Een beeje wereldvreemd issie wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:37 schreef Venga het volgende:
[..]
Dat je nog steeds niet snapt dat het totaal niet gaat om die whereabouts ... Rasmussen heeft dagenlang tegen Rabo maar ook tegen de hele wereld volgehouden dat hij in Mexico zat. Naar nu blijkt heeft hij op 13 juni rond 2 uur in Italie gesproken met Cassani. Een keiharde leugen dus
Dit heeft hij vervolgens toegegeven aan De Rooy, niet wetende dat die hem op staande voet ontsloeg op dat moment.
Als topsporter heb je tegenwoordig de plicht om aan de instanties te laten weten waar je zit ivm onaangekondigde controles... als je dat niet bevalt moet je maar kappen. Bovendien heeft ie GELOGEN tegen zijn ploegleiding die op basis van die leugen voor hem door het vuur zijn gegaan en nu lelijk te kijk staan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja who cares dat hij in Italie zat. Hij is toch negatief getest dan is het toch goed? Misschien heeft ie wel een 2e vriendin in Italie weet jij veel. Ik vind het zowiezo absurd dat wij zo diep in het priveleven van die renners moeten/kunnen zitten.
Hij is niet betrapt op doping dus dat gaat niet op volgens mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:28 schreef Irrem het volgende:
[..]
Hij heeft zijn jaarsalaris te verliezen en hij zal dan een schorsing krijgen toch?. Dus toegeven doet'ie sowieso niet!
als ie zelf bekend natuurlijk wel, daarom houdt ie nu ook zijn mondquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is niet betrapt op doping dus dat gaat niet op volgens mij.
Alsof de Rooij wel altijd eerlijk is en openlijk de waarheid vertelt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Bovendien heeft ie GELOGEN tegen zijn ploegleiding
Het lijkt wel of Jans Koerts hier spreekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja who cares dat hij in Italie zat. Hij is toch negatief getest dan is het toch goed? Misschien heeft ie wel een 2e vriendin in Italie weet jij veel. Ik vind het zowiezo absurd dat wij zo diep in het priveleven van die renners moeten/kunnen zitten.
die preudhomme zei: het klassement is nu een stuk geloofwaardiger nu rasmussen eruit is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Sethje het volgende:
Ik wil ook gewoon graag weten of hij nu wel of niet gepakt heeft. Dat is voor mij het hele punt. Ik heb altijd in Rasmussen geloofd, een fan van zijn rijden.
Hij is alleen maar negatief getest, en oke, dan is hij de fout in gegaan wat betreft zijn whereabouts, dan is de vraag of dat zwaar genoeg is om de waarschijnlijke winnaar uit de tour te moeten gooien.
Maar wat blijft steken is de heksenjacht op Rasmussen ( en elke niet franse renner die goed presteert).
Ook de reactie van preudhomme vanmorgen "ja de tour kan nu pas echt van start gaan, het is goed dat Rasmussen eruit is" ( of iets in die trend). Gaat toch echt te ver.
Het gaat erom dat er onderling vertrouwen moet zijn. As ploegleider moet je je renners kunnen vertrouwen in hun doen en laten. Als je wordt geconfronteerd met zo'n keiharde leugen die eventueel wel eens het einde van je ploeg kan betekenen kun je niet anders. Rabobank was in één klap alle geloofwaardigheid kwijt geweest als ze dit hadden verzwegen en het was later uitgelekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Alsof de Rooij wel altijd eerlijk is en openlijk de waarheid vertelt.![]()
Rasmussen schijnt het toegeven te hebben, volgens de Rooyquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Of mis ik iets en is er meer dan dat ene belletje van Cassani?
Die opmerking van Cassani is het begin geweest, Rabo zal daarna wel zelf het een en ander zijn gaan uitzoeken en het feit dat je renner daar over liegt (waarom zou ie dat doen) is genoeg voor een vertrouwensbreuk...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, het zal wel aan mij liggen hoor, maar hoe moeilijk is het om deze Tour te volgen als matig Italiaans rennertje, en zo rondom dit moment De Rooij te gaan bellen dat je Rasmussen in de Dolomieten hebt zien trainen? waarom wordt dat ineens zomaar klakkeloos als feit aangenomen? Of mis ik iets en is er meer dan dat ene belletje van Cassani?
Mja, als dat zo is dan is dat helder natuurlijk. Maar de eerstvolgende vraag zou dan zijn "waarom heb je gelogen?" en De Rooij zei ook dat hij daar geen antwoord op gehad had. Vage shitquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Rasmussen schijnt het toegeven te hebben, volgens de Rooy![]()
Rasmussen is een einzelganger gebleken die er mysterieuze trainingsstages op na houdt waar ie over liegt... hoeveel heb jij in vredesnaam nodigquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:54 schreef Sethje het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er veel meer speelt.
En daarom vind ik heel dat whereabouts en liegen verhaal maar een slappe smoes om het vertrek van Rasmussen te verantwoorden.
Ja, maar dan is het op z'n minst raar dat Rasmussen zelf eerder wist dat hij uit koers genomen zou worden, dan Breukink, die hem in de gang van het hotel nog wilde feliciterenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Die opmerking van Cassani is het begin geweest, Rabo zal daarna wel zelf het een en ander zijn gaan uitzoeken en het feit dat je renner daar over liegt (waarom zou ie dat doen) is genoeg voor een vertrouwensbreuk...
Dat boeit in dit geval natuurlijk geen ene holquote:En stel dat ie een vriendin heeft zitten in Italie, waarom zou ie dan het excuus gebruiken dat ie in Mexico bij zijn schoonmoeder aan het trainen is. Dat lijkt me niet echt geloofwaardig ook ten opzichte van je vrouw...
Ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:54 schreef Sethje het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er veel meer speelt.
Ik weet niet hoe lang je het wielrennen al volgt, maar Davide Cassani was best een aardige renner. Het is natuurlijk al lang geleden dat ik hem in actie gezien heb, maar toentertijd vond ik het ook wel een sympathieke coureur.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, het zal wel aan mij liggen hoor, maar hoe moeilijk is het om deze Tour te volgen als matig Italiaans rennertje, en zo rondom dit moment De Rooij te gaan bellen dat je Rasmussen in de Dolomieten hebt zien trainen? waarom wordt dat ineens zomaar klakkeloos als feit aangenomen? Of mis ik iets en is er meer dan dat ene belletje van Cassani?
Er is geloof ik nog geen strafmaat voor liegen over je whereabouts, wel dat je de test niet drie keer mag missen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Hij is niet betrapt op doping dus dat gaat niet op volgens mij.
Oh okee, kan ook bestquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je het wielrennen al volgt, maar Davide Cassani was best een aardige renner. Het is natuurlijk al lang geleden dat ik hem in actie gezien heb, maar toentertijd vond ik het ook wel een sympathieke coureur.
Ik kreeg toch de indruk na het babbeltje met de sponseringsafdeling, dat een paar keer te zien is geweest dat het niet van Rabobank af kwam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:59 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ook.
Rabobank heeft misschien gedreigd de sponsoring te stoppen als Rasmussen bleef rijden, je weet het niet. De Rooy keek tenminste alsof hij het niet zelf bedacht had![]()
Mwoah, die persverklaring lag er toch wel erg snel, die schrijf je niet in 5 minuten...maar ik lul ook maar wat omdat ik de waarheid niet kenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:04 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Ik kreeg toch de indruk na het babbeltje met de sponseringsafdeling, dat een paar keer te zien is geweest dat het niet van Rabobank af kwam.
doping is hier helemaal niet de issuequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als ie zelf bekend natuurlijk wel, daarom houdt ie nu ook zijn mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |