Ja, en de ene helft geen eens een rekening bij de Rabobank, en de andere helft is te lui om het opzeg formulier op de bus te doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:18 schreef waslap het volgende:
Ik moest vanmiddag wel lachen toen veel ouwe lui op gingen bellen naar een discussieprogramma op de radio omtrent de Rasmussen-affaire met het commentaar: 'Ik heb m'n rekening bij de Rabobank meteen opgezegd!'![]()
Als ie niks te verliezen heeft kan ie net zo goed toegevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei nou toch uit, de druk kan wel groot zijn maar als er niks te verbergen valt was Rasmussen gewoon in het geel aangekomen in Parijs hoor... Rasmussen is degene die vieze spelletjes heeft gespeeld, dat is helaas voor hem uitgekomen en de ploeg kon dan ook niet anders dan hem ontslaan... en dat ie zelf ontkent is toch logisch: hij heeft niks meer te verliezen nu... laatste strohalm om eventueel nog een carriere te hebben.
Dat hoor je mij ook niet ontkennen, feit is wel dat Rasmussen keihard heeft gelogen over zijn verblijfplaats, dat doet ie niet voor niks. Die heeft daar echt niet alleen maar van de Italiaanse keuken geroefd want dan had ie er niet over hoeven liegen . Dan moet je ook een vent zijn en zeggen: "sorry jongens, ik heb inderdaad vals proberen te spelen maar jullie hebben me door"quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De Franse pers, enkele renners en de Franse ploegleiders hebben net zo goed vieze spelletjes gespeeld hoor.Zij zijn net zulk tuig van de bovenste plank als Rasmussen.
tuurlijk niet, dan heeft ie zeker niks meer, nu hoopt ie er nog met een welles-nietes spelletje mee weg te komenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ie niks te verliezen heeft kan ie net zo goed toegeven![]()
Denk je dat ie nog gaat rijden dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dan heeft ie zeker niks meer, nu hoopt ie er nog met een welles-nietes spelletje mee weg te komen
Er zijn zoveel domme mensen, zelfde soort lui die toen "nee" stemden tegen de Europese Grondwet omdat we bij het Songfestival werden uitgeschakeldquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, en de ene helft geen eens een rekening bij de Rabobank, en de andere helft is te lui om het opzeg formulier op de bus te doen.
Het is blijkbaar geen feit. Gewoon een welles-nietes zaak nuquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet ontkennen, feit is wel dat Rasmussen keihard heeft gelogen over zijn verblijfplaats, dat doet ie niet voor niks. Die heeft daar echt niet alleen maar van de Italiaanse keuken geroefd want dan had ie er niet over hoeven liegen . Dan moet je ook een vent zijn en zeggen: "sorry jongens, ik heb inderdaad vals proberen te spelen maar jullie hebben me door"
Zou best nog kunnen als dit een beetje schimmig blijft dan is er vast wel een obscure ploeg die hem weer laat fietsen hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk je dat ie nog gaat rijden dan?
Niet op een normaal niveau in ieder geval hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou best nog kunnen als dit een beetje schimmig blijft dan is er vast wel een obscure ploeg die hem weer laat fietsen hoor
Ik denk dat ze bij de Rabo die feiten wel hebben dat ie echt in Italie was op dat moment en niet in Mexico. Daarmee is het vertrouwen wel zo beschaamd. Stel dat ze dit door de vingers zien en ze laten hem naar Parijs rijden, volgende week blijkt dat ie in Italie van een potje heeft gesnoept. Dan komt uit dat de Rabobank wist dat ie in Italie zat en niet in Mexico en dan is de hele wielerploeg van Rabo bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is blijkbaar geen feit. Gewoon een welles-nietes zaak nu![]()
Hij heeft zijn jaarsalaris te verliezen en hij zal dan een schorsing krijgen toch?. Dus toegeven doet'ie sowieso niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ie niks te verliezen heeft kan ie net zo goed toegeven![]()
Het gaat erom dat ze Rasmussen niet meer kunnen vertrouwen, hij liegt en bedriegt over zijn doen en laten, begrijpelijk dat ze daarmee de goede naam van de ploeg en de sponsor niet op het spel gaan zettenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef Sethje het volgende:
En die whereabouts...hjij heeft de regels toch niet overtreden. Door de opontlettendheid van de UCI mocht hij starten en bij 3 fouten word je toch pas geschorst. Los van dat alles vind ik het onzin dat die renners niet zelf mogen gaan en staan waar ze willen zonder dat aan een of andere drugspolitie te laten weten. De renners maken zelf de sport kapot, maar ik geloof in Rasmussen en daarom vind ik het zo jammer dat De Rooij hem redelijk "overhaast" de tour uit heeft gebonjourd. Hoe heerlijk is het om het geel naar parijs te brengen en achteraf alle beschuldigingen met hard bewijs te kunnen weerleggen. Hard bewijs in de vorm van Negatieve testresultaten. Hoe duidelijk wil je het krijgen als debiele fransoos.
Je geeft nu in feite toe aan de beschuldigingen jegens Rasmussen, in mijn ogen totaal onterecht.
En daar komen ze nu ineens achter? op het moment dat rasmussen de tour lijkt te hebben gewonnen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze Rasmussen niet meer kunnen vertrouwen, hij liegt en bedriegt over zijn doen en laten, begrijpelijk dat ze daarmee de goede naam van de ploeg en de sponsor niet op het spel gaan zetten
Dat je nog steeds niet snapt dat het totaal niet gaat om die whereabouts ... Rasmussen heeft dagenlang tegen Rabo maar ook tegen de hele wereld volgehouden dat hij in Mexico zat. Naar nu blijkt heeft hij op 13 juni rond 2 uur in Italie gesproken met Cassani. Een keiharde leugen dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Sethje het volgende:
Hij is alleen maar negatief getest, en oke, dan is hij de fout in gegaan wat betreft zijn whereabouts, dan is de vraag of dat zwaar genoeg is om de waarschijnlijke winnaar uit de tour te moeten gooien.
Ja who cares dat hij in Italie zat. Hij is toch negatief getest dan is het toch goed? Misschien heeft ie wel een 2e vriendin in Italie weet jij veel. Ik vind het zowiezo absurd dat wij zo diep in het priveleven van die renners moeten/kunnen zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:37 schreef Venga het volgende:
[..]
Dat je nog steeds niet snapt dat het totaal niet gaat om die whereabouts ... Rasmussen heeft dagenlang tegen Rabo maar ook tegen de hele wereld volgehouden dat hij in Mexico zat. Naar nu blijkt heeft hij op 13 juni rond 2 uur in Italie gesproken met Cassani. Een keiharde leugen dus
Dit heeft hij vervolgens toegegeven aan De Rooy, niet wetende dat die hem op staande voet ontsloeg op dat moment.
OOH, er bestaat zoiets als een KUUR.. dat dus NIET nu terug te zien is in zijn bloed..quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja who cares dat hij in Italie zat. Hij is toch negatief getest dan is het toch goed? Misschien heeft ie wel een 2e vriendin in Italie weet jij veel. Ik vind het zowiezo absurd dat wij zo diep in het priveleven van die renners moeten/kunnen zitten.
Idd, je wil niet weten waar Armstrong de rest van het jaar allemaal zat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja who cares dat hij in Italie zat. Hij is toch negatief getest dan is het toch goed? Misschien heeft ie wel een 2e vriendin in Italie weet jij veel. Ik vind het zowiezo absurd dat wij zo diep in het priveleven van die renners moeten/kunnen zitten.
Een beeje wereldvreemd issie wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:37 schreef Venga het volgende:
[..]
Dat je nog steeds niet snapt dat het totaal niet gaat om die whereabouts ... Rasmussen heeft dagenlang tegen Rabo maar ook tegen de hele wereld volgehouden dat hij in Mexico zat. Naar nu blijkt heeft hij op 13 juni rond 2 uur in Italie gesproken met Cassani. Een keiharde leugen dus
Dit heeft hij vervolgens toegegeven aan De Rooy, niet wetende dat die hem op staande voet ontsloeg op dat moment.
Als topsporter heb je tegenwoordig de plicht om aan de instanties te laten weten waar je zit ivm onaangekondigde controles... als je dat niet bevalt moet je maar kappen. Bovendien heeft ie GELOGEN tegen zijn ploegleiding die op basis van die leugen voor hem door het vuur zijn gegaan en nu lelijk te kijk staan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij is niet betrapt op doping dus dat gaat niet op volgens mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:28 schreef Irrem het volgende:
[..]
Hij heeft zijn jaarsalaris te verliezen en hij zal dan een schorsing krijgen toch?. Dus toegeven doet'ie sowieso niet!
als ie zelf bekend natuurlijk wel, daarom houdt ie nu ook zijn mondquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is niet betrapt op doping dus dat gaat niet op volgens mij.
Alsof de Rooij wel altijd eerlijk is en openlijk de waarheid vertelt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Bovendien heeft ie GELOGEN tegen zijn ploegleiding
Het lijkt wel of Jans Koerts hier spreekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
die preudhomme zei: het klassement is nu een stuk geloofwaardiger nu rasmussen eruit is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Sethje het volgende:
Ik wil ook gewoon graag weten of hij nu wel of niet gepakt heeft. Dat is voor mij het hele punt. Ik heb altijd in Rasmussen geloofd, een fan van zijn rijden.
Hij is alleen maar negatief getest, en oke, dan is hij de fout in gegaan wat betreft zijn whereabouts, dan is de vraag of dat zwaar genoeg is om de waarschijnlijke winnaar uit de tour te moeten gooien.
Maar wat blijft steken is de heksenjacht op Rasmussen ( en elke niet franse renner die goed presteert).
Ook de reactie van preudhomme vanmorgen "ja de tour kan nu pas echt van start gaan, het is goed dat Rasmussen eruit is" ( of iets in die trend). Gaat toch echt te ver.
Het gaat erom dat er onderling vertrouwen moet zijn. As ploegleider moet je je renners kunnen vertrouwen in hun doen en laten. Als je wordt geconfronteerd met zo'n keiharde leugen die eventueel wel eens het einde van je ploeg kan betekenen kun je niet anders. Rabobank was in één klap alle geloofwaardigheid kwijt geweest als ze dit hadden verzwegen en het was later uitgelekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Alsof de Rooij wel altijd eerlijk is en openlijk de waarheid vertelt.![]()
Rasmussen schijnt het toegeven te hebben, volgens de Rooyquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Of mis ik iets en is er meer dan dat ene belletje van Cassani?
Die opmerking van Cassani is het begin geweest, Rabo zal daarna wel zelf het een en ander zijn gaan uitzoeken en het feit dat je renner daar over liegt (waarom zou ie dat doen) is genoeg voor een vertrouwensbreuk...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, het zal wel aan mij liggen hoor, maar hoe moeilijk is het om deze Tour te volgen als matig Italiaans rennertje, en zo rondom dit moment De Rooij te gaan bellen dat je Rasmussen in de Dolomieten hebt zien trainen? waarom wordt dat ineens zomaar klakkeloos als feit aangenomen? Of mis ik iets en is er meer dan dat ene belletje van Cassani?
Mja, als dat zo is dan is dat helder natuurlijk. Maar de eerstvolgende vraag zou dan zijn "waarom heb je gelogen?" en De Rooij zei ook dat hij daar geen antwoord op gehad had. Vage shitquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Rasmussen schijnt het toegeven te hebben, volgens de Rooy![]()
Rasmussen is een einzelganger gebleken die er mysterieuze trainingsstages op na houdt waar ie over liegt... hoeveel heb jij in vredesnaam nodigquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:54 schreef Sethje het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er veel meer speelt.
En daarom vind ik heel dat whereabouts en liegen verhaal maar een slappe smoes om het vertrek van Rasmussen te verantwoorden.
Ja, maar dan is het op z'n minst raar dat Rasmussen zelf eerder wist dat hij uit koers genomen zou worden, dan Breukink, die hem in de gang van het hotel nog wilde feliciterenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Die opmerking van Cassani is het begin geweest, Rabo zal daarna wel zelf het een en ander zijn gaan uitzoeken en het feit dat je renner daar over liegt (waarom zou ie dat doen) is genoeg voor een vertrouwensbreuk...
Dat boeit in dit geval natuurlijk geen ene holquote:En stel dat ie een vriendin heeft zitten in Italie, waarom zou ie dan het excuus gebruiken dat ie in Mexico bij zijn schoonmoeder aan het trainen is. Dat lijkt me niet echt geloofwaardig ook ten opzichte van je vrouw...
Ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:54 schreef Sethje het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er veel meer speelt.
Ik weet niet hoe lang je het wielrennen al volgt, maar Davide Cassani was best een aardige renner. Het is natuurlijk al lang geleden dat ik hem in actie gezien heb, maar toentertijd vond ik het ook wel een sympathieke coureur.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, het zal wel aan mij liggen hoor, maar hoe moeilijk is het om deze Tour te volgen als matig Italiaans rennertje, en zo rondom dit moment De Rooij te gaan bellen dat je Rasmussen in de Dolomieten hebt zien trainen? waarom wordt dat ineens zomaar klakkeloos als feit aangenomen? Of mis ik iets en is er meer dan dat ene belletje van Cassani?
Er is geloof ik nog geen strafmaat voor liegen over je whereabouts, wel dat je de test niet drie keer mag missen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Hij is niet betrapt op doping dus dat gaat niet op volgens mij.
Oh okee, kan ook bestquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je het wielrennen al volgt, maar Davide Cassani was best een aardige renner. Het is natuurlijk al lang geleden dat ik hem in actie gezien heb, maar toentertijd vond ik het ook wel een sympathieke coureur.
Ik kreeg toch de indruk na het babbeltje met de sponseringsafdeling, dat een paar keer te zien is geweest dat het niet van Rabobank af kwam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:59 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ook.
Rabobank heeft misschien gedreigd de sponsoring te stoppen als Rasmussen bleef rijden, je weet het niet. De Rooy keek tenminste alsof hij het niet zelf bedacht had![]()
Mwoah, die persverklaring lag er toch wel erg snel, die schrijf je niet in 5 minuten...maar ik lul ook maar wat omdat ik de waarheid niet kenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:04 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Ik kreeg toch de indruk na het babbeltje met de sponseringsafdeling, dat een paar keer te zien is geweest dat het niet van Rabobank af kwam.
doping is hier helemaal niet de issuequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als ie zelf bekend natuurlijk wel, daarom houdt ie nu ook zijn mond
KOM LATEN WE HEM VEROORDELEN TERWIJL ER GEEN BEWIJS ISquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:50 schreef Venga het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Jans Koerts hier spreekt.
Die zei gisteravond precies hetzelfde ... als de test negatief is, is het goed![]()
matige rijder was hetquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je het wielrennen al volgt, maar Davide Cassani was best een aardige renner. Het is natuurlijk al lang geleden dat ik hem in actie gezien heb, maar toentertijd vond ik het ook wel een sympathieke coureur.
Jij denkt dat Rasmussen daar in de bergen van de natuur heeft genoten, waarom in hemelsnaam had ie dat dan niet aan de Rabobank en UCI kunnen laten weten... hij was een maand onvindbaar hequote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef Nyrem het volgende:
[..]
doping is hier helemaal niet de issue
damn wat gaat die z'n eigen leven leiden
Hij heeft er geen 3 gemistquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Tup het volgende:
[..]
Er is geloof ik nog geen strafmaat voor liegen over je whereabouts, wel dat je de test niet drie keer mag missen.
Die kerel zegt dat ie hem in de regen heeft zien trainen, niet dat ie een spuit in z'n arm hadquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij denkt dat Rasmussen daar in de bergen van de natuur heeft genoten, waarom in hemelsnaam had ie dat dan niet aan de Rabobank en UCI kunnen laten weten... hij was een maand onvindbaar he
Doordat ie heeft gelogen heeft ie indirect de link naar doping zelf gelegd, waarom zou je anders liegen over je verblijfplaats en ben je onvindbaar
quote:Tourdirecteur: vertrek Rasmussen is het beste dat de ronde kon overkomen
Van onze internetredactie
Sponsor Rabobank van de gelijknamige wielerploeg heeft donderdag gevraagd om een extra dopingcontrole voor de zeven overgebleven Tourrenners. De test is vanmorgen uitgevoerd. De geldschieter wil ermee aantonen dat de renners ’schoon’ zijn.
„Een bank houdt van zekerheid en betrouwbaarheid”, verklaarde communicatiedirecteur Vincent Pijpers namens de bank in het hotel van de ploeg in Pau. „In alle commotie die gisteravond is ontstaan, hebben we gevraagd om die extra controles. Het is zeker geen motie van wantrouwen naar de renners.”
Rasmussen heeft de reputatie van Rabobank ernstig geschaad.
Rasmussen heeft de reputatie van Rabobank ernstig geschaad. | AFP
Of de zaak rondom de ontslagen geletruidrager Michael Rasmussen het imago van de bank heeft beschadigd, kon Pijpers niet zeggen. „We zullen dat zeker onderzoeken.” Rabobank heeft volgens Pijpers geen moment overwogen uit de wielersport te stappen. „De sport is te mooi om te verlaten.”
Pijpers benadrukte dat de bank geen rol heeft gespeeld in het besluit van de renners om donderdag weer van start te gaan in de zevende etappe van de Tour. „We vinden het chique en dapper dat ze doorgaan, maar we hadden het ook gerespecteerd als ze anders hadden besloten. Wij zijn hier niet om druk uit te oefenen, maar juist om de ploegleiders en de renners te steunen in deze moeilijke dagen.”
Directeur Theo de Rooij van de wielerploeg heeft de Raad van Commissarissen van Rabobank geraadpleegd voordat hij Rasmussen terugtrok uit de Tour. „Wij staan dan ook volledig achter die beslissing. Theo kon niet anders.”
Voor de bank komt de affaire als een ’enorme klap', aldus Pijpers. „Iedereen leefde mee, we hadden grote plannen voor het weekeinde. Er lagen bij wijze van spreken al stapels gele truien klaar. Dit komt hard aan.”
De wielrenners van Rabo twijfelden de voorbije nacht hevig over het aanblijven in de Tour. De beslissing was ook niet unaniem. Ploegleider Erik Breukink: „Zo eenvoudig was dat niet. Bij de één lag het veel moeilijker dan bij de ander. Sommigen sloten zich gewoon aan bij de meerderheid. Het is voor ons van belang om een team te blijven vormen.”
Het vertrek van Michael Rasmussen uit de Tour heeft bij de organisatoren van de Ronde van Frankrijk voor blije gezichten gezorgd. Tourdirecteur Christian Prudhomme: „Het vertrek van Rasmussen is het beste dat de ronde kon overkomen.”
Prudhomme zegt dat hij niet heeft overwogen om de Rabobankploeg uit koers te halen. „Ze mogen starten. Bij de andere ploegen zoals Astana en Cofidis was er sprake van een positief dopinggeval. Dat is nu niet zo."
De etappe van donderdag is van start gegaan zonder gele trui. Na het vertrek van Rasmussen gaat de Spanjaard Alberto Contador aan de leiding in het klassement, maar hij begint de rit niet in het gele tricot. De trui wordt na afloop van de etappe in Castelsarrasin uitgereikt.
Mensen die rationeel kunnen denken vind jij eng?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:45 schreef Falco het volgende:
Mensen, die nu nog Rasmussen verdedigen.
ja hoor...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij denkt dat Rasmussen daar in de bergen van de natuur heeft genoten, waarom in hemelsnaam had ie dat dan niet aan de Rabobank en UCI kunnen laten weten... hij was een maand onvindbaar he
Doordat ie heeft gelogen heeft ie indirect de link naar doping zelf gelegd, waarom zou je anders liegen over je verblijfplaats en ben je onvindbaar
Er is geen bewijs daarvoor toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Tup het volgende:
Ik denk dat dit volgens de UCI overtreding 3 gaat zijn en er een schorsing komt: http://www.uci.ch/imgArchive/Rules/14ant-E.pdf
Die complottheorietjes zijn erg rationeel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Mensen die rationeel kunnen denken vind jij eng?
dat is geen antwoord op de vraag. stel je jezelf er dan ook geen vragen bij, dat kan ik niet geloven...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:14 schreef De_Ananas het volgende:
Die kerel zegt dat ie hem in de regen heeft zien trainen, niet dat ie een spuit in z'n arm had
nee dat is wishfulthinking van jouw kantquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Tup het volgende:
Ik denk dat dit volgens de UCI overtreding 3 gaat zijn en er een schorsing komt: http://www.uci.ch/imgArchive/Rules/14ant-E.pdf
als jij dan stopt met dat nsbgedrag, goed?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag. stel je jezelf er dan ook geen vragen bij, dat kan ik niet geloven...
Voorlopig ben JIJ degene die zich daar mee bezig houdt. Er is geen bewijs (voor de duizendste keer).quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Tup het volgende:
[..]
Die complottheorietjes zijn erg rationeel.
Wat een vergelijking weer... ik zit helemaal niet op pek en veren te wachten, ik had het liefst een onbetwistbare Rasmussen zondag in het geel over de Champs Elysees zien rijden maar hij heeft zelf zijn eigen glazen ingegooid... Rabobank laat echt niet voor de lol de kroon op hun bestaan twee dagen voor het eind naar de kloten gaan...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Nyrem het volgende:
[..]
ja hoor...![]()
Pek en veren, daar zit je op te wachten he?
Ik mag hopen dat iemand (bv een man of vrouw) jouw gewoon eens vals van aanranding beschuldigd
Eens kijken hoe lollig dat dan nog is.
Dat ie verdacht is ok, maar iedereen zegt het al zo dat ie veroordeeld lijktquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag. stel je jezelf er dan ook geen vragen bij, dat kan ik niet geloven...
Ik ga er van uit dat Rasmussen gelogen heeft over Mexico/Italië. Het is niet alleen welles/nietes derooij vs. rasmussen. Ook cassani en boogerd bevestigen het m.i. meer dan ze het ontkrachten.quote:
de rooij, de uci etc wordt hier ook van alles beschuldigd, dat mag dus wel ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Nyrem het volgende:
ja hoor...![]()
Pek en veren, daar zit je op te wachten he?
Ik mag hopen dat iemand (bv een man of vrouw) jouw gewoon eens vals van aanranding beschuldigd
Eens kijken hoe lollig dat dan nog is.
voornamelijk in eigen land wat koersen gewonnenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft niet heel veel bij elkaar gereden volgens mij, nee.
Er is nog helemaal geen antwoord op die vraag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Dat is pure borrelpraat, dat is iets anders dan feitenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
de rooij, de uci etc wordt hier ook van alles beschuldigd, dat mag dus wel ?![]()
Er is wel bewijs daarvoor. Rasmussen heeft het zelfs toegegeven dat hij loog. Wie denkt hier nu niet rationeel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:18 schreef LENUS het volgende:
[..]
Voorlopig ben JIJ degene die zich daar mee bezig houdt. Er is geen bewijs (voor de duizendste keer).
Het is wel een welles/nietes want alleen Cassani zou hem hebben gezien mara hij ontkent hetquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:18 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Rasmussen gelogen heeft over Mexico/Italië. Het is niet alleen welles/nietes derooij vs. rasmussen. Ook cassani en boogerd bevestigen het m.i. meer dan ze het ontkrachten.
Want? Omdat iemand zegt hem gezien en gesproken te hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:18 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Rasmussen gelogen heeft over Mexico/Italië.
Boogerd zegt idd positieve dingen over Rasmussen.quote:boogerd bevestigen het m.i. meer dan ze het ontkrachten.
Hij ontkent het toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Er is wel bewijs daarvoor. Rasmussen heeft het zelfs toegegeven dat hij loog. Wie denkt hier nu niet rationeel?
Ik veroordeel hem toch ook niet in de zin dat hij doping zou hebben gebruikt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KOM LATEN WE HEM VEROORDELEN TERWIJL ER GEEN BEWIJS IS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |