdag bekend of ze nog van start gaan."
Yeasayer - Wait for the Summer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')